Ik weet het! Ik weet het!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
Wie schreef er in het vorige deel dat deze band minder slecht dan go back to the zoo is?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef MilaNL het volgende:
Nou... het is beter dan Go Back to the Zoo..
En daar is ongeveer alles mee gezegd.
Ik vind John op zich wel een goeie peer. Jammer alleen dat-ie baggerprogramma's uit schijt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef penny-wise het volgende:
Gaat het alweer over die bagger Voice of Holland![]()
![]()
Maar staat wel in schril contrast met de taal van de muziek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, dat klinkt eigenlijk helemaal niet zo slecht!
Two and a Half Men, bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Een 1-2-tje tussen Roel van Velzen en Nick & Simon?
Moet dat niet zijn: Een half-2-tje?
truequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die VOH WEL leuk vindt.
Nee hoor, I'm with you.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meeste zangers niks maar de juryleden hebben humor dus ik kijk wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik sowieso met de meeste talentenshows, na de audities vind ik het meestal stukken minder leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm with you.
Alleen na de audities heb ik het meestal wel weer gezien.
Dat had ik bij Idols en Eks-Fektor al. Alleen de kneuzenrondes en dan wegwezen. Maar zelfs dat hield ik niet vol.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm with you.
Alleen na de audities heb ik het meestal wel weer gezien.
Inderdaad, ik heb volgens mij alleen de eerste Idols gezien, en daarna vond ik het wel genoeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat had ik bij Idols en Eks-Fektor al. Alleen de kneuzenrondes en dan wegwezen. Maar zelfs dat hield ik niet vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |