Oh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
JD kon Advocaat juist wel begrijpen, hij vond alleen dat 'ie er open over moest zijn.
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa gingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred dat zou kunnen waarderen, ja.
want hij ging niet voor het geld?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker na al dat geruzie dat Wilfred voor het geld naar Talpa ging.
Dat is het puntquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef ThaTim het volgende:
Maar is er ook al een 'WAKKER WORDEN, MENSEN' gif?
Derksen vond alleen dat Genee hypocriet was door het gedrag van Advocaat te veroordelen, terwijl hij zelf iets soortgelijks had gedaan.quote:
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want hij ging niet voor het geld?
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wáát!? Mag ik je handtekening, Dj_Day-V?
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het punt, al geloof ik wel dat Genee ook zeker ging omdat het voetbal op zondag presenteren gewoon het hoogst haalbare is binnen het voetbal tvjournalist en altijd al zei dat dit een droom van hem was.
Misschien ook, het was iig een grote sportieve vooruitgang wat een transfer naar het Midden Oosten niet is en veel voetballers wel beweren.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was hij bij Talpa niet de Chef Sport oid?
en dan nu het gifje dat Johan het zegtquote:
Geneequote:
Dat credit compenseert zijn bankrekening wel, al snap ik nog steeds niet waarom ze er geen humor in hebben gestopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Johan verliest wel credits door die reclame.
Met moeite hoor, want die hele Plusmarkt reclamecampagne werkt mij 100x erger op mijn zenuwen. Overigens verdiend Derksen de prijs wel volkomen omdat het voor hem een bijverdienste en het script best had kunnen aanpassen daar waar het voor de Plus acteurs gewoon hun baan is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Ik kan dat niet zo mooi als Dj_Day-V met zo'n ingemonteerde tekst, dus dat laat ik aan hem overquote:Op donderdag 10 november 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en dan nu het gifje dat Johan het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |