quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Wir gehen die deutschers kapoet machen!!
Adem in, adem uit...quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
MLSBelediging voor het voetbal die competitie.
Dat is toch dinsdag?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, niet erg. Aangezien dan een groep duitsers geslacht worden
Is dat niet dinsdag?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
viel me geeneens opquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een kneusjes (die Sjors en Sjimmie) achter Genee met hun gebaartjes
Zwitsers ja, feestquote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt? Royalquote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die floormanagers bij VI hadden het niet in de hand vandaag.
Eerst die irritante gasten achter JD, en tijdens de aftiteling een kerel die pijpbewegingen doet achter Genee.
Zowiezoquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Eindbaas was datquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI. Ze moeten gewoon die Steve van de Jerry Springer show er bij zetten
De barvrouwquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Dat soort mongolen moet je er tijdens een commercial break meteen uitflikkeren, anders heb je een week later weer een stel nieuwe mongolen die grappig denken te zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
dacht dat er altijd van die harde floormanagers rondliepen bij VI.
In notabene een voetbalprogramma. Hoe gay wil je dan zijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Zowiezo vraag ik me af waarom je als jongen pijpbewegingen gaat maken op de nederlandse televisie
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Anno2012 het volgende:
Ditquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een gifje ervan maken, en dan showen op metershoge billboards. Dan pakken we dat tuig wel.
Sodeju ja, die was niet verkeerdquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
Maar wie was die blonde del achter de bar?
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een kneusjes (die Sjors en Sjimmie) achter Genee met hun gebaartjes
Vorige week vrijdag zaten er ook al van die rioolratten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Inderdaad een aantal vervelende ventjes in het publiek vandaag.
[ afbeelding ]
nee die zijn van een zwakker rasquote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Anno2012 het volgende:
En 3 van de 4 zijn weer nieuwe nederlanders![]()
[/wildersmode]
Derksen is i.t.t. Gijpie en Genee onvervangbaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef BechirPSV het volgende:
Wat zal ik treuren over 3 jaar als jOhan niet meer te zien is op de tv. Elke week geniet ik van zijn aanwezigheid. Wat een held.
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen is i.t.t. Gijpie en Genee onvervangbaar.
Dit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.
Hier maak jij gewoon een FP bericht van. Ik bedoel, in dit geval steunt iedereen je volledigquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
wat een droeftoeters... volgende keer krijgen ze KOEK van Boskamp!
Absoluut. Genee is echt een regelrechte held en toch een erg ondergewaardeerde troef van het programma.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Genee is ook onvervangbaar in mijn ogen.
Je bent zijn geweldige tijd bij Feyenoord vergeten?quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Ruud Gullit zichzelf een hele goede trainer vindt?
Dom van me, excuus.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zijn geweldige tijd bij Feyenoord vergeten?
Welnee. Dat zijn veel te nette mannen. Genee is een intelligent zuigertje, die keer op keer uitstekend weet te prikkelen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ten tijden van Ruud ter Weijden en Barbera Barend was VI (of hoe het toen ook heette) ook een prima programma. Een Schelvis, Tan of Van Gangelen zou ook kunnen groeien in de Genee-rol.
Inderdaad, en soms gaat het iets te ver. Maar dat hoort erbijquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Welnee. Dat zijn veel te nette mannen. Genee is een intelligent zuigertje, die keer op keer uitstekend weet te prikkelen.
Dank.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Olep het volgende:
MP4 maandag 7 november.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b038fd493ac49dac.mp4
Oh, vond ik niet. In het begin praatten ze veeeeeeeel te lang over boerrigter en vertonghen. Goed dat Genee ze wat korter hield, volkomen terecht. Geen leuk begin, maar uiteindelijk vond ik het juist wel een goede aflevering.quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef Wolbo het volgende:
Genee was bijzonder irritant vanavond (dwz meer als normaal) en Everse had gelijk met zijn opmerking op het eind. Matige uitzending vanavond.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Olep het volgende:
MP4 maandag 7 november.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b038fd493ac49dac.mp4
Vooral ook hoe Arno Vermeulen elke week achter elkaar wordt aangepaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |