Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind em erg tof geworden om eerlijk te zijn.Ik had in jouw geval ook een sea soak gedaan
Posten op mynudies die hap.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand die dit nog van gister kent?
[ afbeelding ]To destroy is always the first step in any creation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
Witte is van dat muurstopselspul en het bruine is roest
Ga binnenkort maar eens een zee opzoeken om dit te doen
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Ben benieuwd. Fysieker werk helpt altijd wel om het proces te versnellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ook..Maar hoe meer vuil hoe vetter hij natuurlijk word..Ik ga nog 1,5 week werken en dan word ie natuurlijk ook gedragen en dan waarschijnlijk een Sea soak..
Al gedaan..Spam daar redelijk actief rond
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Je had trouwens gelijk bok. De nieuwe Nudie geeft (voorlopig) duidelijk af. Waste net m'n handen even met zeep en zag ineens blauw de wasbak in druppelen. Was veel aan het wrijven omdat die zo nice voelt.
Ik houd van goed gedragen broekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk![]()
En nu ben ik aan het hopen op mooi weer voor een seasoak..
En thanks DE
Geen geld voor een STF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd van goed gedragen broekenMijne is binnenkort ook af maar heb geen geld voor een nieuwe
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.quote:
Sponsors gezochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga net verhuizen naar een kamer en ik heb nog geen baantje en van mijn andere bijbaan ontslag genomen.
[ afbeelding ]Mijn vader vertelde me laatst dat hij ook altijd een seasoak deed met zijn Lee's en Levi's. Maar dan vóórdat hij hem meer dan een jaar gedragen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dagje werken en een half uurtje schuren wel niet met een broek kan doen..
http://www.rawrdenim.com/(...)he-definitive-guide/
Is iig wel zeker vet, geeft mooi effect!
Dat durf ik nu niet te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:52 schreef Atta-boy het volgende:
Je weet dat je onze hoop up word hèhaha
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnenquote:
Ik wil de staatsloterij jackpot ook wel winnen, maar het feit dat ik NYC wil staat al enige tijd vast. Ben 2 jaar geleden al een keer geweest en nu wil ik weer met een vriend van me. We willen dit jaar iig nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog de staatsloterij winnen
Fuck de douane man, stompen die gasten, zeg dat je denimhead bent en ze uit moeten kijken anders schuur je hun gezicht open met je 50oz walvisdenim!
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat durf ik nu niet te zeggen.zal wel opvallen wanneer je ineens met meerdere spijkerbroeken in je koffer langs de douane gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |