quote:
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Knuck-les het volgende:
Zo geweldig was die speech nou ook niet
Dat starten we even inquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
Vreemd ja.quote:
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!quote:
vara anti pvv omroep.. bash omroepquote:
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!
i have a dream.. a muslim holding a golden cow!quote:
je loopt achter.. is allang verleden tijdquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
Is het toch echt. Burial wordt door velen gezien als een prototype dubstep zelfs. Eigenlijk is dubstep ook maar gewoon dub. (alleen met iets meer wobble)quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |