Idem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik veeg altijd mijn handen af aan mijn broek
Krijg er wel altijd commentaar op
Heb je een hot soak met wasmiddel gedaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Soak heeft hem goed gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klein beetje Robijn Zwart er nog bij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Heb je een hot soak met wasmiddel gedaan?
LOL @ don-diablo
De lengte lijkt me zo wel oké. Heb je een wat langere cuff, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb op m'n momo nu geen cuff meer en op m'n Nudie en Sugarcane wel omdat ik die niet heb laten hemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat zijn altijd leuke verhalenhahaaha
Oh btw zal ik mijn Samurai hemmen of gewoon zo laten?
Ik had twee weken geleden ook zoiets leuks.. Ik was tijdens m'n pauze even een rondje in de stad aan het lopen en liep even langs de m@w om een praatje te maken met een bekende van me.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef bokkepoot het volgende:
Die edwin ziet er goed uit zo![]()
En ik sta bekend als de jongen die zijn dure broeken verknald..
Kwam eens iemand patsen met zijn witte Armani broek(totdat ik vertelde wat mijn edwin koste)
Ik zou een sj niet smaller laten maken. Is gewoon een mooie slim straight fit. Heb je em een maat te groot gekocht omdat die wijd is? Ik heb een dry Japan gehad en die fade best makkelijk en een leuk project om mee te beginnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef Analoog het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje (had ook een account aangemaakt, maar nog niks gepost), en heb zelf ook maar een dry aangeschaft.
Het is een Nudie SJDJ geworden, fit is alleen wat wijd omdat het om een ouder model gaat.. Is taperen misschien een oplossing?
Ben igg benieuwd of het wat zal gaan worden. Iemand ervaringen met de broek?
Ik heb 'm in een 29 gekocht, waar ik ook al 2 pre-wash SJ's in heb gehad. Deze zaten top, de SJDJ in de waist ook; alleen de pijpen zijn veel wijder, zit zelfs een lichte bootcut in.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou een sj niet smaller laten maken. Is gewoon een mooie slim straight fit. Heb je em een maat te groot gekocht omdat die wijd is? Ik heb een dry Japan gehad en die fade best makkelijk en een leuk project om mee te beginnen.
Dan is die waarschijnlijk gewoon uitgelopen. Maar gewoon raggen die hap. Is een leuke broek om mee te beginnen als dry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik heb 'm in een 29 gekocht, waar ik ook al 2 pre-wash SJ's in heb gehad. Deze zaten top, de SJDJ in de waist ook; alleen de pijpen zijn veel wijder, zit zelfs een lichte bootcut in.
Ik had 'm trouwens overgenomen van iemand via Marktplaats voor 27 eurounits, en zou 4(!) jaar oud zijn.. Was maar 2 keer gedragen, dus hele lichte fades bij de knieën. Dacht dat ik voor zo weinig niet fout kon zitten.
Damn nice manquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede foto's van mijn masa....
Alleen knalde de er een knoop af vandaag tijdens het werken
Ik ben ook zeker benieuwd of het wat gaat worden en heb ook zeker wel zin in een leuk 'projectje', maar de fit bevalt me niet heel erg. Ik heb namelijk een redelijk smal postuur, dus een fit die wijder is dan een AJ bevalt me al niet heel erg meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan is die waarschijnlijk gewoon uitgelopen. Maar gewoon raggen die hap. Is een leuke broek om mee te beginnen als dry.
Dunne beentjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede foto's van mijn masa....
Alleen knalde de er een knoop af vandaag tijdens het werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |