Overdrijven kan ook hèquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef M1stral het volgende:
Momotaro is zo'n beetje de overtreffende trap van best...
Goed
Beter
Best
Momotaro
Bij vergelijkingen mag je dan alleen "als" gebruiken, wanneer je je het over twee Momotaro denims hebt, want voor de rest is er niets gelijkwaardig.
Voorbeeld 1: Mijn Momotaro is hetzelfde als die van Don
Voorbeeld 2: Momotaro's zijn beter dan de rest
Nudies zijn even goed als Momotaro's is dan weer fout, zie bovenstaande uileg. Evenals J&J is beter dan Momotaro, om exact dezelfde reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nuhquote:
Beterquote:Samurai = 1/2 Momotaro
Ik blijf ook postenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef M1stral het volgende:
Lol @ pic...
Trouwens over die spoiler... Dat betoog dus. Dat zou er voor zorgen dat niemand meer post hier. Behalve Don, T_Fuff, Brummiej en ik...
Daarom, gaat het topic tenminste niet zo hard en post die Bokkepoot niet onmens veel foto'squote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef M1stral het volgende:
Lol @ pic...
Trouwens over die spoiler... Dat betoog dus. Dat zou er voor zorgen dat niemand meer post hier. Behalve Don, T_Fuff, Brummiej en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Mag niet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik blijf ook posten![]()
Momo x NF of geen Momo
Sams zijn ook te Sweet
Hahaha dat is jammerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mag niet!
Jij bent geen part of Momo-movement
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Daarom, gaat het topic tenminste niet zo hard en post die Bokkepoot niet onmens veel foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Problemen mee?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Valt wel mee hoor hoe duur ie is...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Analoog het volgende:
Ik merk nu al dat dit een hele dure hobby gaat worden. Je wordt hier lekker gemaakt voor een jeans, en een half uurtje van Amsterdam gaat me daar, wanneer mijn budget stijgt, niet van weerhouden geloof ik..:p
Juist... Maar veelal blijft het niet bij één broek per anderhalf jaar. En dat is nou juist de reden dat het zo duur is, omdat iedereen hier (en terecht, want er is niet zo gaaf als een mooi paar raw/dry jean) een mentaliteit heeft van: "Hebben, hebben, hebben!"quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor hoe duur ie is...
Als je 1 broek koopt en je doet daar anderhalf jaar mee dan is 300 toch ook echt niet zoveel?
De Rampuya Mill, welke dus eigendom is van Momotaro is anders wereldwijd gebruikt voor o.a. merken als Gucci en dergelijke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef don-diablo het volgende:
Het toffe aan momotaro zijn de kleine details. De roze stiksels aan de binnenkant, hidden rivets, mooie knopen waar momotaro op staat die recht staan, raised belt loops, roze selvage en het mooiste van alles ze maken het denim zelf. Vooral dat ze het denim zelf maken en dat het een klein old school merk is deden het em.
Vertel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |