Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Whey met keuze water/melk heeft meer met opnamesnelheid te maken, het lijkt me in ieder geval dat door snelle eiwitten te mengen met langzame eiwitten (melk) het geheel ook langzaam eiwit wordt. En dat is nogal zonde van die dure meuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende: Maakt het veel uit dan (tijdens de cut?) of je melk of water gebruikt?
Best lastig om zoveel te eten, je denkt dat je veel eet, maar eigenlijk eet je nog niet genoeg om te groeien. Dus dan moet je proppen, terwijl je lichaam mekkert dat je niet meer moet eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef Ethanolic het volgende: Soms baal ik er van dat ik geen ecto ben, zoveel eten wat je wilt zonder je druk te maken over VP.
![]()
precies ecto is juist kutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whey met keuze water/melk heeft meer met opnamesnelheid te maken, het lijkt me in ieder geval dat door snelle eiwitten te mengen met langzame eiwitten (melk) het geheel ook langzaam eiwit wordt. En dat is nogal zonde van die dure meuk.![]()
[..]
Best lastig om zoveel te eten, je denkt dat je veel eet, maar eigenlijk eet je nog niet genoeg om te groeien. Dus dan moet je proppen, terwijl je lichaam mekkert dat je niet meer moet eten.Wanneer je het druk hebt vergeet je soms wel eens dat je moet eten, je krijgt te laat/geen een hongergevoel terwijl je echt extra moet eten om te groeien.
Met zon 7-8 oefeningen ben ik uurtje bezig... 3-4sets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:22 schreef sneez het volgende:
Hallo, welkom.
Mooie OP!
Helemaal doorgelezen, echter rest me nog een vraag: Ik, onlangs (vorige maand) begonnen met trainen, vooral voor een wat beter postuur![]()
Echter wordt er overal gesproken over bepaalde 'spiergroepen' van je lichaam trainen. Bijvoorbeeld: de ene dag doe je armen+rug, en dan de andere dag benen+buik (als voorbeeld).
Echter als ik dit doe, sta ik alweer na een kleine 20 minuten buiten. En dan doe ik wel gewoon bijvoorbeeld 3-4 setjes van 12 'pushes'. (hoe dat ook mag heten). Met rustpauzes tussen de setjes door.
Ik doe dan liever gewoon zoveel mogelijk oefeningen, zodat ik lekker een uur bezig ben. Is dit nu 'slecht'? Ik heb al wat geinformeerd bij vrienden/kenissen en de sportschool zelf, maar echt een eenduidig antwoord kreeg ik niet.. Ik las in de OP al iets over Anabole en Catabole hormonen.. Als ik dat moet geloven is het dus eigenlijk beter om toch gewoon een 'schema' aan te houden, waarbij ik dus 3x in de week een bepaalde spiergroep doe, in plaats van 3x in de week bijna m'n hele lichaam?
Bedankt alvast voor de input
Ik ben inderdaad met 7/8 oefeningen per training nog nooit binnen 3 kwartier klaar geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Met zon 7-8 oefeningen ben ik uurtje bezig... 3-4sets.
Dus snap niet hoe je al zo snel klaar kan zijn?
Aha, jij denkt: "Ik train vandaag borst, dus ik ga bankdrukken!" Als je alleen die oefening doet, ben je zo klaar jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:22 schreef sneez het volgende:
Hallo, welkom.
Mooie OP!
Helemaal doorgelezen, echter rest me nog een vraag: Ik, onlangs (vorige maand) begonnen met trainen, vooral voor een wat beter postuur![]()
Echter wordt er overal gesproken over bepaalde 'spiergroepen' van je lichaam trainen. Bijvoorbeeld: de ene dag doe je armen+rug, en dan de andere dag benen+buik (als voorbeeld).
Echter als ik dit doe, sta ik alweer na een kleine 20 minuten buiten. En dan doe ik wel gewoon bijvoorbeeld 3-4 setjes van 12 'pushes'. (hoe dat ook mag heten). Met rustpauzes tussen de setjes door.
Ik doe dan liever gewoon zoveel mogelijk oefeningen, zodat ik lekker een uur bezig ben. Is dit nu 'slecht'? Ik heb al wat geïnformeerd bij vrienden/kennissen en de sportschool zelf, maar echt een eenduidig antwoord kreeg ik niet.. Ik las in de OP al iets over Anabole en Katabole hormonen.. Als ik dat moet geloven is het dus eigenlijk beter om toch gewoon een 'schema' aan te houden, waarbij ik dus 3x in de week een bepaalde spiergroep doe, in plaats van 3x in de week bijna m'n hele lichaam?
Aha daar zat dan inderdaad de fout in, ik dacht inderdaad: 'ik doe armen, dus ik doe 1 ding', maar ik zie nu inderdaad dat het dan om meerdere arm oefeningen moet gaan, dan duurt het wel wat langer ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Aha, jij denkt: "Ik train vandaag borst, dus ik ga bankdrukken!" Als je alleen die oefening doet, ben je zo klaar jaEn er gebeurt ook niks met je figuur
En het dikgedrukte: Als beginner zijnde groei je meestal beter op een fullbodyschema. Als je wat ervaren bent gedij je meestal beter op een split. Dus geen van beide is "beter".
Top!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:55 schreef sneez het volgende:
[..]
Aha daar zat dan inderdaad de fout in, ik dacht inderdaad: 'ik doe armen, dus ik doe 1 ding', maar ik zie nu inderdaad dat het dan om meerdere arm oefeningen moet gaan, dan duurt het wel wat langer ja.
Ik kijk dan maar voor nu de kat uit de boom, en doe gewoon wat mij het beste lijkt, over een aantal maanden kijk ik dan wel verder! Bedankt
Doe je ze wel zwaar genoeg? Je moet net dat aantal 'reps' (van repetitions, herhalingen, zo heten zequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:22 schreef sneez het volgende:
Hallo, welkom.
Mooie OP!
Ik doe dan liever gewoon zoveel mogelijk oefeningen, zodat ik lekker een uur bezig ben. Is dit nu 'slecht'? Ik heb al wat geinformeerd bij vrienden/kenissen en de sportschool zelf, maar echt een eenduidig antwoord kreeg ik niet.. Ik las in de OP al iets over Anabole en Catabole hormonen.. Als ik dat moet geloven is het dus eigenlijk beter om toch gewoon een 'schema' aan te houden, waarbij ik dus 3x in de week een bepaalde spiergroep doe, in plaats van 3x in de week bijna m'n hele lichaam?
12 reps is trouwens te veel, 5-8 is beter. en train je met vrije gewichten? want op apparaten groei je inderdaad niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:22 schreef sneez het volgende:
Hallo, welkom.
Mooie OP!
Hamsters, gefrituurd hebben ze een goede bite, weinig voedingsstoffen maar ze zullen je hongergevoel zeker stillen. En van de pels kun je een vingerhoed maken. SCO-RE.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand die nog lekkere dingen weet om te eten tijdens een cut ?ik heb honger
Hoezo groei je niet op apparaten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
12 reps is trouwens te veel, 5-8 is beter. en train je met vrije gewichten? want op apparaten groei je inderdaad niet.
pinda's?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef seto het volgende:
Met apparaten groei je wel, je moet alleen heel veel isoleerwerk doen.
Het is uiteindelijk een blikje tonijn geworden... tja, cutten zuigt.quote:
Ik raad je dit aan, of een variant daarop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dan is het idd logisch dat je niet groeide.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Agentperry het volgende:
en ik zei het omdat dat voor mij persoonlijk zo was maar om eerlijk te zijn, toen ik nog apparaten gebruikte trainde ik lang niet zo goed en at ik niet aangepast.
Ik doe altijd 3 setjes van 12 reps en dan bouw ik op in gewicht. Waarom vind je 5-8 beter? Omdat je dan zwaarder gewicht (moet) pak(kken)t en meer groeit? En bij 12 reps meer sterker wordt ipv groei of wat is het principe erachter of je reden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
12 reps is trouwens te veel, 5-8 is beter. en train je met vrije gewichten? want op apparaten groei je inderdaad niet.
voor kracht moet je juist nog minder reps doen. 5-8 reps is volgens mij optimaal voor spiergroei. 12 is meer voor stamina.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik doe altijd 3 setjes van 12 reps en dan bouw ik op in gewicht. Waarom vind je 5-8 beter? Omdat je dan zwaarder gewicht (moet) pak(kken)t en meer groeit? En bij 12 reps meer sterker wordt ipv groei of wat is het principe erachter of je reden?
Lukt me ook nooit. 7 oefeningen duurt wel 'n uurtje. Soms zelfs iets langer (bv. 70 minuten).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad met 7/8 oefeningen per training nog nooit binnen 3 kwartier klaar geweest.
Waarom zou je spieren die je niet of nauwelijks gebruikt opwarmen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef gamezz het volgende:
10-20 min aan cardio (fietsen, lopen, roeien) als warming up aan te raden? Wie doet daaraan?
Ik train full-body.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je spieren die je niet of nauwelijks gebruikt opwarmen?
Hey mod, fix die OP titel eens. Haal die "U jelly?" weg en zet er iets normaals voor.quote:
Hoeveel beenoefeningen dan? Laten dat er 2 of 3 zijn. Ik vind het persoonlijk onzinnig om speciaal daarvoor 20 minuten te gaan fietsen. Als je je er fijn bij voelt, moet je het gewoon doen natuurlijk, maar enig nut voor je training heeft het volgens mij niet (behalve dat jij je er fijn bij voelt).quote:
Ik ben na 4 maanden splitten voor de afwisseling weer bezig met full body. Kan ook prima lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Aha, jij denkt: "Ik train vandaag borst, dus ik ga bankdrukken!" Als je alleen die oefening doet, ben je zo klaar jaEn er gebeurt ook niks met je figuur
En het dikgedrukte: Als beginner zijnde groei je meestal beter op een fullbodyschema. Als je wat ervaren bent gedij je meestal beter op een split. Dus geen van beide is "beter".
Beginnen met 'n tijdje full body kan sowieso geen kwaad. Beetje opbouwen, beetje wennen. Kun je daarna altijd nog verder zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
Omnomnom, Snickers.
[..]
Ik ben na 4 maanden splitten voor de afwisseling weer bezig met full body. Kan ook prima lijkt me.
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een blikje tonijn geworden... tja, cutten zuigt.
Ja, daar zit wel wat in. Hoewel je met roeien ook andere spiergroepen gebruikt. En het kan inderdaad wel fijn voelen, het lijkt zelfs of ik dan fitter ben tijdens de training.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeveel beenoefeningen dan? Laten dat er 2 of 3 zijn. Ik vind het persoonlijk onzinnig om speciaal daarvoor 20 minuten te gaan fietsen. Als je je er fijn bij voelt, moet je het gewoon doen natuurlijk, maar enig nut voor je training heeft het volgens mij niet (behalve dat jij je er fijn bij voelt).
Dan zou ik het gewoon doen. Gaat erom dat jij je goed en fit voelt. Daarmee houdt het nut wel op, maar als het verschil echt merkbaar is, dan kun je er wel 10 a 15 minuutjes roeien voor over hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel wat in. Hoewel je met roeien ook andere spiergroepen gebruikt. En het kan inderdaad wel fijn voelen, het lijkt zelfs of ik dan fitter ben tijdens de training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn () maar man man man, goddank, die progressie.
[ afbeelding ]
Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben.
begin foto's zijn bagger... anyway ga zo door zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn () maar man man man, goddank, die progressie.
[ afbeelding ]
Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben.
Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat /fit/-gedoe begint vervelend te worden ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Mr.J het volgende:
Godver, kan een mod die tyfus Zyzz bagger uit de OP halen?
[ afbeelding ]
Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ik had in december goede foto's moeten maken, had echter nooit het idee om 'echt bezig' te gaan en deed meer voor de lol mee met andere gasten. (cardio'en en 12 reps per set, je kent het welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
begin foto's zijn bagger... anyway ga zo door zou ik zeggen
quote:
Dankje.quote:
Yuh, ineens fysieke inspanning doen + 2x zoveel eten dan normaal, de zogenaamde noobgains, lijken nu wel een beetje op te zijn, ben benieuwd hoe het verder gaat straks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef gamezz het volgende:
Nette progressie man, de grootste vooruitgang dus in 4-5 maanden.
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig, jezus wat was jij mager. Door blijven eten jij.
Zie ik nou dat je wat last hebt van soft nipples? Dat heb ik helaas ook, ziet er alleen redelijk uit wanneer ik het koud heb.
Nice! Mijn SS was eigenlijk niet echt SS te noemen, beperkte vrije gewichten hier en bijv. deadliften kon je alleen in de smith doen dus ben daar nog niet aan begonnen en begin daar binnenkort mee in nieuwe gym mee dus. Squatten en niet-smith benchen dus ook, oude gym was bijvoorbeeld geen rack ofzo dus dan was het kut om meer dan 40kg op je rug te krijgen terwijl je dat makkelijk kon doen qua benen. Belangrijkste voor mij is waarschijnlijk het eten + late lichamelijke pubertijd geweest + impuls door alle inspanning dus, beetje inhaling achterstand, maar oh well.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef seto het volgende:
[..]
Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen erzo over en waarom post 'ie niet meer?
Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Holy fuck, je eet alles wat er in je gezichtsveld komt?
Kan niet zeggen dat het niet werkt, aan de pics te zien, lijkt alsof je geen grammetje vet aanzet. Dus ga zo door en/of doe er nog een schepje bovenop.
FOK!Zyzz, vind zijn fysiek erg tof (eigenlijk wat ik wil hebben), en kan me enigzins met hem identificeren, naar eigen zeggen was hij ook een Mr. Ecto die na een enorme vreetbulk er nu zo bijloopt. Kan niet zeggen dat hij niet enthousiast is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?
dat soort shit
Klinkt constructief opbouwend.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?
dat soort shit
Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzzquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen erzo over en waarom post 'ie niet meer?
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzz
Ik zie hem af en toe nog wel posten trouwens.
Wees blij, eten is lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar.
Het is veel eten, zeker als je dat 'stop met eten'-gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij, eten is lekker.
Ben zelf een endo, gehele leven mollig, nu voor het eerst normaal en wou dat ik jouw metabolisme had
Ik schat het niet meer dan een 3000 kcal ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MAN MAN MAN serieus als ik dit zou eten zou ik moddervet worden.
Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html
Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
Loopt wel los. Qua Kcal valt het volgens mij best mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MAN MAN MAN serieus als ik dit zou eten zou ik moddervet worden.
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.
3000?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is veel eten, zeker als je dat 'stop met eten'-gevoel krijgt.
[..]
Ik schat het niet meer dan een 3000 kcal ofzo?
Ah niet goed gekeken, hoewel nu bedenk ik me dat er heel gespierde foto's stonden en minder. Excussez.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.
Zal het ook eens doorlezen. En inderdaad, als je zijn voor/na foto's bekijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html
Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij heeft een goed lichaam. Maar in het begin was FokZyzz echt verschrikkelijk vervelend. ergens in de reeks van #95quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
FOK!Zyzz, vind zijn fysiek erg tof (eigenlijk wat ik wil hebben), en kan me enigzins met hem identificeren, naar eigen zeggen was hij ook een Mr. Ecto die na een enorme vreetbulk er nu zo bijloopt. Kan niet zeggen dat hij niet enthousiast is.
Zodra ik een degelijk voedingsschema + nieuw trainingsschema (wss SS, maar dan real deal) ga opstellen koop ik nieuwe whey en ga ik proberen regelmatiger te worden in plaats van dit random vreetveelslaapentrain-patroon. Wil dan wel boven de 3000 kcal zitten. (weeg nu zonder kleren 's ochtends 67kg) Ik houd dat uitstellen van whey kopen nu even als spreekwoordelijke stok achter de deur, zodat ik niet weer aan zo'n vreetperiode begin zonder structuur.quote:
What?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
• shake met whey + 300ml water + honing 115kcal
• *douchen*
• 4x grof volkoren met kipfilet/ham en sandwich spread 280+ zeker nog 50
• banaan 124
• shake met 500ml melk + 150gr brintaspul van de Aldi + paar mikken kwark als dat nog over is, iig shakebeker tot de rand vol melk 250kcal, brinta 300+ kcal
ontbijt alleen al zeker 1100
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.
... nou, die 200 gram notenmix per dag hakt er ook in? 1200+ kcal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
meeste van mijn voeding komt nog steeds uit de avondmaaltijd.
Oh ja, dat was jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
178 bij 81 op het moment, foto staat in vorig topic.
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij.
2500 kcal is ongeveer maintenance bij die stats he? Misschien een idee om 200-300 kcal erbij te doen, of wil je echt heel lean proberen te groeien?
Oh je bent aan het cuttenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.
In zomer 2010 (foto is van: Tuesday, July 20, 2010 8:45 PM, iig, toen op mijn laptop gezet) trainde ik helemaal nog niet, enige fysieke inspanning die ik daar deed was soms 1x per week voor de lol 10x opdrukken met zo'n iPod touch app. Maar dat was zelfs voor die foto's al. Mijn armen waren miserabel terwijl ik er nu best tevreden over ben, maar vergeleken met het geheel vind ik ze dan weer te klein. Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik nu al serieus getraind heb dus ik ga het allemaal bekijken. Ik denk dat dat van mij gewoon een enorme inhaalslag was qua pubertijd enzo, want ik was echt ziek skinny, gewoon benedengemiddeld, dus dan is het logisch dat je zo'n groei gaat maken lijkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.
Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen en aan jouw foto's van zomer2010 te zien was jij daar nog niet lang bezig. Misschien komt het ook doordat jij jonger bent (denk ik, ik ben 20).
Zak is 200 gram, half zakje is 100 gram.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... nou, die 200 gram notenmix per dag hakt er ook in? 1200+ kcal?
Of doe je maar om de dag een zakje legen, los eten en in je kwark?
500g.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Hoeveel kwark moet er gegeten worden trouwens?
Wat is aan te raden?
Haha ja ik heb nog nooit zo'n laag VP gehad als ik nu heb, altijd een mollig kind geweest.quote:
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.
Mag ik tijdens cutten geen krachttraining doen dan? Krachttraining is zeer goed voor je metabolisme.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?
Ok, wat doe je nu dan? Hoe vaak zit je in de sportschool? Je eet wel veel zo te zien, daar zal het verschil tussen jou en mij wel zitten. Ik was ook altijd beneden gemiddeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In zomer 2010 (foto is van: Tuesday, July 20, 2010 8:45 PM, iig, toen op mijn laptop gezet) trainde ik helemaal nog niet, enige fysieke inspanning die ik daar deed was soms 1x per week voor de lol 10x opdrukken met zo'n iPod touch app. Maar dat was zelfs voor die foto's al. Mijn armen waren miserabel terwijl ik er nu best tevreden over ben, maar vergeleken met het geheel vind ik ze dan weer te klein. Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik nu al serieus getraind heb dus ik ga het allemaal bekijken. Ik denk dat dat van mij gewoon een enorme inhaalslag was qua pubertijd enzo, want ik was echt ziek skinny, gewoon benedengemiddeld, dus dan is het logisch dat je zo'n groei gaat maken lijkt me.
Ja, ik las dat je een half zakje op school zo opeet en 's avonds nog wat bij je kwark doet, ging dus uit van een hele zak per dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
Zak is 200 gram, half zakje is 100 gram.
FFBs (Former Fat Boys) Unite.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog nooit zo'n laag VP gehad als ik nu heb, altijd een mollig kind geweest.
Bij newbees en/of mensen met een relatief hoog vetpercentage lukt dit volgens de literatuur en heb het bij mezelf ook gezien. Heb -20% kcal onder maintenance gegeten sinds maart, 3 kilo vet afgevallen maar veel meer spiergroei en sterker geworden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?
Heb net iemand gepm'd, op dit late tijdstip geen tijd om het opnieuw te typen, dus soort van copypasta:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Ok, wat doe je nu dan? Hoe vaak zit je in de sportschool? Je eet wel veel zo te zien, daar zal het verschil tussen jou en mij wel zitten. Ik was ook altijd beneden gemiddeld.
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.
Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen en aan jouw foto's van zomer2010 te zien was jij daar nog niet lang bezig. Misschien komt het ook doordat jij jonger bent (denk ik, ik ben 20).
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?
Ik heb een vermoeden?quote:Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen
Dat is een beetje kort door de bocht, maar ik had er verder ook geen uitleg bijgegeven, dus begrijpelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk. Ik moet energie nog een keer uitrekenen. Wel mee bezig, nog niet afgemaakt. Ik zocht nog een goede link, volgens mij had ik die in het vorige topic gekregen, maar nog niet naar gekeken. Dat doe ik morgen even, 't is opeens alweer 10 voor 1quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een vermoeden?
Hoeveel energie eet je per dag, en welke verdeling carb/vet/eiwit daarin?
Ach so.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:48 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is een beetje kort door de bocht, maar ik had er verder ook geen uitleg bijgegeven, dus begrijpelijkIk ben 2,5 jaar bij de sportschool. Ik begon in 6e middelbare school toen ik wegens omstandigheden een tijd niet naar school kon, maar wel kon sporten, in de herfst. Dat was max 1 x per week ofzo, niet serieus, geen idee hebbend waar ik mee bezig was. In mijn eerste studiejaar had ik ook niet echt een idee waar ik mee bezig was en ging ik denk gemiddeld 1 x per week. Het eerste halfjaar van dit jaar trainde ik eigenlijk niet. In januari weer ingeschreven bij een sportschool, 2 á 3 x per week trainen. Ik zie nu echt duidelijk resultaat, eerder zag ik ook wel resultaat omdat ik gewoon net zo ecto was als Panzermaus, en dan zie je zoiets al snel.
Om lang verhaal kort te maken, ik train dus een half jaar redelijk serieus, maar wel zonder op voeding te letten. De laatste tijd wil ik op de voeding gaan letten en een trainingsschema maken. Ik roei ook sinds een halfjaar, daar heeft het ook mee te maken dat ik gegroeid ben. Eerst 1 x per week, en sinds een maand 3 x per week.
Dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Voeding + Trainen + Rust + Kennis + Toewijding = Win
Zelf zou ik uiteindelijk iets willen hebben wat het meest in de buurt ligt van Johnny.D, ook op FOK!, komt echter nooit hier:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen![]()
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
kk editquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelf zou ik uiteindelijk iets willen hebben wat het meest in de buurt ligt van Johnny.D, ook op FOK!, komt echter nooit hier:
[ afbeelding ]
dit zijn echt mismaakte buikspieren
wat zijn dit voor mismaakte buikspieren?
Heb alleen foto's van zijn bovenlichaam gezien, maar een bovenlichaam als dat, ja, daar wil ik keihard voor werken. Meer hoeft niet, zo lopen er op DBB.com enorme buffels rond (Rob S. bijvoorbeeld, jaren trainen, steroids ook, enzovoort), maar dat vind ik gewoon niet meer mooi. Wat ik uiteindelijkkkkkk zou willen, en dan spelen genen en alles ook nog mee, is een mooi 'breed' bovenlichaam met goede benen en mooie brede rug + traps + schouders + armen, eigenlijk alles mooi in verhouding. Niet zo'n uit verhouding geblazen guido.Hoeft niet eens zo groot/zwaar te zijn.
Ik moet nu echt gaan slapen trouwens.
Wut?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
Alsof iemand daar wat aan kan doen, dat is genetisch bepaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:07 schreef Tinytrip het volgende:
[..]
kk edit
mismaakte buikspieren, echt vreselijk
1.5 bak wegtikken? Welke kwark heb je trouwens?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zit op niet trainingsdagen op 750 gram![]()
![]()
lekker spul
Dat weet ik en heb ik al meerdere malen gezegd, maar het was beter dan niets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:29 schreef Tinytrip het volgende:
ewa panzermaus, leg press zegt niets over wat je kan squatten. De overdracht is vrijwel niks.
Wat zijn de zwaarste dumbells in je gym? beter doe je gewoon dumbell front squats als je primaire quad oefeningen.
Wees er maar niet zo zeker van. Ik ben nu 19 en heb ze al sinds ik 14 was..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt.
pussypadquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
shitquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de ambitie om steeds groter en steeds sterker te worden. Een beetje in verhouding vind ik al heel wat....quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
shit
Tijd voor een apart fitness topic. Zo'n voetbal lichaam heb je in 6/8 maanden... tenzij je echt een superdunne ecto bent misschien. En zoals Arnold zul je NIET worden, dus rustig maar.
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.quote:
Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
Je blijft nog wel een mietje hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....
Als je van een zeer laag vetpercentage komt dan heb je ook veel meer om op te vullen voordat je chubby gaat lijken. Langzaam maar zeker worden mijn buikspieren nu ook minder zichtbaar, maar daar lig ik niet wakker van. Meest ontevreden (bovenlichaam) ben ik nu over mijn schouders, wanneer ik mijn arm flex zijn die deltaspieren er wel en kun je ze indrukken. Wanneer ik ze laat hangen heb ik eigenlijk geen schouderkoppen, bovenlichaam lijkt dan meer een omgekeerde driekhoek met armen op de bovenste twee hoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef ukga het volgende:
Panzermaus blijft wel erg droog desondanks zn vreetfestijn
had ik dat maar
mischien :$:$$:$:$$, zie paar posts terug.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
Ik vind het gewoonweg niet lekker aanvoelen en daarbij voel je het amper als je traps en je rug goed ontwikkeld zijn, vind het wel wat hebben die koude stang in je nek en gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
Zo'n figuur ligt gelukkig nu in m'n verleden, maar heb het wel gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik trap af.
[ afbeelding ]
Nja vorige keer dat ik meete zat ik op 86 kg dacht ik met 16% maar dat is al meer dan 3 kwart jaar geleden en daarna juist wat meer gefocust op kracht en spierconditie. Toen ik begon met trainen was ik overigens 1.65 en 65 KG. Dus denk dat ik wel wat spier ben aangekomen, is er een manier om dit een beetje te meten want als ik het van mezelf moet zeggen blijf ik bescheiden en zeg ik neequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pak meetlint en meet je nek en buikomtrek (over je navel heen). Dat kan een eerste indicatie geven voor je lichaamsvet percentage. Heb je veel spier trouwens? Want anders vrees ik dat je lichaamsvet % toch in de 20'ers zit met dat gewicht.
En ik kan wel foto's plaatsen van hollebolle Stereo toen en normale Stereo nu, maar laat ik eerst maar wat spieren kweken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja vorige keer dat ik meete zat ik op 86 kg dacht ik met 16% maar dat is al meer dan 3 kwart jaar geleden en daarna juist wat meer gefocust op kracht en spierconditie. Toen ik begon met trainen was ik overigens 1.65 en 65 KG. Dus denk dat ik wel wat spier ben aangekomen, is er een manier om dit een beetje te meten want als ik het van mezelf moet zeggen blijf ik bescheiden en zeg ik nee
Wow, toen je begon was je 1.65m en nu 1.73m? Hoeveel tijd zat hiertussen en hoelang train je al in totaal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef 67Impala het volgende:
Ik ga binnenkort ff een foto plaatsen en vragen om een verdict!
Ben iig een endo maar wil eerst ff mijn vetpercentage weten, want ben van plan me volledig te gaan focussen om wat droger te worden.. ben nu naar mijn idee wat zwaar en wil mijn buikje weg hebbenMaar goed omdat ik vroeger wat dik was is met toen al een hele vooruitgang. Sport al vrij lang maar ook heel lang slechts een beetje aan kloten en niet weten waar ik mee bezig ben. Laatste paar jaar wat serieuzer maar heb nooit progress foto's gemaakt! Dus kan het niet echt monitoren.
Stats qua lengte gewicht: 1.73.5 (jawel een ukkie) en 90 KG. Mijn bf is nog even een raadsel maar schat hem rond de 17 a 18
geen koolhydraten en amper calorien. Het zal iig 10x beter zijn dan normale frisdrank!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wat drinken jullie zoal de hele dag? Ik ben altijd een stevige drinker geweest (hoewel ik geen alcohol gebruik) ik word altijd zo simpel van dat water de hele dag daarom drink nu al een tijdje :
[ afbeelding ]
Top Aqua Clear van de Aldi
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9816&gram=250
Ik vind het een aanrader, zit ook niks in en er zit wat smaak aan
Ik heb geen bb-figuur, meer beachboy.Daarom houd ik me een beetje op de achtegrondqua fotos.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
Dure shit man, bij body en fitshop of xxl is het een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:35 schreef gamezz het volgende:
Zit nu op 67 kg en 1.80 m, ectomorph. Net een paar maanden aan het trainen, maar sinds enkele weken nu ook meer bezig met voeding. Voor shakes gebruik ik Whey Isolate + toegevoegde voedingsstofen. Afbeelding.
Wellicht een fitness topic een goed idee zou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef ukga het volgende:
[..]
geen koolhydraten en amper calorien. Het zal iig 10x beter zijn dan normale frisdrank!
[..]
Ik heb geen bb-figuur, meer beachboy.Daarom houd ik me een beetje op de achtegrondqua fotos.
Maar wil best voor en na fotos posten met speclist erbij
Altijd water of melk, andere dingen hoef ik niet. Water is lekker en melk ook, alleen melk is soms op. (goh)quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wat drinken jullie zoal de hele dag? Ik ben altijd een stevige drinker geweest (hoewel ik geen alcohol gebruik) ik word altijd zo simpel van dat water de hele dag daarom drink nu al een tijdje :
[ afbeelding ]
Top Aqua Clear van de Aldi
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9816&gram=250
Ik vind het een aanrader, zit ook niks in en er zit wat smaak aan
Ja, normaal is het 50 euro voor 1,2 kg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dure shit man, bij body en fitshop of xxl is het een stuk goedkoper.
Al die synthetische zoetstoffen drink ik ook niet, troep is dat. Dan nog liever gezoet met suiker. Water idd beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd water of melk, andere dingen hoef ik niet. Water is lekker en melk ook, alleen melk is soms op. (goh)
Laat mij raden, de Tuinen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, normaal is het 50 euro voor 1,2 kg.Het is dat het 2e gratis was, anders had ik het niet gekocht.
Heb nu dus 2,4 kg voor 50 euro van dat spul.
[..]
Al die synthetische zoetstoffen drink ik ook niet, troep is dat. Dan nog liever gezoet met suiker. Water idd beter.
Ja, maar als je een fitnesstopic opent, komen ook al die huisvrouwtjes en andere scooterboy idioten er op af. Ik ben wel 100% serieus aan het trainen, en bereik ook daadwerkelijkwat. een echte bodybuilder zal ik niet worden, en dat is mn doel ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wellicht een fitness topic een goed idee zou zijn.
Ik heb het idee dat de meeste meer voor een fitness figuur gaan dan pure bodybuilders look.
Eens ik heb precies hetzelfde doel. Hoef niet mega groot te worden maar ben wel gedisciplineerd aan het trainen. Niet even voor de zomer zoals de meeste boys bij mij op de sportschool :")quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, maar als je een fitnesstopic opent, komen ook al die huisvrouwtjes en andere scooterboy idioten er op af. Ik ben wel 100% serieus aan het trainen, en bereik ook daadwerkelijkwat. een echte bodybuilder zal ik niet worden, en dat is mn doel ook niet.
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Eens ik heb precies hetzelfde doel. Hoef niet mega groot te worden maar ben wel gedisciplineerd aan het trainen. Niet even voor de zomer zoals de meeste boys bij mij op de sportschool :")
Ik heb Whey Revolution en dat is prima spul! Ik betaal dacht ik voor 2.5 KG zo'n 37 eu . Als ik een pot bij XXL koop betaal je er ook 50 eu voor en qua waardes ontlopen die twee elkaar niet heel veel dacht ik.
(Overigens XXL Wheydelicious Cappucino)
Nigga nu weekaanbieding Whey Perfection 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfectionquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nigga nu weekaanbieding Whey Perfection 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding!
52 DOLLAS
CHOCOLATA is 's morgens heel lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Holy moly, nu nog smaak kiezen. Berry Blast? Blijft dat lekker? Banaan bleef in ieder geval lekker maar ga nu niet nog een keer banaan kiezen.
Zo heey, 4cm!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Met name bij endo's hoopt het vet rond de buik op. Je kunt met een meetlint je nekomtrek en buikomtrek meten, en samen met je lengte tot een schatting van je vetpercentage komen. Het is vrij onnauwkeurig, maar het kan je een trend geven als je dit om de tijd doet.
Ik woog in februari hetzelfde als nu, maar had een buikomtrek van 84 cm destijds, 80 cm nu. Dan kun je wel stellen dat de krachttraining effect heeft gehad.
Een oud klasgenoot van mij zit een beetje in die fitness spullen en ik neem al een hele tijd die potten van hem af. Ik zou niet weten wat die eiwitten normaal kosten eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.
Welk merk koop je van hem?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij zit een beetje in die fitness spullen en ik neem al een hele tijd die potten van hem af. Ik zou niet weten wat die eiwitten normaal kosten eigenlijk.
Ik lees hier trouwens een hoop goeie verhalen over die whey perfection dus toch ook eens een pot proberen zodra ik door mijn huidige whey potjes heen ben
jep... uhm magere kwark naturel c1000quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.5 bak wegtikken? Welke kwark heb je trouwens?
handdoek om de barquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
CHOCOLATA is 's morgens heel lekker.
Hij is ook een pussy.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
handdoek om de bar![]()
zitten ook paar in de gym gein over te maken... marja sgijt als ik daardoor meer gewicht aankan...![]()
Deze gast heeft t ook... dus ben niet de enige... en niet voor pussy's ha!
Ik had me nieuwe pot bestelt, komt die hoerige scheit TNT flikker precies op het half uurtje langs, dat ik er niet ben. En ook is het niet afgegeven bij de buren GVD!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.
Deze maar doen, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Goede zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.
[ afbeelding ]
het zal je niet tegenvallen vriend =$quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De progressie van Panzermaus is indrukwekkend natuurlijk en dat zal niet iedereen lukken, maar 2,5 jaar is wel erg lang. Iets zegt me dan toch dat je al 2,5 jaar lang niet goed bezig bent. Merk het zelf ook. Kloot je maar wat aan, dan gebeurt er weinig. Heb nu iets wat lijkt op een schema en pak wat meer rust en dat werpt z'n vruchten af. Nu maar eens echt volgens 'n schema werken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Het gevolg ervan is dat elk gewricht erg lenig is, maar ook relatief zwak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is hypermobiel? Ik heb zelf ook last van rugpijn na DL maar dat is lekkere spierpijn zeg maar al voel je hen flink. Geen idee of jij dat bedoeld? Ook met de backraise heb ik dat.
Perfect! Wou net vragen of iemand een goei whey wist, aangezien deze pot van De Tuinen bijna op is (927 gram, ¤ 20) aardbeien smaak. Bovendien klont die aardig. Deze dus maar besteld in banaan smaak. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Holy moly, nu nog smaak kiezen. Berry Blast? Blijft dat lekker? Banaan bleef in ieder geval lekker maar ga nu niet nog een keer banaan kiezen.
Ik heb vanille besteld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef LUFC het volgende:
[..]
Perfect! Wou net vragen of iemand een goei whey wist, aangezien deze pot van De Tuinen bijna op is (927 gram, ¤ 20) aardbeien smaak. Bovendien klont die aardig. Deze dus maar besteld in banaan smaak. Bedankt voor de tip.
BenF vanille is gewoon super. Is lekker met melk en water en klontert echt nooit. Standaard gratis shakebeker erbij iedere keer ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb vanille besteld.Heb nu ook zo'n klonterpakket.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hebben we die zyzz shit gehad krijgen we jou...
Als ik zo diep squat krijg ik (hoe zwaar ook) standaard een steek in mijn knie. Kan ik dit voorkomen of gewoon niet zo diep gaan, zou wel willen, maar wil alles behalve m'n knieën de tering in helpen.quote:
Zit nog minder eiwitten in ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
Pff vrouwen. Vraag je of ze kwark mee wil nemen. Waar komt ze mee terug? Volle kwark verdomme.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haar een shot eiwitten geven, weet ze ook weer wat dat is.
Lekker veel vet inquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
Pff vrouwen. Vraag je of ze kwark mee wil nemen. Waar komt ze mee terug? Volle kwark verdomme.
Ja veel vet, weinig eiwittenquote:
Als ik mn moeder de boodschap; magere kwark geef, komt ze met "Almhof aardbeien vla" terugquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja veel vet, weinig eiwitten![]()
Gelukkig maar 1 bak dus ik ga zelf morgen maar weer een voorraad halen.
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef 67Impala het volgende:
Nou als ik het aan mijn ma vraag of ze kwark wil halen krijg ik te horen: denk je dat ik dat ga betalen? Je gaat het zelf maar halen.. Voordeel is wel ik neem nooit het verkeerde mee
Zielig, heb echt medelijden met zo'n manquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
welke ik net tegenkwam op Dumpert.
Als je er zo uitziet... dan zit er toch een steekje bij je los? Kudo's voor de dikke armen, maar om eerlijk te zijn; het ziet er NIET uit?
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
Heb ik geen last van m'n ma gaat al bijna over d'r baard als ze whey ruiktquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef 67Impala het volgende:
Same, kipfilet dan wel standaard maar de rest niet.. En wel stiekem af en toe mijn whey stelen!
Synthol he. Zit ook niet echt een hoog gewicht op die barbellquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
Als je er zo uitziet... dan zit er toch een steekje bij je los? Kudo's voor de dikke armen, maar om eerlijk te zijn; het ziet er NIET uit?
Synthol vergroot alleen je spieren, niet je kracht iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Synthol he. Zit ook niet echt een hoog gewicht op die barbell
kan zelfs je kracht verminderen... je lichaam maak je gewoon kapot..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef ukga het volgende:
[..]
Synthol vergroot alleen je spieren, niet je kracht idd
Ik snap niet dat mensen dit mooi/stoer of interessant vinden. Je bent dan echt een stakker pur sang naar mijn idee
Heeft veel weg van Greg Valentinoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zielig, heb echt medelijden met zo'n man
Hier heb ik meer respect voor, maar is ook redelijk kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)p_een_skippybal.html
Ik heb wel eens verhalen gelezen over mensen die synthol gebruikte, die zeg maar elk soort vet(zuur) wat ze tegen kwamen injecteerde bij gebrek aan beter. Bij motorolie ging het mis. toen vielen er een paar dooiequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan zelfs je kracht verminderen... je lichaam maak je gewoon kapot..
Snap uberhaupt niet als je dat hebt wat je dan in de gym doet? je valt alleen maar door de mand... groter worden zal toch niet gebeuren.
bron;http://www.ergogenics.org/valentino.htmlquote:Synthol is een preparaat op oliebasis dat bodybuilder lokaal in de spieren spuiten die ze willen vergroten. Maar het schokkende bericht uit het Zweedse avondblad ging niet over 'de syntholman' zelf, maar over een krankzinnige navolger. De bodybuilder in kwestie had een mix van spijsolie, motorolie en anabolen in zijn spieren gespoten. De waarschijnlijke doodsoorzaak: een klont vet die cruciale bloedvaten in het hart had afgesloten en een infarct veroorzaakte, aldus Aftenposten. De man had een paar dagen eerder zijn 20ste verjaardag gevierd.
echt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb wel eens verhalen gelezen over mensen die synthol gebruikte, die zeg maar elk soort vet(zuur) wat ze tegen kwamen injecteerde bij gebrek aan beter. Bij motorolie ging het mis. toen vielen er een paar dooie
edit;
[..]
bron;http://www.ergogenics.org/valentino.htmlin en in triest, in de letterlijke zin van het woord.
nah is denk ik meer een schreeuw om aandacht.. hoeft niet gelijk dom te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Kansloos idd. Mensen met het IQ van een dropsleutel.
Ben zelf naturel, maar waarom deze vraag? Wil je een kuurtje doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wie gebruiken/Gebruikten er hier Roids?
En wat gebruik je exact?
Gewoon zelf boodschappen doen. Er is niets zo vervelend als honger hebben of willen eten en alleen maar prutspul in huis hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wie gebruiken/Gebruikten er hier Roids?
En wat gebruik je exact?
Omdat Whey geen natuurproduct is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...quote:
Whey loopt wel los toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...
Jongequote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Hardlopen!
Dat had je inderdaad kunnen weten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Hardlopen!
als ik thuis ben koopt mijn ma wel alles wat ik vraag maar zit 4-5 dagen in de week op kamers dus dan moet ik die shit zelf betalen(indirect nog door mijn ouders maar goed).quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
waarom zoveel iso? en waarom begin je ermee?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Nieuw workout plan
Ben bij een nieuwe gym gegaan waar ze fatsoenlijk spul hebben. Ik kan nu eindelijk ook gaan deadliften en squatten om rug en benen ook te trainen. Wat vinden jullie van onderstaand schema? Het zal je opvallen dat er veel cardio in zit, maar dat komt omdat ik dol ben op hardlopen. Dit zal m'n groei niet helpen, maar dat heb ik er wel voor over om lekker buiten te kunnen rennen
--
Day 1: pull (biceps, back) + abs
Biceps: biceps curl, hammer curl, concentration curl
Back: dumbbell row, deadlift, overhand pull-ups
Abs: weighted cable crunch, leg raises
Cardio: HIIT 30 minutes
Day 2: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 3: rest
Day 4: push (triceps, chest) + obliques
Triceps: two-hand triceps extension, lying French press, triceps push-down
Chest: bench press, incline dumbbell fly OR cable crossovers
Obliques: Broom twist, side bends OR saxon side bends
Cardio: light treadmill 30 minutes
Day 5: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 6: rest
Day 7: leg+shoulder
Legs: squats, leg press, long dumbbell lunge
Shoulders: military press, lateral raise,shrugs
Cardio: light elliptical 30 minutes
--
Wat ik me afvraag; hoeveel oefeneingen moet je maximaal per dag doen? Op dag 1 doe ik in totaal 8 oefeningen. Is dat niet te veel?
Sorry, het plan is in het Engels omdat ik in Australië woon en het ook met een PT ga bespreken.
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ikquote:Suprise at 10k likesAlso new Zyzz PROTEIN OF THE GODS protein powder released next week...stay tuned
Tja, internet hypes/famequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef robuust89 het volgende:
Zomg @ Facebook
[..]
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ik
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren. Opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Gelukkig heb ik thuis een ez-curl en barbell (30mmquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Halcon het volgende:
Gym dicht dus. Wel even hier met wat dumbbells en gereedschapskisten lopen kloten.
Jij snapt er duidelijk niets van. Dat filmpje slaat nergens op, die heeft Synthol in zijn spieren gespoten en dit doet niets anders dan gigantisch veel volume geven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.
synthol daargelaten dan, bijdehandquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.
Daar ging het hier over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
synthol daargelaten dan, bijdehand
En ik zal je uit je dromen helpen, die Ronnie heeft zeker een paar kuurtjes achter de rug.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnionquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.
Je hebt een vertekenend beeld hiervan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft imo toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor sterke dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan die meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk maken. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Natuurlijk bij stoten komt meer kijken, snelheid, kracht, techniek etcquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:17 schreef JohnSpek het volgende:
Tussen Spiermassa en spierkracht wel is wel een positieve correlatie bij, maar spiermassa en bijvoorbeeld een stoot kan wel averechts werken. Zonder snelheid stelt de stoot ook niet zoveel.
Mr J. nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
volgens mij is iedereen hier naturel. heb er hier iig nog niks over gelezen en ook nog geen pics gezien ven excessief grote mensen.
synthol gebruikers zijn dan ook niet echt bodybuilders, ze cheaten zich door al het harde werk heen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Nee, dat zijn ook geen bodybuilders. Niet dat ik mezelf 'n bodybuilder wil noemen, maar ik werk er nog wel 'n beetje voor. Maar goed, doorsnee chick tijdens het uitgaan ziet het verschil vast niet tussen een met synthol opgepompte arm of 'n arm van iemand die er hard voor heeft gewerkt en daar zal het wel 'n beetje om te doen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Dat is het ook. Het is niet duurzaam, dus na verloop van tijd merk je het wel. Spuit die gast er geen synthol meer in, dan loopt het binnen de kortste keren leeg als een luchtballon. Hetzelfde met vrouwen met dieetpillen. Werking van pillen wordt na verloop van tijd toch minder, dus het gaat dan wel weer uitlubberen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
liposuctie is een treffender vergelijking.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet opquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
gare webcamshot na de cardio, geen camera want ik ben ook maar een arme student
anyway nogsteeds 18% denk ik.
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
liposuctie is een treffender vergelijking.
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheidquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.
Ook dat, en veel hebben er de energie niet voor (zeggen ze, moe na het werk) of de tijd ervoor.. kijk hier maar eens veel zijn tussen de 3 en 5 dagen in de gym te vinden en dan gauw ander half uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheid
Haha mijn sportschool ook dicht.. Toen maar even langs de enige die wel open was, helaas was dat een grote teleurstelling met dumbells t/m 20 kilo :///quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Hardlopen!
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef ukga het volgende:
[..]
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet op
ik doe me best maar ze komen maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.quote:Health Works wil mensen laten fitnessen op een manier die het beste bij hen past. In een stijlvolle omgeving, met de nieuwste apparatuur van diverse topmerken waaronder Technogym, en alle noodzakelijke faciliteiten.
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
heb er zelf ook een hekel aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.
ze hebben daar alles van technogym volgensmij. Hoeveel KG aan dumbells weet ik niet, zal morgen even kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon trainen man, komt vanzelf. Zien er absoluut niet onderontwikkeld uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mijn schouders echt waardeloos, ze zijn, zelfs toen ik nog heel erg skinny was, altijd al best 'wijd' geweest, maar er zit eigenlijk geen massa daar. Behalve front delts een klein beetje dan (je kunt erop duwen), door machine shoulder press () en als mooimeegenomen'tje van benchen. Wat raden jullie aan als dé dingen om snel een beetje meer schouders te krijgen? Ik lees vooral over front/lateral raises, db shoulder press en military press. Klopt het ook dat delts over het algemeen beter groeien van meer reps en minder gewicht? Alvast bedankt.
Ja is gemaakt met me telefoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hem heerlijk, doe het liever dan bankdrukken. zie ook maar weinig mensen echt ohp's doen, veelal dumbbel military presses, of machine press. heb het idee dat veel mensen het toch niet hebben op het idee dat ze een barbell bovenhun hoofd hebben hangen.quote:
Dankjequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.
snap nooit waarom mensen hem achter hun hoofd doen, wat voegt het toe? want het lijkt me niet bepaald fijner. zelfde geld voor mensen die lat pullys achter hun hoofd doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik dat doe krijg ik last van m'n rug. Ik doe hem altijd achter mn hoofd.
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef ukga het volgende:
[..]
DankjeIk meot er wel eerlijk bijzeggen dat ik bij de 3de foto net me borst had getrained
lengte; 190 cm
gewicht 81 kilo
bf; rond 10 % (de laatste meting( niet op weegschaal maar 4punts meting) was ik 83 kilo met 14%, dus ik schat nu zo een 10 a 11 %
14 maanden goed beuken in de gym en goed eten (laatste maand minder vet en koolhydraten)
wat bedoel je met grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?
deadiftquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
wat bedoel je met grote 3?
aantal kilo banken, aantal kilo squaten en... ofzo?
Als ik train, 3 sets van 6 a 7;quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe 70 bench, 100 dl en 100 squat (max, 1 rep)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |