quote:
Alsof die zoveel beter zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]alleen de fitpics zijn met de webcam. Alle andere (het gross) is met m'n mobiel.
Nee. Voor waar ik het gebruik zoals denim op de foto zetten is het prima. Plus m'n aluminium MacBook is veel te fijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef bokkepoot het volgende:
Tijd voor een goede camera ipv die Apple? meuk
Niet doen wordt die niet zo snel volquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik durf niet te posten in een naam-topic
Das klote dan. Je zat niet te wachten op zo'n uitgebreide soak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Godver kwam er net achter dat mijn Masa buitenhing... Nadat het een halfuur geregend had![]()
Nee gewoon opgehangen om te drogen..quote:
Eerst fitpics van die Nashville...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mag ik in de startpost met mn ED47 en Nashville?
H&M is goedkoop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Zwappel het volgende:
Hier in dit topic is deze vraag goed op zijn plaats denk ik.
Ik betrap mijzelf erop dat ik al heel lang geen jeans meer heb gekocht, puur omdat wat ik altijd haalde gewoon te duur geworden is voor me
Ik haalde altijd Chasin' / G-Star omdat ik deze er mooi uit vond zien en ik daarbij ook het idee heb dat ze het langste meegaan.
Maar deze kosten gemiddeld 100 euro.
Iemand nog een goedkopere aanrader misschien?
Ik had het niet over goedkoop, ik had het over wat goedkoper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
H&M is goedkoop.
Wil je echt goedkoop, dan Zeeman.
Check anders:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik had het niet over goedkoop, ik had het over wat goedkoper.
Zeg een euro of 70?
Praat hem die nou niet aan, straks wil die niets anders meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef M1stral het volgende:
Ik zeg Momotaro, voor minder dan 100 euries te scoren. T_Fuff kan het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef T_Fuff het volgende:
Wat nog handiger is, dit topic in de gaten houden en wachten tot bokkepoot een goede deal post, dan snel stealen.
Werkt goedZoals ik met die Nudie en jij met de momo (die ik voor je nog overwoog maar van af zag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!bok houdt de dingen in de gaten en post ze zo nu en dan hier wanneer er iets leuks is.
Love will tear us apart (Joy Division)
En terecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Praat hem die nou niet aan, straks wil die niets anders meer.
Een artist denim zul je niet snel te koop vinden. Die van hem is een uitzondering omdat een verkeerde template is gebruikt.quote:
Zie hier welke van T_Fuff is:quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef T_Fuff het volgende:
Artist Denim, rechts op foto
Cut : Designer
Waist : 33
Inseam :34
Fabric :#7 (orange selvedge)
Pocket Lining :#9
Back Pockets : Custom Design (zie foto)
Coin Pocket choice : Peek-a-boo
Top Button : Union Made
Middle Buttons : Silver laurel
Rivets : Plain Copper
Thread : Orange & Backpocket Stitching White
Tab: Black - White letters
Additional: Selvedge Fly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede kleurweergave op onderste foto (onderste denim is mijn momotaro)
Maten BiG style:
Waist: 33
Inseam: 33,6-34
Front Rise: 10,6
Back Rise: 13,4
Thigh: 11,1
Knee: 8,2
Leg opening: 7,5
Levi's 501 Stf, 50 euro op ebay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Zwappel het volgende:
Hier in dit topic is deze vraag goed op zijn plaats denk ik.
Ik betrap mijzelf erop dat ik al heel lang geen jeans meer heb gekocht, puur omdat wat ik altijd haalde gewoon te duur geworden is voor me
Ik haalde altijd Chasin' / G-Star omdat ik deze er mooi uit vond zien en ik daarbij ook het idee heb dat ze het langste meegaan.
Maar deze kosten gemiddeld 100 euro.
Iemand nog een goedkopere aanrader misschien?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zoals ik met die Nudie en jij met de momo (die ik voor je nog overwoog maar van af zag).bok houdt de dingen in de gaten en post ze zo nu en dan hier wanneer er iets leuks is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef T_Fuff het volgende:
Wat nog handiger is, dit topic in de gaten houden en wachten tot bokkepoot een goede deal post, dan snel stealen.
Werkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!![]()
En om het dan maar eens te bevestigen..
Hier wat leuke stealtjes
Nudie RRDS 31/32
http://mynudies.com/showt(...)Alf-dry-selvedge-31W
Nudie RRDS 30/34
http://mynudies.com/showt(...)Alf-dry-selvedge-30W
Nudie AJDS
http://mynudies.com/showt(...)-AJ-dry-selvedge-31w
PBJ-005 raw indigo 31/36
http://mynudies.com/showt(...)J-005-raw-indigo-31w
3sixteen 21BSP 31W
http://mynudies.com/showthread.php?12268-FS-3sixteen-21BSP-31W
Sexfhxrjb15 31w
http://mynudies.com/showthread.php?12267-Fs-Sexfhxrjb15-31w
En deze zit ik zelf nog een beetje over te denken
Nudie ESDG
http://cgi.ebay.de/NUDIE-(...)&hash=item2eb6cabe9dAls ook van de sarcastische opmerkingen
En chainstitch yoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
Lokale turk krijg je geen chainstitch.. maakt opzich niet zoveel uit qua sterkte.
Alleen is de Chainstitch mooier en authentieker
Welke broek is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Net ff soak gedaan, ben benieuwd..
http://farm7.static.flickr.com/6009/6015021370_c26f6f8dc8_z.jpg
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eh die ED47 rainbow.
Kan je dat niet zien?![]()
Heb ongeveer een maand geleden nog foto's van ze gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou zeggen post eens foto's van de apc ns om de progress te zien.
is wel te doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef M1stral het volgende:
Trouwens als Brummiej dit leest, hoe heb jij je 0701 gesized?
Ik wou namelijk TTS gaan, zonder te soaken. Te doen?
Er zijn ook one-wash denim die je kan kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:47 schreef Nezhi het volgende:
Hoe ziet een ongedragen dry er eigenlijk uit als je die gelijk wast?
Blijft die dan gewoon dezelfde kleur maar dan lichter?
Als er meer zomers zoals deze komen kan dat zeker ja..quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Het zomerse weer in NL zorgt er wel voor dat je je dry's veelal kunt blijven dragen.
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Welcome backNog interesse in mijn Redwings
Dinsdag moeten ze teruggestuurd worden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?
Is goed dan ga ik ze maar is gereed maken voor retourquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ze zijn wel heel gaaf Ali, maar ik laat ze toch gaan. Heb iets meer geld uitgegeven op vakantie dan gepland zie ik net, dus doe de komende twee - drie maanden even rustig aan met m'n geld.
Ik heb het probleem wel eens met m'n Sugarcane. M'n favoriete kledingstuk: een zwart v-hals shirt, staat er gewoon niet bij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Don, ja dat kan lastig zijn, maar dat dacht ik ook met die Edwin. Qua schoenen hmm haha
straight fit die broek dus probeer ff uit met deze schoenen. Weet niet of het met smaller anders eruit ziet.
Thanks Atta-boy
Thigh loopt ook wel uit is mijn ervaring. Knie is doorgaans breed genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen eigenlijk met het uitlopen van de thigh en knee? Waist heb ik inmiddels wel enig idee van, maar als de thigh in het begin ietswat strak zit, loopt deze dan ook nog (flink) uit of niet?
Vroeg het me af omdat ik twee prewashes in de kast heb liggen die ik door het trainen niet meer goed pas, zitten te strak net boven de knie. Draag ze nooit, maar mocht dit ooit een keer het geval zijn bij een dry, dan weet ik of ze nog uitlopen ja of nee.
ES is boven net als de RR en onder is die tapered, plus door de low yoke en laaggeplaatste achterzakken lijkt die wat lager te hangen. Heerlijke fit imo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ja ik heb er bij m'n Edwin en ALD weinig van gemerkt, dus vandaar.
Kwam ik trouwens net tegen, stiekem wil ik hem eigenlijk wel kopen, stuk goedkoper dan nieuw via een winkel, maar een echte steal is het nou ook weer niet.![]()
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)bb53bf#ht_500wt_1156
Deze is ook tof, ben alleen niet zo bekend met de ES fit.
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)ff376#ht_2256wt_1139
Ik was net bezig met typen dat jij Masa fitpics hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt als een hele chille fit, vond de RR heerlijk zitten, alleen de bootcut was niks voor mij. Hoe fade grey denim eigenlijk? Kan nergens echt evo pics vinden.
Dat heb ik dan gemist in het doorscreenen van het topic vanmiddag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
Haha had de dry Grey al gepost
Taper is bij een ES heel mooi gedaan.
Ik zal zo even wat foto's maken van mijn masa dat is dezelfde fit
Ik vind ook van m'n Nudie dat ik alle schoenen eronder kan dragen. Bij m'n momo's kan dat qua kleur wel, maar niet door de denim bleed. De Sugarcanes laten zich lastiger combineren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ja volgorde is zo RRDS>ALD>Samurai>Masa> J&J.
RRDS samen met de Masa is wel een combinatie waarbij je praktisch alle schoenen mee zou kunnen dragen.
Zelf mijn J5 ziet er klein uit bij die RRDS
Die van mij zal niet hard faden omdat die TTS is en ik heb nog niks nieuws gehoord van m'n Nudie. Hij ging het verzekerd versturen daarom was shipping wat hoger, maar ik wacht even een weekje of zo af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind sugarcane ook echt gaaf faden.. ben benieuwd hoe die van jou er uit komt te zien
Al wat gehoord van je nudie trouwens?
Hmm, morgen of overmorgen maar eens proberen dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef bokkepoot het volgende:
Maakt niet uit waar je strijkt.. gebeurt niet zoveel met de denim hoor.
Ga je nog die glow in the dark broek halen?
Ik ga denk binnenkort ook een weird guy uit proberen
Die hebben de fits wel maar de vorige keer toen ik er was hadden ze geen enkele nf in mijn maat. Je zou daarom van te voren even moeten bellen of ze wat in jouw maat op voorraad hebben en dat je wilt komen passen wanneer ze dat wel hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm, morgen of overmorgen maar eens proberen dan.
Hmm, stiekem wil ik hem wel heel erg graag, maar ben echt bang voor de fit. Ga denk ik eerst een keertje langs bij TdN ergens deze maand, die hebben alle N&F fits toch wel hangen? Kan ik mooi eens van alles passen en voelen.
Ja maakt iets uit voor je whiskers.(niet veel hoor) Een goede kleermaker kan je waist iets kleiner maken maar niet teveel anders verknal je de broekquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:55 schreef Atta-boy het volgende:
Als je waist minder strak is fade je broek dan minder? Dan heb ik daar wel pech mee met mijn japan blue x momo.
Kan de waist eigenlijk een stukje kleiner gemaakt worden zonder dat de fit verpest wordt?
Dat zou voor mij meer een "gewoon omdat het kan" broek worden. Puur voor het stappen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind die glow in the dark wel vet.. alleen zou ik die echt amper dragen...
Maar ik ga zodra mijn ov weer geldig is ook weer een keer na TdN ga ik mooi van alles passen.
Denk het wel, maar eerder andersom lijkt me, dus dat er minder glow in the dark is op plekken waar hij fade.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Atta-boy het volgende:
Krijgt die glow in the dark ook andere effecten als ie fade? Zou wel cool zijn, dat bepaalde plekken waar veel wear veel meer glow in the dark zijn als andere.
Tsja, die reverse fade is niet zo moeilijk, kwestie van plaatje van een normale faded jeans pakken en in photoshop "reversen". GITD is lastiger, maar goed, ik wil sowieso eerst de weird guy fit proberen, aangezien ik flink bang ben voor m'n bovenbenen of die erin passen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Atta-boy het volgende:
Zou wel leuk zijn om er pics van te zien maar kom die nou nog nooit tegen, net als die reverse fade. Zou zoiets toch eerst willen zien voordat ik het zou kopen denk ik.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die hebben de fits wel maar de vorige keer toen ik er was hadden ze geen enkele nf in mijn maat. Je zou daarom van te voren even moeten bellen of ze wat in jouw maat op voorraad hebben en dat je wilt komen passen wanneer ze dat wel hebben.
Jup, indigo komt ook wat beter door. Maar nu gaat het faden hopelijk echt met een vaartje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef don-diablo het volgende:
Op zich niet gek, begint nu beter zichtbaar te worden.
Lekker veel met je handen wrijven. Ik veegde m'n handen altijd aan m'n broek af bij m'n Nudie ES waardoor er wel meer contrast ontstond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jup, indigo komt ook wat beter door. Maar nu gaat het faden hopelijk echt met een vaartje.
Ik veeg altijd mijn handen af aan mijn broekquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lekker veel met je handen wrijven. Ik veegde m'n handen altijd aan m'n broek af bij m'n Nudie ES waardoor er wel meer contrast ontstond.
Idem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik veeg altijd mijn handen af aan mijn broek
Krijg er wel altijd commentaar op
Heb je een hot soak met wasmiddel gedaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Soak heeft hem goed gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klein beetje Robijn Zwart er nog bij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Heb je een hot soak met wasmiddel gedaan?
LOL @ don-diablo
De lengte lijkt me zo wel oké. Heb je een wat langere cuff, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb op m'n momo nu geen cuff meer en op m'n Nudie en Sugarcane wel omdat ik die niet heb laten hemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat zijn altijd leuke verhalenhahaaha
Oh btw zal ik mijn Samurai hemmen of gewoon zo laten?
Ik had twee weken geleden ook zoiets leuks.. Ik was tijdens m'n pauze even een rondje in de stad aan het lopen en liep even langs de m@w om een praatje te maken met een bekende van me.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef bokkepoot het volgende:
Die edwin ziet er goed uit zo![]()
En ik sta bekend als de jongen die zijn dure broeken verknald..
Kwam eens iemand patsen met zijn witte Armani broek(totdat ik vertelde wat mijn edwin koste)
Ik zou een sj niet smaller laten maken. Is gewoon een mooie slim straight fit. Heb je em een maat te groot gekocht omdat die wijd is? Ik heb een dry Japan gehad en die fade best makkelijk en een leuk project om mee te beginnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef Analoog het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje (had ook een account aangemaakt, maar nog niks gepost), en heb zelf ook maar een dry aangeschaft.
Het is een Nudie SJDJ geworden, fit is alleen wat wijd omdat het om een ouder model gaat.. Is taperen misschien een oplossing?
Ben igg benieuwd of het wat zal gaan worden. Iemand ervaringen met de broek?
Ik heb 'm in een 29 gekocht, waar ik ook al 2 pre-wash SJ's in heb gehad. Deze zaten top, de SJDJ in de waist ook; alleen de pijpen zijn veel wijder, zit zelfs een lichte bootcut in.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou een sj niet smaller laten maken. Is gewoon een mooie slim straight fit. Heb je em een maat te groot gekocht omdat die wijd is? Ik heb een dry Japan gehad en die fade best makkelijk en een leuk project om mee te beginnen.
Dan is die waarschijnlijk gewoon uitgelopen. Maar gewoon raggen die hap. Is een leuke broek om mee te beginnen als dry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik heb 'm in een 29 gekocht, waar ik ook al 2 pre-wash SJ's in heb gehad. Deze zaten top, de SJDJ in de waist ook; alleen de pijpen zijn veel wijder, zit zelfs een lichte bootcut in.
Ik had 'm trouwens overgenomen van iemand via Marktplaats voor 27 eurounits, en zou 4(!) jaar oud zijn.. Was maar 2 keer gedragen, dus hele lichte fades bij de knieën. Dacht dat ik voor zo weinig niet fout kon zitten.
Damn nice manquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede foto's van mijn masa....
Alleen knalde de er een knoop af vandaag tijdens het werken
Ik ben ook zeker benieuwd of het wat gaat worden en heb ook zeker wel zin in een leuk 'projectje', maar de fit bevalt me niet heel erg. Ik heb namelijk een redelijk smal postuur, dus een fit die wijder is dan een AJ bevalt me al niet heel erg meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan is die waarschijnlijk gewoon uitgelopen. Maar gewoon raggen die hap. Is een leuke broek om mee te beginnen als dry.
Dunne beentjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederlandse makelijquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:13 schreef bokkepoot het volgende:
Net deze besteld trouwens![]()
http://www.benzakdenimdevelopers.com/belt.php
Ga trainen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
Papzak![]()
201 lijn is toch een beetje de budget lijn van levi?
Ik ga eerst een S0500 XX halen van Samurai..En als ik mijn augustus loon binnen heb ga ik die momotaro jacket halen denk ik
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef BigSmurf het volgende:
Ga zometeen toch die ES bestellen, gewoon om te kijken of het wat is qua fit. Wil sowieso een grijze dry, dus ik waag de gok gewoon.
Wie wilde er nou trouwens eigenlijk nog een RRDS?
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)2eea5#ht_3717wt_1139
Wordt idd een dikke overkill. Heb net een lab Joe organic selvage gewonnen immers. Die zal de eerstkomende tijd ook niet zo heel veel gedragen worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mooie aankoop
En die RRDS is wel wat voor Don..Al zou dat wel dikke overkill zijn voor zijn collectie
Tof en crap tegelijk. Je bent zo excited dat je niet weet bij welke je als eerste contrast wilt. Morgen denk ik weer m'n sugarcane aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:04 schreef BigSmurf het volgende:
Zo'n mooie Organic Selvage winnen en gewoon niet dragen, omdat je een Momotaro en Sugarcane hebt liggen.![]()
ES gekocht en betaald, nu wachten!![]()
Heel herkenbaar..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tof en crap tegelijk. Je bent zo excited dat je niet weet bij welke je als eerste contrast wilt. Morgen denk ik weer m'n sugarcane aan.
Hoe herkenbaar...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had twee weken geleden ook zoiets leuks.. Ik was tijdens m'n pauze even een rondje in de stad aan het lopen en liep even langs de m@w om een praatje te maken met een bekende van me.
Kort nadat ik de winkel in was gelopen en die bekende groette zegt zo'n broekie verkoper:
"meneer broeken zijn nu 2 voor 100 euro"
Waarop de bekende van achterin de winkel riep:
"laat maar [vul naam in]. Hij koopt voor dat geld hooguit een halve"
Nice Bok, dat is inderdaad goede progress. Mooie combs ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg, koop een Naked and Famous, Skinny Guy... En dan een Japan Heritagequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker benieuwd of het wat gaat worden en heb ook zeker wel zin in een leuk 'projectje', maar de fit bevalt me niet heel erg. Ik heb namelijk een redelijk smal postuur, dus een fit die wijder is dan een AJ bevalt me al niet heel erg meer.
Zal anders zo wel even fitpics maken.
Ik ga hem sowieso wel dragen, alleen als hij veel uit gaat lopen wordt hij gedowngraded tot werkbroek. Dan wordt het idd maar een retourtje Amsterdam, voor een N&F skinny guy of wellicht een A.P.C.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...
[..]
Nice Bok, dat is inderdaad goede progress. Mooie combs ook.
[..]
Ik zeg, koop een Naked and Famous, Skinny Guy... En dan een Japan Heritage
Of beter nog een tight fit Momotaro. Red je alleen niet met 27 euro units. Plak er dan nog maar een nulletje achter.
Nee, gein maar... Wat die Momo betreft is inderdaad supermooi en dergelijke, maar ik raad het niet aan als eerste dry. Die N&F trouwens wel.
----
Overigens, over de Japan Heritage gesproken. Ik zie al wearmarks en heb hem denk ik welgeteld 4x aangehad voor een korte periode. Fit begint langzamerhand beter te worden.
Danku en foto's van de heritage graagquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nice Bok, dat is inderdaad goede progress. Mooie combs ook.
+1, de fit is gewoon goed. Maar ik kan me voorstellen dat als dit niet is wat je gewend bent, het anders lijkt of aanvoelt.quote:
quote:
quote:En die SJ fit is prima..
Jammer dat ik geen SJ kan hebben vanwege mijn bovenbenen
(Ja zelfs als ik mijn masa optrek zit die te strak bovenaan bij mij bovenbenen)
Thanks voor de feedback!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
+1, de fit is gewoon goed. Maar ik kan me voorstellen dat als dit niet is wat je gewend bent, het anders lijkt of aanvoelt.
No prob...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Analoog het volgende:
Thanks voor de feedback!
Is idd wel even wennen, maar ben benieuwd naar het resultaat.
Moet ik trouwens nog uitkijken voor bleeding na het cuffen, of valt dat wel mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef don-diablo het volgende:
Denim bleed na cuffen viel bij die mee. Zelf geen last van gehad van wat ik me herinner.
Oke, hoef ik niet te vrezen voor m'n Janoski's:)quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
No prob...
Ik kan me er trouwens wel in vinden, ik ben zelf ook meer van de slimfits. De enige echt ietwat lossere fit die ik heb is de Momotaro 0201. En die is zelfs vrij slim.
Ik zou me over dat bleeden overigens niet zo druk maken. Je kan altijd even soaken om het te verminderen, of de binnenkant van je cuffs aftapen met een stuk plakband bijvoorbeeld.
Overdrijven kan ook hèquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef M1stral het volgende:
Momotaro is zo'n beetje de overtreffende trap van best...
Goed
Beter
Best
Momotaro
Bij vergelijkingen mag je dan alleen "als" gebruiken, wanneer je je het over twee Momotaro denims hebt, want voor de rest is er niets gelijkwaardig.
Voorbeeld 1: Mijn Momotaro is hetzelfde als die van Don
Voorbeeld 2: Momotaro's zijn beter dan de rest
Nudies zijn even goed als Momotaro's is dan weer fout, zie bovenstaande uileg. Evenals J&J is beter dan Momotaro, om exact dezelfde reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nuhquote:
Beterquote:Samurai = 1/2 Momotaro
Ik blijf ook postenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef M1stral het volgende:
Lol @ pic...
Trouwens over die spoiler... Dat betoog dus. Dat zou er voor zorgen dat niemand meer post hier. Behalve Don, T_Fuff, Brummiej en ik...
Daarom, gaat het topic tenminste niet zo hard en post die Bokkepoot niet onmens veel foto'squote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef M1stral het volgende:
Lol @ pic...
Trouwens over die spoiler... Dat betoog dus. Dat zou er voor zorgen dat niemand meer post hier. Behalve Don, T_Fuff, Brummiej en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Mag niet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik blijf ook posten![]()
Momo x NF of geen Momo
Sams zijn ook te Sweet
Hahaha dat is jammerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mag niet!
Jij bent geen part of Momo-movement
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Daarom, gaat het topic tenminste niet zo hard en post die Bokkepoot niet onmens veel foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Problemen mee?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Valt wel mee hoor hoe duur ie is...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Analoog het volgende:
Ik merk nu al dat dit een hele dure hobby gaat worden. Je wordt hier lekker gemaakt voor een jeans, en een half uurtje van Amsterdam gaat me daar, wanneer mijn budget stijgt, niet van weerhouden geloof ik..:p
Juist... Maar veelal blijft het niet bij één broek per anderhalf jaar. En dat is nou juist de reden dat het zo duur is, omdat iedereen hier (en terecht, want er is niet zo gaaf als een mooi paar raw/dry jean) een mentaliteit heeft van: "Hebben, hebben, hebben!"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor hoe duur ie is...
Als je 1 broek koopt en je doet daar anderhalf jaar mee dan is 300 toch ook echt niet zoveel?
De Rampuya Mill, welke dus eigendom is van Momotaro is anders wereldwijd gebruikt voor o.a. merken als Gucci en dergelijke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef don-diablo het volgende:
Het toffe aan momotaro zijn de kleine details. De roze stiksels aan de binnenkant, hidden rivets, mooie knopen waar momotaro op staat die recht staan, raised belt loops, roze selvage en het mooiste van alles ze maken het denim zelf. Vooral dat ze het denim zelf maken en dat het een klein old school merk is deden het em.
Vertel...quote:
Wat weet jij daar nou van, wel eens een Momo in je hand gehad?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef BigSmurf het volgende:
Zo'n Gold Label is slechts weggelegd voor de echte freaks met geld. Een "normale" Momo is vrij prijzig, maar het wel echt waard. Gewoon flink vaak eBay of Yahoo.jp checken, met een beetje geluk komt er een steal voorbij.
Klopt. Het is maar net wat je wilt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:15 schreef Sinji het volgende:
Momo is goed qua constructie en duurzaamheid. But so is PBJ, Iron Heart, Skull, Samurai, Sugarcane etc.
Hangt er gewoon vanaf wat je voorkeur is qua details, dikte van het denim, structuur/gevoel van het denim en fit.
Nee. Helemaal niets omdat ik em amper draag, dus kun je er niet veel van verwachten. Zal zo minimaal een jaar duren voordat er iets noemenswaardig te zien zal zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef BigSmurf het volgende:
Heb je eigenlijk al een beetje progress op je sugarcane don?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door don-diablo op 09-08-2011 17:41:23 ]Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:29 schreef don-diablo het volgende:
Sugarcane:
[ afbeelding ]@Sugarcane: Die kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Nudie:![]()
Das misleidend, want hij is blauwer. Kijk maar goed op 1 van de laatste foto's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef bokkepoot het volgende:
Tof... Hij ziet er wel iets groener uit dan die Dry selvage
Op zich niet idd.. Het enige verschil met een gewone dry is de exposed selvage en de zilveren knopen. Ik zag dat m'n Sugarcane ook raised beltloops heeft. Maar de nieuwe Joe is een goede aankoop voor zover.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de fit van een AJ ook nog een van de betere..Jammer dat nudie niet zoveel aan leuke details en constructie doet..
Waar moet het vandaan komen? Ik had de mijne binnen een week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:11 schreef BigSmurf het volgende:
Voor 109 euro inderdaad een prima aankoop.![]()
Ben echt benieuwd naar de fit van die ES, hopen dat het verzenden niet te lang duurt.
Die van mij kwam uit Duitsland idd. Dorpje heel dicht bij Limburg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
Witte is van dat muurstopselspul en het bruine is roest
Ga binnenkort maar eens een zee opzoeken om dit te doen
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind em erg tof geworden om eerlijk te zijn.Ik had in jouw geval ook een sea soak gedaan
Posten op mynudies die hap.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand die dit nog van gister kent?
[ afbeelding ]To destroy is always the first step in any creation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Ben benieuwd. Fysieker werk helpt altijd wel om het proces te versnellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..
Al gedaan..Spam daar redelijk actief rond
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Je had trouwens gelijk bok. De nieuwe Nudie geeft (voorlopig) duidelijk af. Waste net m'n handen even met zeep en zag ineens blauw de wasbak in druppelen. Was veel aan het wrijven omdat die zo nice voelt.
Ik houd van goed gedragen broekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk![]()
En nu ben ik aan het hopen op mooi weer voor een seasoak..
En thanks DE
Geen geld voor een STF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd van goed gedragen broekenMijne is binnenkort ook af maar heb geen geld voor een nieuwe
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.quote:
Sponsors gezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.
[ afbeelding ]Mijn vader vertelde me laatst dat hij ook altijd een seasoak deed met zijn Lee's en Levi's. Maar dan vóórdat hij hem meer dan een jaar gedragen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/
Is iig wel zeker vet, geeft mooi effect!
Dat durf ik nu niet te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Atta-boy het volgende:
Je weet dat je onze hoop up word hèhaha
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnenquote:
Ik wil de staatsloterij jackpot ook wel winnen, maar het feit dat ik NYC wil staat al enige tijd vast. Ben 2 jaar geleden al een keer geweest en nu wil ik weer met een vriend van me. We willen dit jaar iig nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnen
Fuck de douane man, stompen die gasten, zeg dat je denimhead bent en ze uit moeten kijken anders schuur je hun gezicht open met je 50oz walvisdenim!
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat durf ik nu niet te zeggen.zal wel opvallen wanneer je ineens met meerdere spijkerbroeken in je koffer langs de douane gaat.
Leuke stad, zeer de moeite waard, maar de Amerikanen blijven zo nep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje![]()
Wilde dit jaar ook gaan maar komt er toch niet van. Lijkt me echt awesome om er een keer heen te gaan met alleen handbagage en daar alles te kopen.
En dan de hele BIG leegkopen zekersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke stad, zeer de moeite waard, maar de Amerikanen blijven zo nep.
50 oz walvisdenim dat loopt bijna vanzelf weg man..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Fuck de douane man, stompen die gasten, zeg dat je denimhead bent en ze uit moeten kijken anders schuur je hun gezicht open met je 50oz walvisdenim!
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En dan de hele BIG leegkopen zekers
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.
180 euro? Wat een rip offquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Ken je deze nog don?
http://cgi.ebay.de/NEU-Nu(...)&hash=item48417e91f0
Dat dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
180 euro? Wat een rip off![]()
Had em vanavond aan om even wat meer te laten vormen. Honeycombs vormen erg snel en m'n blok zeep was ook blauw inmiddels (en de handdoek waar ik m'n handen aan afveeg.)
Alles, echte mannen gaan naar het wilde westenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.
En wat is er met NYC DE?
Waar men zich 'stierlijk' verveeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles, echte mannen gaan naar het wilde westenNew Mexico
Malle Don-diabloquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar men zich 'stierlijk' verveeld.
Wat voor 1? Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik daar ben geweest. Laatste keer alleen even snel naar TdN geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag een dagje Amsterdam gedaan. Bij 290 sqm hadden ze een 21 oz denim liggen, voelde echt gruwlijk zwaar. Lijkt me ook leuk om een keer zo'n hele dikke denim te nemen.
Ik weet het, het is een leuke winkel voor zover ik het nog weet. Wanneer ik weer in Amsterdam ben, maar even langs. Voorlopig ga ik niet naar Amsterdam vermoed ik. Volgende week eerst Antwerpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Iron heart. Ze hebben niet alleen leuke denim maar de rest is er ook altijd wel de moeite waard.
Ik vind Iron heart qua denim niet zo bijzonder..Schijnt heel zacht te zijn qua feeling..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Iron heart. Ze hebben niet alleen leuke denim maar de rest is er ook altijd wel de moeite waard.
Ook niet mijn merk en zal ook niet snel in m'n kast belanden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind Iron heart qua denim niet zo bijzonder..Schijnt heel zacht te zijn qua feeling..
En verder vind ik de Backpockets stiksels een beetje fugly
23oz voor 200 dollar is niet gek, weze het niet dat alle heffingen er nog overheen komen etc etc. Wordt alsnog prijzig en ik vind em ook alweer niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef bokkepoot het volgende:
Vind de meest IH spul ook niet mooi faden..Maar dat zal wel weer aan mijn liggen
Strike Gold voor een mooi prijsje23oz voor 200 dollar
![]()
http://www.selfedge.com/s(...)h=86&products_id=654
valt idd mee, alleen 19% komt eroverheen en wat adm.kostenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
23oz voor 200 dollar is niet gek, weze het niet dat alle heffingen er nog overheen komen etc etc. Wordt alsnog prijzig en ik vind em ook alweer niet zo om eerlijk te zijn.
Meer dan genoeg. Ik doe m'n nieuwe Nudie in de rotatie samen met m'n Momo en m'n andere Nudie en de Sugarcane wordt meer voor de herfst/winter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
valt idd mee, alleen 19% komt eroverheen en wat adm.kosten
140euro met gratis verzenden is een mooie deal
Niet voor ons omdat wij al genoeg hebben op dit moment
Klopt. Ik ben voorzien de komende tijd. Ga m'n nieuwe AJ de komende tijd vooral 's avonds dragen na m'n werk om em een beetje uit te laten lopen e.d.quote:
Pfff kindermaatje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
Deze is ook pretty awesome..Alleen moet je er zelf een nieuwe knoop opzetten..
M1stral kan vast wel zeggen dat het toch een goede deal is ipv Momotaro?![]()
![]()
100 dollar is geen geld hiervoor
http://www.styleforum.net/forum/thread/259705/somet-003-sz-28
Viel mij ook al eens op. De toegankelijkere maten zijn altijd wat duurder, maar die zijn ook sneller weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn jammer genoeg de maatjes die toch redelijk goedkoop aangeboden worden
Somets lopen 2 tot 3 maten groter, ivm de lage rise. Ik heb er twee in maatje 27 en 28. Overigens inderdaad geen geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn jammer genoeg de maatjes die toch redelijk goedkoop aangeboden worden
My first thought.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef don-diablo het volgende:
Je zou haast denken dat het iemand van hier is.
Lekker goedkoop broekje, Cheap Monday Five Selvedge right?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bootcut, jammer.
Mijn nieuwe broek:
[ afbeelding ]
Skinny guy komt iets later, deze broek is meer voor het uitgaan etc.
Fit is heerlijk. Mag nog wel een beetje rekken bij de region de boules maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Mij veel te tight, maar zeker scherp prijsje, nice. Fitpics asap?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oui, zeer scherp geprijsd. <3
Wat ben je ongeduldig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
My first thought.
[..]
Lekker goedkoop broekje, Cheap Monday Five Selvedge right?
Hoop trouwens dat m'n ES vandaag bezorgd wordt, kan helaas niet tracken.
Wat is er zo bijzonder aan die broek dat hij 2e hands 85 euro kost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef Atta-boy het volgende:
een 2 maanden gedragen samurai voor 85 euro. http://kleding-schoenen-h(...)2FUu1&fta_ind=2&fs=1 misschien interessant voor mensen
De kwaliteit en zwaarte van de (Japanse) denim (19oz waar normale broeken 10 - 13oz zijn), de details die erin zitten, de afwerking, alles eigenlijk. Als je ooit zo'n broek in handen hebt gehad snap je het wel (of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broek dat hij 2e hands 85 euro kost?
Vind het maar een lelijk ding.
Klopt, kon m'n enige slimfit al na een maand niet meer aan. Draag ook liever straight fits.quote:Smurf trouwens een tip, als je serieus door gaat met trainen geen slim fit kopen, heb al mijn broeken die enigszins slim fit waren weg kunnen gooien.
Altijd als het om denim gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk fitpicca's, broekje heeft echt een heerlijke fit (), zeker als ie straks nog een beetje uitgelopen is bij de thighs en waist, zit nog ietswat strak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat voor 50 euries, prima aankoop.![]()
![]()
Zoals een ES hoort te zitten..Al gaat ie vast nog iets naar beneden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Mooi broekje. Mooie kleur en goede fit.Ik heb mijn ES lange tijd met heel veel plezier gedragen. Is nog steeds m'n favoriete dry. Ik heb al een Levi's 511 in zo'n kleur.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Thanks, ben er zeer content mee. Was al enige tijd op zoek naar een grijze dry, wilde eigenlijk een N&F Weird Guy Grey Selvedge, maar die fit was ik wat bang voor. En dit alternatief is ook nog eens een stuk goedkoper.
Kleur is echt nice, evenals de fit, jullie hebben niks gelogen.![]()
![]()
Boven net zo wijd als de RR en dat is wel prettig, maar door de low yoke lijkt die baggy te zitten terwijl die gewoon normaal zit en hij heeft een fijne taper.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef BigSmurf het volgende:
Thanks, ben er zeer content mee. Was al enige tijd op zoek naar een grijze dry, wilde eigenlijk een N&F Weird Guy Grey Selvedge, maar die fit was ik wat bang voor. En dit alternatief is ook nog eens een stuk goedkoper.
Kleur is echt nice, evenals de fit, jullie hebben niks gelogen.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Geniale combinatie op een of andere manier..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boven net zo wijd als de RR en dat is wel prettig, maar door de low yoke lijkt die baggy te zitten terwijl die gewoon normaal zit en hij heeft een fijne taper.
Ik wist ook niet de dry grey van nudie zo tof eruit zach
Even over de denim...Zitten er veel van die witte "pluisjes" of lijkt dat zo? Dan bedoel ik vooral zo als op die backpockets foto..Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Inderdaad ideale combinatie, zeker voor mij, bovenin genoeg ruimte, zeker met nog een beetje uitloop, en de taper is inderdaad erg fijn, heel subtiel aflopend, niet overdreven smal. Vind een beetje baggy ook wel passen bij zo'n grijze broek.
Die "pluisjes" zitten vooral op de kontzakken, rest van de broek valt wel mee, maar daar zitten ze ook wel her en der. Zit gewoon in het denim op de één of andere manier, kan je er ook niet uit/afhalen. Is wel apart, maakt de broek wat minder netjes egaal grijs.![]()
En extra kut dat Nudie deze eruit heeft gegooid ten koste van meer skinny fits.
Met als grootste fout de RR eruit gooien. Het model waar het voor hun mee begon.
RR vind ik persoonlijk de bootcut wat te groot van, maar kan me voorstellen dat veel mensen wel kunnen janken dat ze de RR en ook deze ES eruit gegooid zijn, zeker ten koste van al die idiote skinny fits.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef don-diablo het volgende:
En extra kut dat Nudie deze eruit heeft gegooid ten koste van meer skinny fits.
Met als grootste fout de RR eruit gooien. Het model waar het voor hun mee begon.![]()
Enige normale fits die ze nog hebben zijn de AJ, SJ en GT, maar de laatste twee zijn voor mij al te strak. Eeuwig zonde...Thanks.quote:![]()
![]()
Ook zo gaar. De filosofie van Nudie was altijd: eigen pad volgen en dichtbij de klassiekers blijven en geen trends volgen. Met het toevoegen van een chino lijn hebben ze daar helemaal aan toegegeven. (sowieso al sinds de skinny trend speelden ze daar heel erg op in).Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Ik vind de pluisjes ook vet....Ben benieuwd hoe je hem gaat faden..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:54 schreef BigSmurf het volgende:
Inderdaad ideale combinatie, zeker voor mij, bovenin genoeg ruimte, zeker met nog een beetje uitloop, en de taper is inderdaad erg fijn, heel subtiel aflopend, niet overdreven smal. Vind een beetje baggy ook wel passen bij zo'n grijze broek.
Die "pluisjes" zitten vooral op de kontzakken, rest van de broek valt wel mee, maar daar zitten ze ook wel her en der. Zit gewoon in het denim op de één of andere manier, kan je er ook niet uit/afhalen. Is wel apart, maakt de broek wat minder netjes egaal grijs.Idd een beetje hypocriet..Volgens mij zijn ze er zelf ook achter gekomen en proberen ze de ES weer als Hank Rey te introduceren..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef don-diablo het volgende:
Ook zo gaar. De filosofie van Nudie was altijd: eigen pad volgen en dichtbij de klassiekers blijven en geen trends volgen. Met het toevoegen van een chino lijn hebben ze daar helemaal aan toegegeven. (sowieso al sinds de skinny trend speelden ze daar heel erg op in).Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Klopt. Niks tegen chino's, heerlijke broeken in de zomer, maar Nudie had gewoon bij de kern moeten blijven. It's a shame...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef don-diablo het volgende:
Ook zo gaar. De filosofie van Nudie was altijd: eigen pad volgen en dichtbij de klassiekers blijven en geen trends volgen. Met het toevoegen van een chino lijn hebben ze daar helemaal aan toegegeven. (sowieso al sinds de skinny trend speelden ze daar heel erg op in).Ben ook heel benieuwd, lekker in de rotatie met m'n ALD.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind de pluisjes ook vet....Ben benieuwd hoe je hem gaat faden..
[..]
Idd een beetje hypocriet..Volgens mij zijn ze er zelf ook achter gekomen en proberen ze de ES weer als Hank Rey te introduceren..
Die nieuwe namen vind ik trouwens ook echt idioot, kom dan gewoon vanuit het niets terug met de Even Steven, ik wed dat heel veel Nudie liefhebbers daar maar al te blij mee zouden zijn. Hank Rey klinkt ook voor geen ene kut...
Er zijn er nog steeds 3 te koop, staat me bij dat jij ook niet zo'n grote maat had?quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door BigSmurf op 12-08-2011 20:41:37 ]![]()
Ik denk dat die te lang is voor v_t en wat te smal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt. Niks tegen chino's, heerlijke broeken in de zomer, maar Nudie had gewoon bij de kern moeten blijven. It's a shame...
[..]
Ben ook heel benieuwd, lekker in de rotatie met m'n ALD.
Die nieuwe namen vind ik trouwens ook echt idioot, kom dan gewoon vanuit het niets terug met de Even Steven, ik wed dat heel veel Nudie liefhebbers daar maar al te blij mee zouden zijn. Hank Rey klinkt ook voor geen ene kut...![]()
[..]
Er zijn er nog steeds 3 te koop, staat me bij dat jij ook niet zo'n grote maat had?![]()
Ik heb m'n ESOD maar uit de kast getrokken en aangedaan. Wat een prima fit is het ook. Alleen traplopen blijft soms lastig. Zal kijken of ik morgen even pics kan maken.
[ Bericht 5% gewijzigd door don-diablo op 12-08-2011 21:03:25 ]Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Jij weet, fit is wel wat ik zoek maar door de zomervakantie geen geld meer om een mooie broek te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat die te lang is voor v_t en wat te smal.
Ik heb m'n ESOD maar uit de kast getrokken en aangedaan. Wat een prima fit is het ook. Alleen traplopen blijft soms lastig. Zal kijken of ik morgen even pics kan maken.![]()
![]()
![]()
Herkenbaar voor genoeg mensen. Daarom moet je tzt een keer kijken op ebay, komen genoeg leuke steals voorbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij weet, fit is wel wat ik zoek maar door de zomervakantie geen geld meer om een mooie broek te kopen.
Heb ook flink te veel uitgegeven op vakantie, maar ach, geld moet rollen en denim gedragen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij weet, fit is wel wat ik zoek maar door de zomervakantie geen geld meer om een mooie broek te kopen.![]()
![]()
![]()
Bij mij zal het enigszins meevallen. Overnachtingen voor nop.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb ook flink te veel uitgegeven op vakantie, maar ach, geld moet rollen en denim gedragen worden.
Verblijf en reis viel mee, maar had niet ingecalculeerd dat ik 6 avonden achtereen kacheltje lam naar huis zou gaan, want "we wilden geen stap- en zuipvakantie".quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij zal het enigszins meevallen. Overnachtingen voor nop.![]()
![]()
Zo'n vakantie heb ik gehad voordat ik naar Londen verhuisde. Eenmaal daar ging ik vrolijk verder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verblijf en reis viel mee, maar had niet ingecalculeerd dat ik 6 avonden achtereen kacheltje lam naar huis zou gaan, want "we wilden geen stap- en zuipvakantie".Die fase ben ik nu al enige jaren voorbij.
Straks iig even een 10 dagen uitblazen aan het strand.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Dat uitblazen op het strand was ons idee ook, maar het werd eerder uitbrakken en uitslapen. Ach ja, was wel geslaagd, veel lol gehad, en financieel is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo'n vakantie heb ik gehad voordat ik naar Londen verhuisde. Eenmaal daar ging ik vrolijk verder.Die fase ben ik nu al enige jaren voorbij.
Straks iig even een 10 dagen uitblazen aan het strand.![]()
![]()
Jij bent met vrienden geweest. Ik ga met m'n vriendin. Das wel een verschil. Het is er op dit moment veel te warm voor denim iig. 's Avonds ook. Neem m'n momo hoe dan ook mee. Je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat uitblazen op het strand was ons idee ook, maar het werd eerder uitbrakken en uitslapen. Ach ja, was wel geslaagd, veel lol gehad, en financieel is het allemaal niet zo'n probleem.
Da's wel anders ja haha. Ik heb alleen maar korte broeken gedragen daar, één avond een ouwe prewash die ik meegenomen had, ALD thuisgelaten, had geen zin in een ongewenste bier/baco/corona/zeesoak.![]()
![]()
Heb ik dus wel allemaal op m'n ES gekregen. En kauwgom, etensvlekken, gras, zand, grond etc etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef BigSmurf het volgende:
Da's wel anders ja haha. Ik heb alleen maar korte broeken gedragen daar, één avond een ouwe prewash die ik meegenomen had, ALD thuisgelaten, had geen zin in een ongewenste bier/baco/corona/zeesoak.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Probeer m'n ALD een klein beetje netjes te houden, met de nadruk op probeer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik dus wel allemaal op m'n ES gekregen. En kauwgom, etensvlekken, gras, zand, grond etc etc.![]()
![]()
Deed ik bij m'n ES dus totaal niet gewoon. Die werd gewoon hard gedragen en meest verrassende is dat die geen crotch rip heeft. M'n AJDRS is daar meer beschadigd, best apart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Probeer m'n ALD een klein beetje netjes te houden, met de nadruk op probeer.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Van de week trouwens een dope denham broekje gescoord van 200 voor 90 euri's, maar dat zal wel niet interessant zijn voor dit topic gok ik zo.![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:14 schreef Agentperry het volgende:
Hij is pre washed. Heb nog wel een virgin van denham liggen, ook een prima broekje.![]()
![]()
Ik heb een foto van mijn broers artist denim...Maar die bewaar ik even voor het volgende topic
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: