Hahaha passen, denk het niet. Wel mijn maten idd en mijn bovenbenen zijn dunner als goed isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ja sowieso die van mij is in de aanbieding, passen
@dat antwoord
Ga je doen?
Die is m'n pa zelfs te groot en dat zegt een boel. Dikke buik maar wel kolenscheppers van armen.quote:
Jah die Momo, hmm ok verder gaat hier niemand voor die?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef BigSmurf het volgende:
Welke, die Momo? Denk het niet hoor, fit is niet mijn ding, en denk ik ook te groot in de waist (m'n ALD is maat 30).
Voor de vetklepjes onder ons, een waist maatje 40 Samurai S510XX.![]()
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f94648247
Zo beter zeurkous?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:47 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, kijk eens goed, wel goed op volgorde zetten he![]()
zeikmodus uit
Tuurlijk, post even je projecten.quote:
Misschien niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
Percies misschien krijg je dan wel een nieuwe
N&F Slim Guy Nep Selvagequote:Op maandag 25 juli 2011 18:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo beter zeurkous?
[..]
Tuurlijk, post even je projecten.
Je beredenering klopt inderdaad, heb ik me op verkeken ook, vanaf nu alles BiG style!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef M1stral het volgende:
Dan klopt mijn BiG beredenering toch wel, betreffende die Momotaro measurements.
Damn, T_Fuff... Dat zuigt. Denk niet dat je hem kan ruilen sinds ie custom-made is.
Niet op hopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je beredenering klopt inderdaad, heb ik me op verkeken ook, vanaf nu alles BiG style!
Denk ook dat ik hem niet meer kan ruilen, daarom hoop ik dat don hem past en over wilt nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef M1stral het volgende:
Ik vind Nep Selvage trouwens wel één voor in de boeken.
Willekeurig persoon: "Zeg, is dat nou een selvage?"
Denimdrager: "Nee man, is nep"
Willekeurig persoon: "Oh?"
*Facepalm*
quote:Old-School Neppy Denim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef T_Fuff het volgende:
Artist Denim, rechts op foto
Cut : Designer
Waist : 33
Inseam :34
Fabric :#7 (orange selvedge)
Pocket Lining :#9
Back Pockets : Custom Design (zie foto)
Coin Pocket choice : Peek-a-boo
Top Button : Union Made
Middle Buttons : Silver laurel
Rivets : Plain Copper
Thread : Orange & Backpocket Stitching White
Tab: Black - White letters
Additional: Selvedge Fly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede kleurweergave op onderste foto (onderste denim is mijn momotaro)
Maten BiG style:
Waist: 33
Inseam: 33,6-34
Front Rise: 10,6
Back Rise: 13,4
Thigh: 11,1
Knee: 8,2
Leg opening: 7,5Ziet er toch mooi uit..Echt jammer dat je hem niet past..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de spoiler ziet den PM..Als ook van de sarcastische opmerkingen
Nee ik houd niet zo van hoog water.. Heb op mijn verlang lijstje mijn inseam al verandert naar 38..Kan AD dat in ieder geval niet verknallenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat is nice T_Fuff, Bok is gelijk een klant hahaha
Naked-Famous-Big-John-jeans-34-35-selvedge-raw
Hahahaha, dat kan welquote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef M1stral het volgende:
Hey Ali, jij bent toch van de Japshizznizz? Kan ik bij Jou nog eens een paar Sams regelen in de toekomst?
Is dat voor mij die linkquote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Link is voor iedereenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Is dat voor mij die link?
Bok klant zou mooi zijn, maar denk dat hij te lang is voor mijn AD.
Wil jij hem zeker weten niet, zijn wel je maten Ali
Ok Auction is beetje raar nu met vertalen, ik hoor het wel hoe/of watquote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef M1stral het volgende:
Nou, site of auction maakt niet uit. Zolang het maar arcs en tab heeft en in nieuwstaat is (dus unsoaked en met tags).
Maar dat laat ik t.z.t. wel aan je weten. Volgende maand ofzo.
Big John heeft sowieso wel leuk spul.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jawel nice, Oh jij zocht wabashi red wing toch? Zie die Ebayer Momo en dan andere items van hemquote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Big John heeft sowieso wel leuk spul.
Heb ik al in een eerder topic genoemd..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef M1stral het volgende:
Big John is het Levi's van Japan mensen...
Deze dus:quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jawel nice, Oh jij zocht wabashi red wing toch? Zie die Ebayer Momo en dan andere items van hem
[dutcherrorist]Jullie zijn ook allemaal van die dwergen he..[/dutcherrorist]quote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Is dat voor mij die link?
Bok klant zou mooi zijn, maar denk dat hij te lang is voor mijn AD.
Wil jij hem zeker weten niet, zijn wel je maten Ali
Had ik niet eens gezien, haha.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik al in een eerder topic genoemd..
Ok, dan gaat het over hehequote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |