quote:
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Knuck-les het volgende:
Zo geweldig was die speech nou ook niet
Dat starten we even inquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan Camiel Eurlings op bij die CDA stemming vorig jaar.
Vreemd ja.quote:
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!quote:
vara anti pvv omroep.. bash omroepquote:
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als burial dubstep is, is james blake het ook. En als dit dubstep is dan is james blake het helemaal!
i have a dream.. a muslim holding a golden cow!quote:
je loopt achter.. is allang verleden tijdquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
Is het toch echt. Burial wordt door velen gezien als een prototype dubstep zelfs. Eigenlijk is dubstep ook maar gewoon dub. (alleen met iets meer wobble)quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Burial en James Blake vind ik zeer tof, dubstep echter kan ik niet aanhoren. Lijkt me dus niet echt dubstep.
je bedoelt of er nog marokkaanse films zijn zonder Nederlnders?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan nog Nederlandse films zonder Marokkanen?
Burial is gewoon dubstep en James Blake heeft ook dubstep invloeden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Oorlogswinter, De hel van '63, Zwartboek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan nog Nederlandse films zonder Marokkanen?
Voor die linkse Vara wel natuurlijk....quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef DrDurden het volgende:
Wat een gezeik om niks, zeg. Mooi dat 'ie commentaar op Wilders geeft, maar zo belangrijk is 't toch niet?
Dit gaat de wereld over hij bedankt zijn ouders.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Adelante het volgende:
Nou nou wat een wereldveranderende speech
deze gezeikquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Onnoman het volgende:
moet je nagaan.. deze gasten infiltreren onze stabiele samenleving..
ik word een beetje gek van dit gezeik..
??quote:
Inderdaad. Wat een ongelofelijke onzin dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat hij een goeie acteur is hoef je niet bang te zijn voor de kutmarokkaantjes die het verpesten in de volksbuurten? Ik snap zijn punt echt niet.
En het zag er behoorlijk georkestreerd uit, moet ik zeggen.
een grapjequote:
idd.. je haalt de worden uit me bilnaad ... hans teeuwen.. help ons!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar is Hans Teeuwen als je hem nodig hebt
Die van mij ook, omdat anders de watergolf uit zou zakken als het regendequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mijn oma droeg vroeger ook een hoofddoek soms
Omdat er verder niemand is die het zo geweldig vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef marcodej het volgende:
Waarom zitten er trouwens alleen 'Marokkanen' die het allemaal geweldig vinden wat hij deed?
ik heb niet eens geluisterd wat die zei.. ik keek alleen naar een acteur!!! en daarnaast... ik en naar een marokkaan luisterenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat hij een goeie acteur is hoef je niet bang te zijn voor de kutmarokkaantjes die het verpesten in de volksbuurten? Ik snap zijn punt echt niet.
En het zag er behoorlijk georkestreerd uit, moet ik zeggen.
Dit dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er verder niemand is die het zo geweldig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |