Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal dan toch wel wennen zijn, Niet de VI afsluiten met de column van Johan
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je het een column mag noemen dan. De man kan veel dingen, maar het is een belabberde columnist.
Meer een klein verhaaltje..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
idd en ook vaak dezelfde opbouw. Introductie, dan de volledige naam van de persoon die centraal staat met zijn volledige geschiedenis met alle scholen etcquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad meer een 'stukje' dan een column.
Bedroevend slecht, geen humor, en extreem doorzichtig. Als ik Derksen was liet ik de spot van de buis halenquote:
Vrijdag is er geen aflevering.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
Nu maar hopen dat genee het vrijdag flink afbrandt
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik voel een 'Ik zeg, doen!' gif aankomen
[ afbeelding ]
Ja, van Johan valt het te verwachten, maar Vera afrippen... Das ist nicht aukéey!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:23 schreef marcodej het volgende:
Het ergste aan die reclame is nog wel dat ze een nep-Danny Vera gebruiken.
Absoluut meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, misschien vangt hij er wel een ton voor,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |