Goed interview inderdaad, heb ook respect gekregen voor Sven Kockelmann na het Peter R de Vries interview.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Interviewtje Derksen-Kokkelmeijer nog 's teruggekeken. Is hier waarschijnlijk al 1000x gepost, maar het blijft indrukwekkend hoe verbaal vaardig Johan is...
Mailtje is aangekomen dus?quote:Op maandag 7 november 2011 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Redactie,
Kan u niet al het licht uit doen, de eredivisie negeren, en de halve uitzending vullen met 'de Grote Johan Derksen quiz'?
Namens de fans op FOK!
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Mailtje is aangekomen dus?
Straks even terugkijken
ik moets wel aan die reactie denken toen ik het zagquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas geen quiz, maar wel een parodie, dus ik ben niet ontevreden met het resultaat
Genee is ook irritant en dat is ook niet erg, maar hij overdrijft het wel een beetje de laatste tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Cara het volgende:
teruggekeken, ik vond genee maar irritant vanavond
Nee manquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat een gelul over Willems trouwens van Derksen. Vorige week riep hij nog dat het zo normaal was dat je je werkgever op de eerste plaats moet zetten. En eigenlijk zei hij dat ook over Huntelaar vandaag. Willems is 17, dan moet je ook voorzichtig zijn met je lichaam. Er zijn tal van voorbeelden van spelers die vroeg op topniveau moesen spelen, en voor hun 30e al uitgeblust waren.
Mja.. gaat over boksen, doet me dan weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef marcodej het volgende:
Good old Ruud Terweijden nu bij DWDD.
Zooooo serieus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Jack van Gelder: Wij verlagen ons niet tot het doen van een persiflage
[ afbeelding ]
Ja, die uitzending van SV duurt al zo kort, en dan gaan ze ook nog 20 minuten afkappen. Ze waren net klaar met Ajax en FC Twente ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar zij verlagen zich wel tot een halfuur zelfbevlekking in hun uitzending.
Het lijkt wel een lijk op die foto...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |