quote:
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Knuck-les het volgende:
Zo geweldig was die speech nou ook niet
Dat starten we even inquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
Vreemd ja.quote:
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!quote:
vara anti pvv omroep.. bash omroepquote:
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!
i have a dream.. a muslim holding a golden cow!quote:
je loopt achter.. is allang verleden tijdquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
Is het toch echt. Burial wordt door velen gezien als een prototype dubstep zelfs. Eigenlijk is dubstep ook maar gewoon dub. (alleen met iets meer wobble)quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
je bedoelt of er nog marokkaanse films zijn zonder Nederlnders?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan nog Nederlandse films zonder Marokkanen?
Burial is gewoon dubstep en James Blake heeft ook dubstep invloeden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Oorlogswinter, De hel van '63, Zwartboek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan nog Nederlandse films zonder Marokkanen?
Voor die linkse Vara wel natuurlijk....quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef DrDurden het volgende:
Wat een gezeik om niks, zeg. Mooi dat 'ie commentaar op Wilders geeft, maar zo belangrijk is 't toch niet?
Dit gaat de wereld over hij bedankt zijn ouders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Adelante het volgende:
Nou nou wat een wereldveranderende speech
deze gezeikquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Onnoman het volgende:
moet je nagaan.. deze gasten infiltreren onze stabiele samenleving..
ik word een beetje gek van dit gezeik..
??quote:
Inderdaad. Wat een ongelofelijke onzin dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat hij een goeie acteur is hoef je niet bang te zijn voor de kutmarokkaantjes die het verpesten in de volksbuurten? Ik snap zijn punt echt niet.
En het zag er behoorlijk georkestreerd uit, moet ik zeggen.
een grapjequote:
idd.. je haalt de worden uit me bilnaad ... hans teeuwen.. help ons!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar is Hans Teeuwen als je hem nodig hebt
Die van mij ook, omdat anders de watergolf uit zou zakken als het regendequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mijn oma droeg vroeger ook een hoofddoek soms
Omdat er verder niemand is die het zo geweldig vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom zitten er trouwens alleen 'Marokkanen' die het allemaal geweldig vinden wat hij deed?
ik heb niet eens geluisterd wat die zei.. ik keek alleen naar een acteur!!! en daarnaast... ik en naar een marokkaan luisterenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat hij een goeie acteur is hoef je niet bang te zijn voor de kutmarokkaantjes die het verpesten in de volksbuurten? Ik snap zijn punt echt niet.
Dit dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er verder niemand is die het zo geweldig vindt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Haha wat een typisch geforceerd Vara itempje dit
Ze moet d'r muil houden omdat ze ontzettend irritant isquote:
Een van de weinige keren dat ik hem wel kon waarderen, stelletje hypocriete trutten zijn dat zegquote:
Rabat. Dat ze niks van die film laten zien geeft eigenlijk al aan dat het DWDD alleen om die speech te doen is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
In welke film speelt schab eigenlijk, waarom laten ze niet zien waar hij zo goed in is!
Mariko Peters.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Had die gewonnen bij de IQ test????
Wie deden er mee dan: bonnie st claire, kelly van de veer?
Regillio Tuurquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Had die gewonnen bij de IQ test????
Wie deden er mee dan: bonnie st claire, kelly van de veer?
ja alleen maar om het marokanen debat niet om wat die schab kan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Rabat. Dat ze niks van die film laten zien geeft eigenlijk al aan dat het DWDD alleen om die speech te doen is.
jij ook als je hem maar 1 keer kan waarderen.. hij houdt nederland stabielquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik hem wel kon waarderen, stelletje hypocriete trutten zijn dat zeg
Nu mag ze nog zwemmen, over een paar jaar wacht haar de onvermijdelijke hoofddoekquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Inderdaad dat hij naar de zwemles van zijn nichtje gaat is wel inspirerend
Net alsof Will Smith zou zeggen, look at what I fucking won! A golden cow as a nigger !!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef Jivis het volgende:
Gewoon fout dat ze er zo de nadruk op leggen dat het een Marrokaan is die die speech geeft. In een perfecte multiculti samenleving zouden we hem toch gewoon moeten zien als een Nederlander die een Gouden Kalf heeft gewonnen, niet meer niet minder.
Er zit natuurlijk geen tegenstander aan tafel, want dan weet je wel waar dit op uit draait.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Haha wat een typisch geforceerd Vara itempje dit
A golden cow as a nigger?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Net alsof Will Smith zou zeggen, look at what I fucking won! A golden cow as a nigger !!
Halle Barry welquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Net alsof Will Smith zou zeggen, look at what I fucking won! A golden cow as a nigger !!
Nooit gebeurd iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nooit geweten, ik kijk dat nooit, maar goed het is dus elders al precies hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit gebeurd idd
http://www.metacafe.com/w(...)r_acceptance_speech/
Ja, maar die werd (terecht) gelijk al belachelijk gemaakt. Dat zie ik ze hier nog niet gauw doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit gebeurd idd
http://www.metacafe.com/w(...)r_acceptance_speech/
In z'n kekke groene sweater.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch dat Frank Lammers een pakkendere speech had gegeven.
Vorig jaar was er ook zo'n moment, zo'n geforceerd pro allochtonen item. Ik kan me niet meer herinneren waarover het precies ging, maar het was minstens zo tenenkrommend als vanavond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
Zo, dit was wel het slechtste item in jaren.
Mooi hoe LuckyTV die officiële bezoekjes belachelijk maaktquote:
Volgend jaar gewoon gouden varken van maken, kijken hoe geëmancipeerd die moslims zijn om dan zo'n prijs op te halen.quote:
Ik heb zelden zo'n naïef, maar tevens lekkere hoofdredactrice gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Voetballers zet ik dan maar op 1.
Dan de vrouw van Quote.
Minste was toch het item over de speech.
Nee, dat is inderdaad het punt. Ze kunnen wel zeggen dat iedereen opeens positief moet gaan doen, maar dat lost de integratieproblemen echt niet opquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charly_Luskequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Ritmo het volgende:
Onder welke steen leef je als je die dingen/namen niet kent?Only @ FOK! weer...
Gelukkig dat jij er bent om ons deze wijsheden bij te brengenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Ritmo het volgende:
Onder welke steen leef je als je die dingen/namen niet kent?Only @ FOK! weer...
Wie is er dood en was één van de beste vrienden van Jeroen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Jeroen Krabbé, een nog groter ego dan Matthijs.
Harry Muskee en Hella Haasse?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie is er dood en was één van de beste vrienden van Jeroen?
Van mij mag ze wel worden ingewisseld worden met Hamer of een andere PVDA vrouw.quote:
Kibboets meisjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van mij mag ze wel worden ingewisseld worden met Hamer of een andere PVDA vrouw.
Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Strani het volgende:
Het is niet de schuld van Cohen, maar de schuld van het volk, dat niet doorheeft dat het meer heeft aan goede bestuurders dan aan goede politici
Ik denk geen van tweeën (nou ja, misschien jij slimmer maar dat weet ik verder niet). Het verschil is eerder dat het vroeger gewoon geaccepteerd werd dat omroepen politiek gekleurd waren en tegenwoordig niet. Terwijl er in weze niets veranderd is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef UncleDolan het volgende:
Ben ik slimmer geworden, of is de VARA doorzichtiger geworden?
We zijn de verzuiling toch wel voorbij dacht ik. En daarnaast is dit te opzichtig van de VARA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk geen van tweeën (nou ja, misschien jij slimmer maar dat weet ik verder niet). Het verschil is eerder dat het vroeger gewoon geaccepteerd werd dat omroepen politiek gekleurd waren en tegenwoordig niet. Terwijl er in weze niets veranderd is.
quote:
Daar dacht Powned anders over, heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
We zijn de verzuiling toch wel voorbij dacht ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
'Veel discussiëren en weinig neuken' zou Koert Westerman zeggen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand vertellen wat ze gezegd heeft.
Ze heeft alleen Albayrak vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof.quote:
Cohen is harstikke cool maar moet gewoon meer een klootzak worden. En de PvdA is heel lief en we willen helemaal niet de baas zijn, dat is stom dat mensen dat zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand vertellen wat ze gezegd heeft.
Diederik?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef henkde_j het volgende:
En die andere baas.
Die Marc Marie van de wetenschap
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Arie weet dat het onzin is, 14 miljard jaar geleden, oerknal.
Welke tv?quote:
Minder dan bij het vorige item kan bijna niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
InderdaadBen benieuwd of die nog wat te zeggen heeft.
Voor de rest moet ze voornamelijk d'r mond houden...althans geen geluid produceren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Albayrak vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof.
Overigens vind ik haar best indrukwekkend. Intelligent, eloquent, leuk om te zien.
Heb Icke ooit een brief geschreven omdat hij een foutje maakte in een collumn over biologie (niet zijn vakegebied) niks van terug gehoord...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef ShevaJB het volgende:
Die gast moest je toch als leraar hebben.
WAT EEN HONDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb Icke ooit een brief geschreven omdat hij een foutje maakte in een collumn over biologie (niet zijn vakegebied) niks van terug gehoord...
Vind het ook altijd maar vervelend, vervelend genoeg om weg te zappen iig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef NvM het volgende:
Diederik Jekel met zijn vervelend kinderlijke uitleg waardoor het onderwerp complexer lijkt dan het in werkelijkheid is.
Powned en Wakker NL zijn inderdaad beiden omroepen die duidelijk kleur bekennen. Ik heb de VARA nooit horen zeggen een linkse omroep te zijn, terwijl ze dat overduidelijk wel zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar dacht Powned anders over, heb ik de indruk.
nee hoor was een klein denkfoutje die veel niet biologen maken namelijk het gelijkstellen van voortplanting met sex.quote:
Potentieel interessant topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
klein denkfoutje die veel niet biologen maken namelijk het gelijkstellen van voortplanting met sex.
De eerste A in VARA staat toch voor arbeiders? Da's best links.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Powned en Wakker NL zijn inderdaad beiden omroepen die duidelijk kleur bekennen. Ik heb de VARA nooit horen zeggen een linkse omroep te zijn, terwijl ze dat overduidelijk wel zijn.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef FreckleSs het volgende:
Wie is die lekkere gast met die witte shirt naast dat pvda mokkel?
Ivo, wat is die man toch normaal gebleven, Niehequote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja Carice komt toch ook niet om d'r briljante rollen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |