quote:
Alsof die zoveel beter zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]alleen de fitpics zijn met de webcam. Alle andere (het gross) is met m'n mobiel.
Nee. Voor waar ik het gebruik zoals denim op de foto zetten is het prima. Plus m'n aluminium MacBook is veel te fijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef bokkepoot het volgende:
Tijd voor een goede camera ipv die Apple? meuk
Niet doen wordt die niet zo snel volquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ik durf niet te posten in een naam-topic
Das klote dan. Je zat niet te wachten op zo'n uitgebreide soak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Godver kwam er net achter dat mijn Masa buitenhing... Nadat het een halfuur geregend had![]()
Nee gewoon opgehangen om te drogen..quote:
Eerst fitpics van die Nashville...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mag ik in de startpost met mn ED47 en Nashville?
H&M is goedkoop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Zwappel het volgende:
Hier in dit topic is deze vraag goed op zijn plaats denk ik.
Ik betrap mijzelf erop dat ik al heel lang geen jeans meer heb gekocht, puur omdat wat ik altijd haalde gewoon te duur geworden is voor me
Ik haalde altijd Chasin' / G-Star omdat ik deze er mooi uit vond zien en ik daarbij ook het idee heb dat ze het langste meegaan.
Maar deze kosten gemiddeld 100 euro.
Iemand nog een goedkopere aanrader misschien?
Ik had het niet over goedkoop, ik had het over wat goedkoper.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
H&M is goedkoop.
Wil je echt goedkoop, dan Zeeman.
Check anders:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik had het niet over goedkoop, ik had het over wat goedkoper.
Zeg een euro of 70?
Praat hem die nou niet aan, straks wil die niets anders meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef M1stral het volgende:
Ik zeg Momotaro, voor minder dan 100 euries te scoren. T_Fuff kan het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef T_Fuff het volgende:
Wat nog handiger is, dit topic in de gaten houden en wachten tot bokkepoot een goede deal post, dan snel stealen.
Werkt goedZoals ik met die Nudie en jij met de momo (die ik voor je nog overwoog maar van af zag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!bok houdt de dingen in de gaten en post ze zo nu en dan hier wanneer er iets leuks is.
Love will tear us apart (Joy Division)
En terecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Praat hem die nou niet aan, straks wil die niets anders meer.
Een artist denim zul je niet snel te koop vinden. Die van hem is een uitzondering omdat een verkeerde template is gebruikt.quote:
Zie hier welke van T_Fuff is:quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef T_Fuff het volgende:
Artist Denim, rechts op foto
Cut : Designer
Waist : 33
Inseam :34
Fabric :#7 (orange selvedge)
Pocket Lining :#9
Back Pockets : Custom Design (zie foto)
Coin Pocket choice : Peek-a-boo
Top Button : Union Made
Middle Buttons : Silver laurel
Rivets : Plain Copper
Thread : Orange & Backpocket Stitching White
Tab: Black - White letters
Additional: Selvedge Fly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede kleurweergave op onderste foto (onderste denim is mijn momotaro)
Maten BiG style:
Waist: 33
Inseam: 33,6-34
Front Rise: 10,6
Back Rise: 13,4
Thigh: 11,1
Knee: 8,2
Leg opening: 7,5
Levi's 501 Stf, 50 euro op ebay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Zwappel het volgende:
Hier in dit topic is deze vraag goed op zijn plaats denk ik.
Ik betrap mijzelf erop dat ik al heel lang geen jeans meer heb gekocht, puur omdat wat ik altijd haalde gewoon te duur geworden is voor me
Ik haalde altijd Chasin' / G-Star omdat ik deze er mooi uit vond zien en ik daarbij ook het idee heb dat ze het langste meegaan.
Maar deze kosten gemiddeld 100 euro.
Iemand nog een goedkopere aanrader misschien?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zoals ik met die Nudie en jij met de momo (die ik voor je nog overwoog maar van af zag).bok houdt de dingen in de gaten en post ze zo nu en dan hier wanneer er iets leuks is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef T_Fuff het volgende:
Wat nog handiger is, dit topic in de gaten houden en wachten tot bokkepoot een goede deal post, dan snel stealen.
Werkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen Dance Valley met m'n Edwin, ff keihard rocken die handel!![]()
En om het dan maar eens te bevestigen..
Hier wat leuke stealtjes
Nudie RRDS 31/32
http://mynudies.com/showt(...)Alf-dry-selvedge-31W
Nudie RRDS 30/34
http://mynudies.com/showt(...)Alf-dry-selvedge-30W
Nudie AJDS
http://mynudies.com/showt(...)-AJ-dry-selvedge-31w
PBJ-005 raw indigo 31/36
http://mynudies.com/showt(...)J-005-raw-indigo-31w
3sixteen 21BSP 31W
http://mynudies.com/showthread.php?12268-FS-3sixteen-21BSP-31W
Sexfhxrjb15 31w
http://mynudies.com/showthread.php?12267-Fs-Sexfhxrjb15-31w
En deze zit ik zelf nog een beetje over te denken
Nudie ESDG
http://cgi.ebay.de/NUDIE-(...)&hash=item2eb6cabe9dAls ook van de sarcastische opmerkingen
En chainstitch yoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
Lokale turk krijg je geen chainstitch.. maakt opzich niet zoveel uit qua sterkte.
Alleen is de Chainstitch mooier en authentieker
Welke broek is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Net ff soak gedaan, ben benieuwd..
http://farm7.static.flickr.com/6009/6015021370_c26f6f8dc8_z.jpg
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eh die ED47 rainbow.
Kan je dat niet zien?![]()
Heb ongeveer een maand geleden nog foto's van ze gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou zeggen post eens foto's van de apc ns om de progress te zien.
is wel te doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef M1stral het volgende:
Trouwens als Brummiej dit leest, hoe heb jij je 0701 gesized?
Ik wou namelijk TTS gaan, zonder te soaken. Te doen?
Er zijn ook one-wash denim die je kan kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:47 schreef Nezhi het volgende:
Hoe ziet een ongedragen dry er eigenlijk uit als je die gelijk wast?
Blijft die dan gewoon dezelfde kleur maar dan lichter?
Als er meer zomers zoals deze komen kan dat zeker ja..quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Het zomerse weer in NL zorgt er wel voor dat je je dry's veelal kunt blijven dragen.
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Welcome backNog interesse in mijn Redwings
Dinsdag moeten ze teruggestuurd worden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks! Betreffende die RW, kan geen fotootjes (meer) vinden?
Is goed dan ga ik ze maar is gereed maken voor retourquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ze zijn wel heel gaaf Ali, maar ik laat ze toch gaan. Heb iets meer geld uitgegeven op vakantie dan gepland zie ik net, dus doe de komende twee - drie maanden even rustig aan met m'n geld.
Ik heb het probleem wel eens met m'n Sugarcane. M'n favoriete kledingstuk: een zwart v-hals shirt, staat er gewoon niet bij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Don, ja dat kan lastig zijn, maar dat dacht ik ook met die Edwin. Qua schoenen hmm haha
straight fit die broek dus probeer ff uit met deze schoenen. Weet niet of het met smaller anders eruit ziet.
Thanks Atta-boy
Thigh loopt ook wel uit is mijn ervaring. Knie is doorgaans breed genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen eigenlijk met het uitlopen van de thigh en knee? Waist heb ik inmiddels wel enig idee van, maar als de thigh in het begin ietswat strak zit, loopt deze dan ook nog (flink) uit of niet?
Vroeg het me af omdat ik twee prewashes in de kast heb liggen die ik door het trainen niet meer goed pas, zitten te strak net boven de knie. Draag ze nooit, maar mocht dit ooit een keer het geval zijn bij een dry, dan weet ik of ze nog uitlopen ja of nee.
ES is boven net als de RR en onder is die tapered, plus door de low yoke en laaggeplaatste achterzakken lijkt die wat lager te hangen. Heerlijke fit imo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ja ik heb er bij m'n Edwin en ALD weinig van gemerkt, dus vandaar.
Kwam ik trouwens net tegen, stiekem wil ik hem eigenlijk wel kopen, stuk goedkoper dan nieuw via een winkel, maar een echte steal is het nou ook weer niet.![]()
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)bb53bf#ht_500wt_1156
Deze is ook tof, ben alleen niet zo bekend met de ES fit.
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)ff376#ht_2256wt_1139
Ik was net bezig met typen dat jij Masa fitpics hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef BigSmurf het volgende:
Klinkt als een hele chille fit, vond de RR heerlijk zitten, alleen de bootcut was niks voor mij. Hoe fade grey denim eigenlijk? Kan nergens echt evo pics vinden.
Dat heb ik dan gemist in het doorscreenen van het topic vanmiddag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
Haha had de dry Grey al gepost
Taper is bij een ES heel mooi gedaan.
Ik zal zo even wat foto's maken van mijn masa dat is dezelfde fit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |