Johan Derksen veegt Jan moeiteloos onder tafel, doe ons dat niet aan...quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jan Mulder als gast lijkt me ook leuk om eens te proberen.
Dat gaat niet werken . Herman B. vliegt dan elke twee minuten met een boog onder tafel. Lichtgewicht..quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoop nog steeds eens op Herman Brusselmans, en dan samen met Boskamp
Mja, ik zie hem niet in een clash met Derksen komen. En ik vermoed dat hij Genee op den duur zal negerenquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken . Herman B. vliegt dan elke twee minuten met een boog onder tafel. Lichtgewicht..
Teveel uit de muur gegeten.quote:
Johan jojoot al jaren op en neer. Al dan niet met behulp van een pilletje.quote:
Op den duur? Vanaf minuut 1.quote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mja, ik zie hem niet in een clash met Derksen komen. En ik vermoed dat hij Genee op den duur zal negeren
Wat een topgast trouwensquote:
Maar even afgezien van het passen, Brusselmans is geweldig om zijn voetbalmening, zie bovestaand filmpje voor een paar highlights, past prima bij het niveau van VIquote:Op maandag 7 november 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op den duur? Vanaf minuut 1.
Om 19.22u?quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Evertjan het volgende:
bitterballen liggen al the pruttelen in de pan
Dat is vrij lang hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om 19.22u?![]()
Ik hoop dat je gewacht hebt, die hoeven echt maar 8 minuutjes in het vet te hangen.
Met Jan Everse aan tafel kan je maar beter te vroeg dan te laat zijn met bitterballen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om 19.22u?![]()
Ik hoop dat je gewacht hebt, die hoeven echt maar 8 minuutjes in het vet te hangen.
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johanquote:
Hij pakte Johan mooi aan. Er zijn niet veel die dat durven.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johan
Las ergens in een interview met Wilfred dat hij dat mindere gast vond, omdat hij te aanwezig was.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond ik niet, zo irritant die man, dacht dat hij de presentator was met al z'n quasi-intelligente vragen aan johan
Nu dus.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ff koffie zetten, dus nog niet beginnen aub.
En voor jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |