is wel te doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef M1stral het volgende:
Trouwens als Brummiej dit leest, hoe heb jij je 0701 gesized?
Ik wou namelijk TTS gaan, zonder te soaken. Te doen?
Er zijn ook one-wash denim die je kan kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:47 schreef Nezhi het volgende:
Hoe ziet een ongedragen dry er eigenlijk uit als je die gelijk wast?
Blijft die dan gewoon dezelfde kleur maar dan lichter?
Als er meer zomers zoals deze komen kan dat zeker ja..quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Het zomerse weer in NL zorgt er wel voor dat je je dry's veelal kunt blijven dragen.
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Welcome backNog interesse in mijn Redwings
Dinsdag moeten ze teruggestuurd worden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?
Is goed dan ga ik ze maar is gereed maken voor retourquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ze zijn wel heel gaaf Ali, maar ik laat ze toch gaan. Heb iets meer geld uitgegeven op vakantie dan gepland zie ik net, dus doe de komende twee - drie maanden even rustig aan met m'n geld.
Ik heb het probleem wel eens met m'n Sugarcane. M'n favoriete kledingstuk: een zwart v-hals shirt, staat er gewoon niet bij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Don, ja dat kan lastig zijn, maar dat dacht ik ook met die Edwin. Qua schoenen hmm haha
straight fit die broek dus probeer ff uit met deze schoenen. Weet niet of het met smaller anders eruit ziet.
Thanks Atta-boy
Thigh loopt ook wel uit is mijn ervaring. Knie is doorgaans breed genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen eigenlijk met het uitlopen van de thigh en knee? Waist heb ik inmiddels wel enig idee van, maar als de thigh in het begin ietswat strak zit, loopt deze dan ook nog (flink) uit of niet?
Vroeg het me af omdat ik twee prewashes in de kast heb liggen die ik door het trainen niet meer goed pas, zitten te strak net boven de knie. Draag ze nooit, maar mocht dit ooit een keer het geval zijn bij een dry, dan weet ik of ze nog uitlopen ja of nee.
ES is boven net als de RR en onder is die tapered, plus door de low yoke en laaggeplaatste achterzakken lijkt die wat lager te hangen. Heerlijke fit imo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ja ik heb er bij m'n Edwin en ALD weinig van gemerkt, dus vandaar.
Kwam ik trouwens net tegen, stiekem wil ik hem eigenlijk wel kopen, stuk goedkoper dan nieuw via een winkel, maar een echte steal is het nou ook weer niet.![]()
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)bb53bf#ht_500wt_1156
Deze is ook tof, ben alleen niet zo bekend met de ES fit.
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)ff376#ht_2256wt_1139
Ik was net bezig met typen dat jij Masa fitpics hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt als een hele chille fit, vond de RR heerlijk zitten, alleen de bootcut was niks voor mij. Hoe fade grey denim eigenlijk? Kan nergens echt evo pics vinden.
Dat heb ik dan gemist in het doorscreenen van het topic vanmiddag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
Haha had de dry Grey al gepost
Taper is bij een ES heel mooi gedaan.
Ik zal zo even wat foto's maken van mijn masa dat is dezelfde fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |