quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef henkde_j het volgende:
waar de vergrijzing redelijk hoog ligt
Ik moet dit soort dingen altijd denken aan een liedje van ABN daar zit zo'n stukje in van "I'll shoot you in a drive-by pow pow pow" waarna hij geroepen wordt door zijn moeder om te komen etenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef arucard het volgende:
Ik kan het nog steeds niet aanzien als ze gaan rappen
Ik lig dan in een lachstuip.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef arucard het volgende:
Het is echt te tenenkrommend en toch ga ik straks weer kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef arucard het volgende:
Echte taalkunstenaars, niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Battlerap met Sinterklaas kapoentje en dat dan laten 'rijmen' met gaytje.
IQ < 70 ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
Hebben ze nu echt niet door dat dit aapjeskijken is?
Ja het programma eromheen is wel lachen, maar tijdens het rappen krijg ik serieuze plaatsvervangende schaamte.quote:
Die valt nog mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
Die met die dochter heeft ze wel redelijk op een rijtje zo te horen.
Dat dus. Wat een ellende. Maar sowieso wordt er na 2000 nauwelijks meer goede hophip gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
* Dj_Day-V pikt nog ff de herhaling mee.
Jan FillekeRs.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
Jawel tuurlijk. Maar blijft leuk.quote:
Je wenst niemand toe om er van te moeten leven.quote:
Ja, die rijmelt ook mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Is deze keurig gekapte heer ook een rappert?
Vroeger heette dat apies kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef matthijst het volgende:
Triest idd, dat die gasten niet door hebben dat ze alleen als vermaak worden gebruikt... 't is een beetje invaliden kijken.
Op 1 of 2 na, die nog redelijk klonken.
Geniaal droog was dat.quote:
quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 16 september zijn o.a.: Twan Huys, Leo Blokhuis, Andrew Makkinga en Candy Dulfer. Muziek is er van Gers, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Maandag is Jan Mulder er weer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gatverdamme, wordt de uitzending weer verpest door de aanwezigheid van Marc-Marie...
Nee haar laatste stripalbum komt uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Candy komt omdat ze een nieuwe CD uit heeft?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee haar laatste stripalbum komt uit.
Ok ok, hij begrijpt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Marc-Marie met het satansteken op z'n shirt...
Mooi de heldquote:
/care ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Marc-Marie met het satansteken op z'n shirt...
Ik snap sowieso niet waarom hij niet gewoon is weggebleven die engerd met z'n geforceerde stem...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok ok, hij begrijpt het niet helemaal.
Ok het ging uit met Thom Hofman omdat ie haar niet liet komen.quote:
Hij kan zo in de Donald Duck met die naam.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Kweku Anaboli is ff lekker binnengelopen.
hehequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, een spijtoptant bij de bankenmaffia. Nou, die hangen we apart.
We zullen het zien he? Misschien heeft ze een boek geschreven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok het ging uit met Thom Hofman omdat ie haar niet liet komen.
Samen met Kilian Wawoe.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan zo in de Donald Duck met die naam.
Je slaat de spijker op den kop, straks lekker zappen naar Operation Repo op rtl7...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een slap lulprogramma is DWDD geworden zeg.
Ik pak zo een CSI-tje. Zakje chips op de bank, glaasje whisky, wie doet me wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je slaat de spijker op den kop, straks lekker zappen naar Operation Repo op rtl7...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op den kop, straks lekker zappen naar Operation Repo op rtl7...
Ik heb meer met real life shit, ook al is het een beetje aangezet; Repo rules!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik pak zo een CSI-tje. Zakje chips op de bank, glaasje whisky, wie doet me wat?
Nou, zeg dat wel. Verheerlijking van losers en criminelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef alors het volgende:
Ah het wekelijkse 'aandacht voor een aandachtszoeker'-itempje
Ook nog een optie.quote:
OMG vrouwenhumorquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe kan het toch dat Donald Trump zo vaak op Fox verschijnt terwijl het lijkt alsof er een vos op z'n hoofd zit...
Die kiwiquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
Deze TVDD valt nauwelijks nog te redden.
En dat is nog geflatteerd.quote:
Vanavond bij straks in het Pownews!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
Wat ook heel irritant is is het eindeloos blijven aankondigen van items, zoals DWDD dus ook doet.
Lagerhuisquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar kan ik die van kennen?
Post kwam mede namens Roel_jewelquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
hehe ik zat al te wachten op de haters
Het Lagerhuis heel vroegah, maar hij zit bij de VPRO en is dj bij radio6 en nog wat muziekdingetjes.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
3v12 oa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Aha.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Het Lagerhuis heel vroegah, maar hij zit bij de VPRO en is dj bij radio6 en nog wat muziekdingetjes.
Het wordt er niet minder op.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Silenus het volgende:
zo kinderachtig maar ik moet toch hard lachen.
Eigenlijk wel, he? Stemmetjes, lekker makkellijk.quote:
Ja, die was helemaal briljantquote:
quote:Maandag o.a.: Jan Marijnissen en advocaat Jan-Hein Kuijpers over de speelfilm 'De bende van Oss', John van Zweden. Muziek is er van de Britse band Kitty, Daisy & Lewis, Jan Mulder is tafelheer.
Onverenigbaar met zijn tattoo van Joris en de Draak.quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
Misschien vindt Samir A.'s vrouw Arie nu wel lekker.
In ieder geval net zo pedant en flauw.quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neon Letters? Dat is gewoon Draadstaal...
Ik kon Jan ook niet echt volgen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
Matthijs dacht ook: uh wat bedoelt hij?
Helemaal op het eind begon het me te dagen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kon Jan ook niet echt volgen.
Heb je het nou over mij?quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Marijnissen geeft toe dat er weinig goeds uit Oss is gekomen. En dat siert hem.
Gelijk heeft hij.quote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Marijnissen geeft toe dat er weinig goeds uit Oss is gekomen. En dat siert hem.
De uitzondering bevestigt de regel.quote:
Dat een 'bijrol' noemen is nog teveel eer.quote:
Die accenten hoort juist bij zo'n film.quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Ondanks die irritante accenten lijkt de film me wel tof.
KIESDE GIJ PARTIJ VOOR HEM?!?quote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Ondanks die irritante accenten lijkt de film me wel tof.
Bij partner denk je altijd aan iets anders dan vriendin. Meestal 'homo'.quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind partner altijd zo een vreemd woord, ze was zijn vriendin? Of zijn zakenpartner?
Partner heeft een ietwat 'suele lading.quote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind partner altijd zo een vreemd woord, ze was zijn vriendin? Of zijn zakenpartner?
Het is toch een palindroomquote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef alors het volgende:
Dat regen een anagram is van neger wtf
quote:
Haast je niet.quote:
negen is een palindroomquote:
dit was toch matthijs zn intro of hoorde ik t niet goed?quote:Nina Simone noemde hem een genie, hij ging op verjaarsbezoek bij Duke Ellington en de belangrijkste Nederlandse jazzprijs is naar hem vernoemd. Hij zette de Nederlandse jazz op de internationale kaart. Toch is bandleider en componist Boy Edgar nu vrijwel vergeten en is zijn muziek niet meer te krijgen. Hoe kan dit?
Jan is een aardige ventquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Een Ossenaar had maar 2 opties: De criminaliteit of de Politiek. Eigenlijk maar één optie dus.
en ze doen allemaal britse series naquote:Op maandag 19 september 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Jakhalzen die Koefnoen nadoen die Jiskefet nadoen die Draadstaal nadoen?
Testen ze dit soort shit niet even vantevoren? Wat triest zeg.quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Handig, plaat die gaar is en een platenspeler die het niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |