Zowiezoquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Eindbaas was datquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI. Ze moeten gewoon die Steve van de Jerry Springer show er bij zetten
De barvrouwquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Dat soort mongolen moet je er tijdens een commercial break meteen uitflikkeren, anders heb je een week later weer een stel nieuwe mongolen die grappig denken te zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI.
In notabene een voetbalprogramma. Hoe gay wil je dan zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Ditquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.
Sodeju ja, die was niet verkeerdquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een kneusjes (die Sjors en Sjimmie) achter Genee met hun gebaartjes
Vorige week vrijdag zaten er ook al van die rioolratten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |