Dat was een vrij toffe film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Frank Lammers klonk daartegen in Nachtrit wel echt Amsterdams, knap voor een Brabo
Hij werd al gecoverd voordat hij het zelf zong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Is Lee Towers de meest gecoverde zanger van de wereld?
Volgens mij hebben ze tegen de jakhals gezegd dat hij zijn creatieve geest de vrije loop moest laten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
Ik snap nog steeds dat 'uitstekelbaars' niet
Van Kooten en de Bie?quote:
Zullen we een twitterstilte houden?quote:
Bestaat datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een twitterstilte houden?
Jan Cremerquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan Freek er niet uit getyft worden?
net 22quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jongeman zeker nogZoek maar eens een filmpje op youtube.
Ik herken er een paar nietquote:
Inderdaad. Snap er geen klote van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan Freek er niet uit getyft worden?
Kwam die niet bij MTV vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Terecht Bart eruit. Door hem zitten we met ellende als Valerio.
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo is Karina nu weer een troll?
DWDD is een ranzig inteelt programma. Wat doet die hoogbejaarde trut van een Groenteman daar nou?quote:
Inderdaad. Nu nog een neger en het VARA cirkeltje is weer rondquote:
En een kutwijf ook nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom symbool van verzet, ze was als eerste weg
ja iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Wilhelmina? Die zat als eerste in het vliegtuig naar Engeland.
Omdat het een vrouw is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom symbool van verzet, ze was als eerste weg
Des te meer reden om hem te roemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Ericr het volgende:
De man van de kunstnier, niemand kent hem alleen.
is die dwars?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
dan had je mengele ook op de lijst kunnen zetten
Mengele heeft, tegen veel geruchten in, uiteindelijk niet zoveel betekend voor de medische wetenschap geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
dan had je mengele ook op de lijst kunnen zetten
nee hij is niet dwarsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is helaas niet voor 1950 geboren, dus mag er blijkbaar niet in
JA die heeft wat betekend voor het landquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Sofia90 het volgende:
Ayaan Hirsi Ali mocht er van mij wel in
Hehe.quote:
Door haar is indirect Rita Verdonk in diskrediet gekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA die heeft wat betekend voor het land
Soort Wilhelmina. Snel wegwezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA die heeft wat betekend voor het land
Jamaar Jos Brink gaf haar dan weer een zoen..is die niet nķg dwarser dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind Juliana meer dwars dan Wilhelmina.
Zij moest weg, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Wilhelmina. Snel wegwezen.
Ja maar heeft die veel betekend voor Nederland?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar Jos Brink gaf haar dan weer een zoen..is die niet nķg dwarser dan?
Er zit daar ook 200 jaar totaal aan die tafel, van Liempt heeft nog bij Alletta Jacobs op school gezeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ze hebben er dus allemaal oudjes in gestopt.
Terecht. Heeft de manier van dagelijkse boodschappen doen wezenlijk veranderd.quote:
quote:
Nogmaals: Jan Cremerquote:
Niets van gemerkt. Ik pleit nog steeds voor terror jaap. Die heeft obesitas een andere dimensie gegeven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terecht. Heeft de manier van dagelijkse boodschappen doen wezenlijk veranderd.
Ja nogalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Redefine het volgende:
AH is een logische keuze al kun je je afvragen of die wel zo dwars was.
Fortuyn staat er toch ook in?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef Ericr het volgende:
De bedenker van die OV-kutkaart had er ook wel in gemogen.
En natuurlijk "jammer maar helaas."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]Fred Haché Sjef van Oekel Boy Bensdorp Waldolala Barend Servet Etc
aha je bedoelt de ov chipkaart en niet de ov studentenkaartquote:
Niet terecht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Bart de Graaff eruit en die Wim T. Schippers erin
Een weekje reclame?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou Apple hebben betaald aan DWDD voor een weekje reclame ?
Toch gewoon 1 grote faal? Krijgen eerst de gasten de kans om iemand te kiezen, komt daarna de 'vakjury' er dwars doorheen om een hele bende fossielen in het filmpje te plaatsen. Dan ook nog figuren die bijna niemand aanspreekt. Een kunstnier uitvinder? Een pedofielen netwerk baas? Dat zegt niemand wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik vond het wel een leuk item deze week eigenlijk
Wie noem jij een pedofielen netwerk baas? Wim T Schippers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch gewoon 1 grote faal? Krijgen eerst de gasten de kans om iemand te kiezen, komt daarna de 'vakjury' er dwars doorheen om een hele bende fossielen in het filmpje te plaatsen. Dan ook nog figuren die bijna niemand aanspreekt. Een kunstnier uitvinder? Een pedofielen netwerk baas? Dat zegt niemand wat.
Het idee was op zich best aardig, de uitvoering inderdaad één grote faal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch gewoon 1 grote faal? Krijgen eerst de gasten de kans om iemand te kiezen, komt daarna de 'vakjury' er dwars doorheen om een hele bende fossielen in het filmpje te plaatsen. Dan ook nog figuren die bijna niemand aanspreekt. Een kunstnier uitvinder? Een pedofielen netwerk baas? Dat zegt niemand wat.
Ik denk die bisschop of kardinaal he (heb even gemist welke het is)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Wie noem jij een pedofielen netwerk baas? Wim T Schippers?
oh Beckersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk die bisschop of kardinaal he (heb even gemist welke het is)
Idd, gevalletje Buckler-effectquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana Simons die zegt dat Windows-gebruikers achterlijk zijn was de definitieve doodsteek voor Microsoft.
Ik ook !Had van mij langer gemogen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik vond het wel een leuk item deze week eigenlijk
Bisschop Dekkers uit Den Bosch. Overleden in 1963quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk die bisschop of kardinaal he (heb even gemist welke het is)
Ook iedere leider van een kindercrčche sinds wat er vorig jaar in A'dam is gebeurd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, het is toch Bekkers? Bovendien was dat al eerder gezegd. Verder wordt hij ook geen pedofiel genoemd maar een pedofielennetwerkbaas en dat is inderdaad elke kerkleider
Dit is de tweede en laatste. De hele line-up is bagger. Enige die de moeite waard is, is Ruben Block van triggerfinger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef alors het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk? Dit is niet zo'n beste line up
Bennie Jolink, Marike Jager, Anita Meijer, Jan Dulles en Jaap Kwakman, Elle Bandita, Krystl, Ben Cramer, Sabrina Starke, Torre Florim, Jacqueline Govaert, Jan Smit, Ellen ten Damme, Thé Lau, Janne Schra, Mathilde Santing, Felix Maginn, Stevie Ann en Alain Clark.
Hij was maar een clown. Hij gaat Mariah Carey doen (wordt ie boos als ik dit zeg)quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was maar een clown. Hij gaat Mariah Carey doen (wordt ie boos als ik dit zeg)
hij zei het net weer, even benadrukken dat het niet van Mariah isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]Hoezo dat? Ik heb hem een keer live gezien (op een braderie
) wat een kapsones...
Ik hoorde het niet eens wat hij zei. Wat vreselijk dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
hij zei het net weer, even benadrukken dat het niet van Mariah is/care
Er is een nieuw seizoen in de maak...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
zo jammer dat ze Danny Vera niet hebben uitgenodigt
Ik heb precies hetzelfde, ik vond haar heel goed zingen, maar Krezip vind ik helemaal niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef alors het volgende:
Ik vind dit wel goed hoor, maar dr eigen en Krezip muziek is zooo verschrikkelijk dat het moeilijk los te zien is
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet hij niet gewoon zichzelf met die tranentrekker over zijn oma?
Check!quote:
Roel van Velzen schijnt backstage wel rondjes te draaien op een bureaustoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Slechte timing en uitspraak.
oh wacht, ik zit niet naar VOH te kijken, geen punten en zo
Hoe is ie daar op gekomen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roel van Velzen schijnt backstage wel rondjes te draaien op een bureaustoel.
Dat zou in ieder geval een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoopte op het Horst Wessellied.
Vara schijnt bezwaar te hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval een verrassing zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Niet in het Engels zingen als je het niet kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |