Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind em erg tof geworden om eerlijk te zijn.Ik had in jouw geval ook een sea soak gedaan
Posten op mynudies die hap.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand die dit nog van gister kent?
[ afbeelding ]To destroy is always the first step in any creation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
Witte is van dat muurstopselspul en het bruine is roest
Ga binnenkort maar eens een zee opzoeken om dit te doen
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Ben benieuwd. Fysieker werk helpt altijd wel om het proces te versnellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..
Al gedaan..Spam daar redelijk actief rond
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Je had trouwens gelijk bok. De nieuwe Nudie geeft (voorlopig) duidelijk af. Waste net m'n handen even met zeep en zag ineens blauw de wasbak in druppelen. Was veel aan het wrijven omdat die zo nice voelt.
Ik houd van goed gedragen broekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk![]()
En nu ben ik aan het hopen op mooi weer voor een seasoak..
En thanks DE
Geen geld voor een STF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd van goed gedragen broekenMijne is binnenkort ook af maar heb geen geld voor een nieuwe
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.quote:
Sponsors gezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.
[ afbeelding ]Mijn vader vertelde me laatst dat hij ook altijd een seasoak deed met zijn Lee's en Levi's. Maar dan vóórdat hij hem meer dan een jaar gedragen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/
Is iig wel zeker vet, geeft mooi effect!
Dat durf ik nu niet te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Atta-boy het volgende:
Je weet dat je onze hoop up word hèhaha
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnenquote:
Ik wil de staatsloterij jackpot ook wel winnen, maar het feit dat ik NYC wil staat al enige tijd vast. Ben 2 jaar geleden al een keer geweest en nu wil ik weer met een vriend van me. We willen dit jaar iig nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnen
Fuck de douane man, stompen die gasten, zeg dat je denimhead bent en ze uit moeten kijken anders schuur je hun gezicht open met je 50oz walvisdenim!
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat durf ik nu niet te zeggen.zal wel opvallen wanneer je ineens met meerdere spijkerbroeken in je koffer langs de douane gaat.
Leuke stad, zeer de moeite waard, maar de Amerikanen blijven zo nep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje![]()
Wilde dit jaar ook gaan maar komt er toch niet van. Lijkt me echt awesome om er een keer heen te gaan met alleen handbagage en daar alles te kopen.
En dan de hele BIG leegkopen zekersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke stad, zeer de moeite waard, maar de Amerikanen blijven zo nep.
50 oz walvisdenim dat loopt bijna vanzelf weg man..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Fuck de douane man, stompen die gasten, zeg dat je denimhead bent en ze uit moeten kijken anders schuur je hun gezicht open met je 50oz walvisdenim!
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En dan de hele BIG leegkopen zekers
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.
180 euro? Wat een rip offquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Ken je deze nog don?
http://cgi.ebay.de/NEU-Nu(...)&hash=item48417e91f0
Dat dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
180 euro? Wat een rip off![]()
Had em vanavond aan om even wat meer te laten vormen. Honeycombs vormen erg snel en m'n blok zeep was ook blauw inmiddels (en de handdoek waar ik m'n handen aan afveeg.)
Alles, echte mannen gaan naar het wilde westenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh.. Mocht ik er wat kopen dan evt een samurai, maar niet gelijk meerdere broeken. Misschien wat voor m'n broer. M'n sugarcane wordt m'n winterbroek iig.
En wat is er met NYC DE?
Waar men zich 'stierlijk' verveeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles, echte mannen gaan naar het wilde westenNew Mexico
Malle Don-diabloquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar men zich 'stierlijk' verveeld.
Wat voor 1? Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik daar ben geweest. Laatste keer alleen even snel naar TdN geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag een dagje Amsterdam gedaan. Bij 290 sqm hadden ze een 21 oz denim liggen, voelde echt gruwlijk zwaar. Lijkt me ook leuk om een keer zo'n hele dikke denim te nemen.
Ik weet het, het is een leuke winkel voor zover ik het nog weet. Wanneer ik weer in Amsterdam ben, maar even langs. Voorlopig ga ik niet naar Amsterdam vermoed ik. Volgende week eerst Antwerpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Iron heart. Ze hebben niet alleen leuke denim maar de rest is er ook altijd wel de moeite waard.
Ik vind Iron heart qua denim niet zo bijzonder..Schijnt heel zacht te zijn qua feeling..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Iron heart. Ze hebben niet alleen leuke denim maar de rest is er ook altijd wel de moeite waard.
Ook niet mijn merk en zal ook niet snel in m'n kast belanden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind Iron heart qua denim niet zo bijzonder..Schijnt heel zacht te zijn qua feeling..
En verder vind ik de Backpockets stiksels een beetje fugly
23oz voor 200 dollar is niet gek, weze het niet dat alle heffingen er nog overheen komen etc etc. Wordt alsnog prijzig en ik vind em ook alweer niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef bokkepoot het volgende:
Vind de meest IH spul ook niet mooi faden..Maar dat zal wel weer aan mijn liggen
Strike Gold voor een mooi prijsje23oz voor 200 dollar
![]()
http://www.selfedge.com/s(...)h=86&products_id=654
valt idd mee, alleen 19% komt eroverheen en wat adm.kostenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
23oz voor 200 dollar is niet gek, weze het niet dat alle heffingen er nog overheen komen etc etc. Wordt alsnog prijzig en ik vind em ook alweer niet zo om eerlijk te zijn.
Meer dan genoeg. Ik doe m'n nieuwe Nudie in de rotatie samen met m'n Momo en m'n andere Nudie en de Sugarcane wordt meer voor de herfst/winter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
valt idd mee, alleen 19% komt eroverheen en wat adm.kosten
140euro met gratis verzenden is een mooie deal
Niet voor ons omdat wij al genoeg hebben op dit moment
Klopt. Ik ben voorzien de komende tijd. Ga m'n nieuwe AJ de komende tijd vooral 's avonds dragen na m'n werk om em een beetje uit te laten lopen e.d.quote:
Pfff kindermaatje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
Deze is ook pretty awesome..Alleen moet je er zelf een nieuwe knoop opzetten..
M1stral kan vast wel zeggen dat het toch een goede deal is ipv Momotaro?![]()
![]()
100 dollar is geen geld hiervoor
http://www.styleforum.net/forum/thread/259705/somet-003-sz-28
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |