Hahaha passen, denk het niet. Wel mijn maten idd en mijn bovenbenen zijn dunner als goed isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ja sowieso die van mij is in de aanbieding, passen
@dat antwoord
Ga je doen?
Die is m'n pa zelfs te groot en dat zegt een boel. Dikke buik maar wel kolenscheppers van armen.quote:
Jah die Momo, hmm ok verder gaat hier niemand voor die?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef BigSmurf het volgende:
Welke, die Momo? Denk het niet hoor, fit is niet mijn ding, en denk ik ook te groot in de waist (m'n ALD is maat 30).
Voor de vetklepjes onder ons, een waist maatje 40 Samurai S510XX.![]()
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f94648247
Zo beter zeurkous?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:47 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, kijk eens goed, wel goed op volgorde zetten he![]()
zeikmodus uit
Tuurlijk, post even je projecten.quote:
Misschien niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
Percies misschien krijg je dan wel een nieuwe
N&F Slim Guy Nep Selvagequote:Op maandag 25 juli 2011 18:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo beter zeurkous?
[..]
Tuurlijk, post even je projecten.
Je beredenering klopt inderdaad, heb ik me op verkeken ook, vanaf nu alles BiG style!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef M1stral het volgende:
Dan klopt mijn BiG beredenering toch wel, betreffende die Momotaro measurements.
Damn, T_Fuff... Dat zuigt. Denk niet dat je hem kan ruilen sinds ie custom-made is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |