Ik weet het! Ik weet het!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Wie schreef er in het vorige deel dat deze band minder slecht dan go back to the zoo is?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef MilaNL het volgende:
Nou... het is beter dan Go Back to the Zoo..
En daar is ongeveer alles mee gezegd.
Ik vind John op zich wel een goeie peer. Jammer alleen dat-ie baggerprogramma's uit schijt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef penny-wise het volgende:
Gaat het alweer over die bagger Voice of Holland![]()
![]()
Maar staat wel in schril contrast met de taal van de muziek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, dat klinkt eigenlijk helemaal niet zo slecht!
Two and a Half Men, bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Een 1-2-tje tussen Roel van Velzen en Nick & Simon?
Moet dat niet zijn: Een half-2-tje?
truequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die VOH WEL leuk vindt.
Nee hoor, I'm with you.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meeste zangers niks maar de juryleden hebben humor dus ik kijk wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik sowieso met de meeste talentenshows, na de audities vind ik het meestal stukken minder leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm with you.
Alleen na de audities heb ik het meestal wel weer gezien.
Dat had ik bij Idols en Eks-Fektor al. Alleen de kneuzenrondes en dan wegwezen. Maar zelfs dat hield ik niet vol.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm with you.
Alleen na de audities heb ik het meestal wel weer gezien.
Inderdaad, ik heb volgens mij alleen de eerste Idols gezien, en daarna vond ik het wel genoeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat had ik bij Idols en Eks-Fektor al. Alleen de kneuzenrondes en dan wegwezen. Maar zelfs dat hield ik niet vol.
Ja, the best of the best. Of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Oh dit zijn alleen maar stukjes die al zijn geweest
Lig nog steeds dubbel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Als je het al gezien hebt is er geen moer aan.
Sie-lug!quote:
Jaja beetje zielig maar kinderen vinden leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sie-lug!
Ik moest toen eerst wel glimlachen.
Ja ik ook en toen schaamde ik mequote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sie-lug!
Ik moest toen eerst wel glimlachen.
Als het Wakker worden met Jinek heet, zou het op prime-time ook wel een gaar publiek trekken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Modus het volgende:
Die talkshow van haar zit op zondagochtend 930u ofzo toch?.
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee hoe laat en op welke zender en ik denk dat ik dat maar zo houd.quote:
Op een of andere manier doet het me denken aan Business Class, geen idee waarom. Oh het kwartje valt, het wordt ongeveer gelijktijdig uitgezonden met Business Class.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee hoe laat en op welke zender en ik denk dat ik dat maar zo houd.
Ja dus http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/eva-op-zondag Dan kijkt er echt geen kip naar de TV.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Modus het volgende:
Die talkshow van haar zit op zondagochtend 930u ofzo toch?.
Ze leunde net wel naar links. ONBEWUSTE AANWIJZING.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze neigt idd wel naar rechts
Alleen voor de kijkerquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze leunde net wel naar links. ONBEWUSTE AANWIJZING.
Begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom laat ze niet gewoon haar tieten zien?
Gewoon de ochtendtv op Ned 1 700-900u, nooit gezien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gezien. Geen idee hoe laat en op welke zender en ik denk dat ik dat maar zo houd.
Lekker belangrijk, ze heeft goede tieten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef Injetta het volgende:
Wat een naar onsympathiek mens is dat zeg die Eva Jinek. Ze praat als al die meisjes van het koningshuis en ze mist elk gevoel voor humor.
Ik vind haar heel naar overkomen...
Dan werk ik. En in het weekend slaap ik uit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de ochtendtv op Ned 1 700-900u, nooit gezien?
Waar ze om de 3 minuten overschakelen naar 1 of andere gladjakker voor weer & verkeer. Echt heel kut.
Boobiesquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind haar juist wel vrij open. Ze blijft professioneel maar ik vind haar juist wel sympathiek overkomen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef Injetta het volgende:
Wat een naar onsympathiek mens is dat zeg die Eva Jinek. Ze praat als al die meisjes van het koningshuis en ze mist elk gevoel voor humor.
Ik vind haar heel naar overkomen...
Hoe laat sta je dan op? Doe normaal man.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Dan werk ik. En in het weekend slaap ik uit.
Ik ben eigenlijk geen male pig, maar ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
7 uur en dan begint de race naar douche en ontbijt en zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe laat sta je dan op? Doe normaal man..
De "zanger" heeft alvast het voortouw genomen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me heeeel vreemd als ze nu opeens haar trui uit zou trekken en haar tieten zou laten zien
Het kan het programma nét dat beetje extra geven wat het nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me heeeel vreemd als ze nu opeens haar trui uit zou trekken en haar tieten zou laten zien
Jij bent meestal die vriend die net als een broer is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk geen male pig, maar ik zou er geen moeite mee hebben.
Zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Ga gerust je gang.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Je eerste DWDD-seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
Hebben ze geen eigen nummers? Of heb ik die gemist?
Mmmm, dat doet mij niet zoveel....quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ze heeft goede tieten.
Nee maar die band is me zeker nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je eerste DWDD-seizoen ofzo?
Ja ik ook maar de tv staat wel aan tussendoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
7 uur en dan begint de race naar douche en ontbijt en zo.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Jivis het volgende:
Nee Eva, Voetbal International moet winnen.
Hij bedoelt dat ze bij deze uitzendingen altijd covers spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar die band is me zeker nooit opgevallen.
Al seizoenen lang speelt de huisband nummers die slaan op hetgeen net besproken is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar die band is me zeker nooit opgevallen.
Ik ook. Sympathiek en professioneel. Volgens mij heeft ze wel humor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind haar juist wel vrij open. Ze blijft professioneel maar ik vind haar juist wel sympathiek overkomen!
Jammer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mmmm, dat doet mij niet zoveel....
Ik denk dat ik dan echt nooit op de muziek gelet heb en nu voor de eerste keer wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al seizoenen lang speelt de huisband nummers die slaan op hetgeen net besproken is.
Nou, smaken verschillen dus. Mijn haren gaan recht overeind staan van haar. Ik vind haar gewoon een hele onsympathieke uitstraling hebben. Zo enorm agressief, bitch en arrogant en overdreven zelfverzekerd, zodat het niet meer natuurlijk is of zo..quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook. Sympathiek en professioneel. Volgens mij heeft ze wel humor.
Je bent vooral jaloers.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, smaken verschillen dus. Mijn haren gaan recht overeind staan van haar. Ik vind haar gewoon een hele onsympathieke uitstraling hebben. Zo enorm agressief, bitch en arrogant en overdreven zelfverzekerd, zodat het niet meer natuurlijk is of zo..
Ik zap wel af en toe tussendoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik toch echt VI
Bij Giel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef Injetta het volgende:
Die band is ook niet om aan te horen...
![]()
Waar haalt hij die bands toch vandaan?
Ha ha.... waarop? Nee, hoor. Geen enkele reden toe.quote:
De mediahype over haar verschijning is vast niet helemaal aan haar voorbijgegaan. Ik vind het ook verre van een aantrekkelijke vrouw.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Injetta het volgende:
Nou, smaken verschillen dus. Mijn haren gaan recht overeind staan van haar. Ik vind haar gewoon een hele onsympathieke uitstraling hebben. Zo enorm agressief, bitch en arrogant en overdreven zelfverzekerd, zodat het niet meer natuurlijk is of zo..
Doe je Jan de groeten.quote:
Ik zou der ook zo doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Eva echt heel leukEn een groot talent
Waarom denkt iedereen dat het hier godverdomme altijd maar een fanforum moet zijn of zo. Flikker dan op als je niet tegen kritische posters kunt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
@TT Haten op Chef'Special![]()
![]()
Het hele topic wordt volgehaat en gezeken, kijk dan gewoon niet.
Schijnt dat je ook een afstandsbediening hebt, en een stekker aan je tv.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Op je korte piemeltje getrapt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Zo'n Sap-stekker, waarvan begin en eind aan elkaar vast zit?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef Specularium het volgende:
Schijnt dat je ook een afstandsbediening hebt, en een stekker aan je tv.
Misschien dacht ze dat het zo een gesloten stroomkring was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo'n Sap-stekker, waarvan begin en eind aan elkaar vast zit?
Blijf jij nou eerst maar eens van inimini af viezerik!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Karina dat is altijd op de laatste vrijdag van de maand ..Dat noemen zij mediamaand. Wel leuk vind ik altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Als je het al gezien hebt is er geen moer aan.
Waarin is ze dan zo talentvol? Naar mijn bescheiden mening niet in het voorlezen van een autocue (irritante uitspraak) en van die hele geweldige interviews heb ik haar toch ook nog niet zien afnemen. Heb toch stiekem een beetje het idee dat men haar in het lichaam van een [insert onaantrekkelijk vrouwwezen] toch iets minder talentvol had gevonden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Eva echt heel leukEn een groot talent
Sorry Hennie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waarin is ze dan zo talentvol? Naar mijn bescheiden mening niet in het voorlezen van een autocue (irritante uitspraak) en van die hele geweldige interviews heb ik haar toch ook nog niet zien afnemen. Heb toch stiekem een beetje het idee dat men haar in het lichaam van Hennie Stoel toch iets minder talentvol had gevonden...
Dan is het net Jan de Hoop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb toch stiekem een beetje het idee dat men haar in het lichaam van een [insert onaantrekkelijk vrouwwezen] toch iets minder talentvol had gevonden...
Je kunt toch ook uiterlijk heel 'talentvol' zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waarin is ze dan zo talentvol? Naar mijn bescheiden mening niet in het voorlezen van een autocue (irritante uitspraak) en van die hele geweldige interviews heb ik haar toch ook nog niet zien afnemen. Heb toch stiekem een beetje het idee dat men haar in het lichaam van een [insert onaantrekkelijk vrouwwezen] toch iets minder talentvol had gevonden...
opberen pberends!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:06 schreef pberends het volgende:
[ link | afbeelding ]
Carice van Houten deeltje 3 alweer
Best een goed pijpbekkie had Carice bij de Gouden Kalf-uitreiking. Ze vraagt gewoon om een bukkake van alle mannelijke DWDD-kijkers!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:06 schreef pberends het volgende:
Best een goed pijpbekkie had Carice bij de Gouden Kalf-uitreiking. Ze vraagt gewoon om een bukkake van alle mannelijke DWDD-kijkers!
Hij denkt dat hij grappig is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat die Sauers nooit normaal?
hij is een allochtoonquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat die Sauers nooit normaal?
Iedereen vind de grappen die hij voor Dit Was Het Nieuws schrijft anders wel leukquote:
Dit kan alleen bij DWDD!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
echte live tv mensen, dit is nou improviseren
Ik vind hem erg grappig. Macho Turk was geniaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen vind de grappen die hij voor Dit Was Het Nieuws schrijft anders wel leukmaarja negers doen het hier niet zo best
Harm z'n delivery is gewoon veel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen vind de grappen die hij voor Dit Was Het Nieuws schrijft anders wel leukmaarja negers doen het hier niet zo best
Ja hoor, en daarom was er ook meteen een BVN logo in beeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
echte live tv mensen, dit is nou improviseren
Jan heeft geen bodyguard nodigquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
Die brede gast met zonnebrilbodyguard van Jan?
Had ik zijn ego al genoemd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef GGMM het volgende:
Hoe vaak heeft Mathijs al laten vallen dat hij ook ooit hoofdredacteur is geweest?
oh?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef GGMM het volgende:
Hoe vaak heeft Mathijs al laten vallen dat hij ook ooit hoofdredacteur is geweest?
Het was toch ook gewoon een domme vraag van Jan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Met welk idee is ze er gaan zitten, wat wilde ze kwijt?
Dat vraag ik me dus ook af. Zij komt daar toch om zichzelf en dus Quote te verkopen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Met welk idee is ze er gaan zitten, wat wilde ze kwijt?
Ik zou haar ook aangenomen hebben als ze me na het sollicitatiegesprek zou aflebberen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Zij komt daar toch om zichzelf en dus Quote te verkopen?
Voelt eerder aan alsof er een stagiaire aan tafel zat.
dat zeg ik ook altijd als ik het toilet doorspoel van een bruine rakkertquote:
Hij praatte er ook nog tegen, zekerquote:
Nee. die hangt erboven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht altijd dat Mathijs een spiegel naast z'n bed had liggen..
Haha moest ook al aan Marrokaanse Koos denken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Zou dat een zoon zijn van
[ afbeelding ]
?
Ja, hij heet Wilsonquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij praatte er ook nog tegen, zeker.
zet je prono kanaal dan opquote:
quote:
Dit is bijna zo'n uitzending waarvan ze hopen dat er 1 van die jochies over 11 jaar in oranje zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Silenus het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van doe kinderen niet echt.
Is het ook hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Knuck-les het volgende:
Matthijs die net doet of Ajax de beste club van de wereld is
Helemaal niet zelfs.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:57 schreef Knuck-les het volgende:
Zo geweldig was die speech nou ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |