abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97571955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:29 schreef Tinytrip het volgende:
ewa panzermaus, leg press zegt niets over wat je kan squatten. De overdracht is vrijwel niks.
Wat zijn de zwaarste dumbells in je gym? beter doe je gewoon dumbell front squats als je primaire quad oefeningen.
Dat weet ik en heb ik al meerdere malen gezegd, maar het was beter dan niets. :) De dumbbells gingen tot 20kg, dus daar had je ook niet veel aan. Kan volgende keer dus wel gewoon gaan squatten, andere gym.

'yo <panzermaus> man waarom ga je weg hier', 'blabla vrije gewichten squats alles', 'wat?', 'is voor je benen', 'waarom zou je die doen man kijkt niemand naar'. :') ;(
Niemand kwam daar om echt te groeien, het is meer een trendy blijf-in-vorm gym. Had ook nooit het plan om serieus te gaan, het was dichtbij en 'iedereen zit daar'.

[ Bericht 24% gewijzigd door Panzermaus op 01-06-2011 08:41:51 ]
pi_97572018
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
pi_97572137
Zo staan ze er nu bij, weinig soeps vind ik zelf, maar een grote verbetering ten opzichte van waar ik begon.

http://i.imgur.com/kKFkM.jpg

Wanneer ik nu naar beneden kijk bij douchen, zie ik (onder andere :') ) twee heuvels waar het eerst gewoon volkomen vlak was. Ook zijn ze harder en dikker. Ik verwacht dat wanneer ik ga squatten ze ook gewoon goed zullen groeien, eet er genoeg voor,

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 01-06-2011 09:02:27 (thumbnail gefixed) ]
pi_97576207
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:

Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt. :P

Wees er maar niet zo zeker van. Ik ben nu 19 en heb ze al sinds ik 14 was..
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_97576349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
pussypad _O_
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_97577333
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Dat heb ik hier vaker gelezen ;)
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
shit :')

Tijd voor een apart fitness topic. Zo'n voetbal lichaam heb je in 6/8 maanden... tenzij je echt een superdunne ecto bent misschien. En zoals Arnold zul je NIET worden, dus rustig maar.

Pussypad is voor mietjes die de bar verkeerd leggen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:28:56 #127
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97577924
Vanavond lekker sporten maar waarom doet mijn abs zo moeilijk :(! Buik is voor velen sowieso het laatste wat eraf gaat.

Ik doe het elke dag ook thuis er zit wel vordering in maar mijn BF stribbelt ook tegen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:29:27 #128
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97577938
Zo weer ff lekker de beentjes trainen
pi_97578381
Vandaag denk ik uurtje, ander half maybe 2 cardio, donderdag/vrijdag rug/schouders en dan klaar qua spiergroepen :)

Wat een Guido is die Zyzz zeg.. :P

Als ik kijk tegenover jullie eet ik echt heel slecht/weinig.. meestal s'ochtends een omelet (soms met spek) of 2 boterhammen becelbrood met kalkoenfilet en dan avond eten + .7 shake met melk (voor trainen 1 liter water, onder training 2 bidons water)

De rest is optioneel gezien ik nogal vreetbuien heb waar een pak sultana binnen 15minuten niet heel gek is maar dat ben ik nu aan het afleren , net als cola drinken doe ik niet meer :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:51:40 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97578574
Wel grappig, voordat ik in dit topic kwam vond ik het altijd raar dat mensen zeiden dat ze te weinig aten (en daarom niet groeien) maar 't komt blijkbaar vaker voor dan gedacht. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:

[..]

shit :')

Tijd voor een apart fitness topic. Zo'n voetbal lichaam heb je in 6/8 maanden... tenzij je echt een superdunne ecto bent misschien. En zoals Arnold zul je NIET worden, dus rustig maar.

Ik heb ook niet de ambitie om steeds groter en steeds sterker te worden. Een beetje in verhouding vind ik al heel wat....

http://correct-weight-los(...)active-body-for-men/
Confidence through competence
pi_97579083
jezus die pagina's gaan echt hard.

mooie progressie trouwens(die pics op pagina 2 of 3?) als ik dat schema zie ben je wel echt een hardgainer, des te indrukwekkender is je progressie.

wel opmerkelijk trouwens dat iedereen hier endo of ecto is, geen meso's(wat zijn we toch genetisch benadeeld). denk dat ik zelf tussen ecto en meso inzit, ben/was wel dun maar dan wel een beetje een atletische bouw, heb ook wel aanleg voor vrijwel elke sport.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:09:47 #132
55709 Stereotomy
pi_97579172
Ik denk dat niemand van zichzelf zegt dat ie een mesomorph is.... te makkelijk :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:10:14 #133
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97579185
Ik ben al breed van nature maar het eten valt vies tegen. Ik kan vreten maar op een gegeven moment raak ik vol. Mijn vader daarin tegen kan het dubbele vreten als ik en nog is hij niet vol. En hij is nog dunner/smaller dan ik.

Dat is pas kut.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:10:34 #134
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97579195
Panzermaus blijft wel erg droog desondanks zn vreetfestijn :o
had ik dat maar :'(
pi_97579840
quote:
99s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

pussypad _O_
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:55:00 #136
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_97580784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:

[..]

gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_97581010
Wikkel m'n handdoek er gewoon een keer omheen zodat ie niet zo snel wegglijd, echt nodig ben ik het niet sinds ik 'm wat lager leg. Zo'n pad er omheen hebben ze hier niet in de gym.

Dit blijft toch een geweldig inspiratie filmpje... Heb nu al weer zin :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97581082
pussypad verdedigen :')
pi_97581130
Wat drinken jullie zoal de hele dag? Ik ben altijd een stevige drinker geweest (hoewel ik geen alcohol gebruik) ik word altijd zo simpel van dat water de hele dag daarom drink nu al een tijdje :

Top Aqua Clear van de Aldi
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9816&gram=250

Ik vind het een aanrader, zit ook niks in en er zit wat smaak aan :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:08:49 #140
55709 Stereotomy
pi_97581193
Ik drink water, witte thee, en vaak van dat AH light aanlenglimonade (sucralose, aspartaam, acesulfaam-K)

Oh en nu we het toch over zoet(stoffen) hebben, ik prefereer sucralose:

Merknaam 'Nevella' in de supermarkt te koop. De 'nieuwste' synthetische zoetstof, naar mijn mening met de beste smaak en naar mijn weten de minste 'bijeffecten', maar dat kan ook zijn doordat de stof nieuw is en er nog niet veel negatief nieuws is te melden. :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:17:29 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97581456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....
Je blijft nog wel een mietje hoor.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_97581804
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
pi_97581900
:Y :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97582041
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef ukga het volgende:
Panzermaus blijft wel erg droog desondanks zn vreetfestijn :o
had ik dat maar :'(
Als je van een zeer laag vetpercentage komt dan heb je ook veel meer om op te vullen voordat je chubby gaat lijken. Langzaam maar zeker worden mijn buikspieren nu ook minder zichtbaar, maar daar lig ik niet wakker van. Meest ontevreden (bovenlichaam) ben ik nu over mijn schouders, wanneer ik mijn arm flex zijn die deltaspieren er wel en kun je ze indrukken. Wanneer ik ze laat hangen heb ik eigenlijk geen schouderkoppen, bovenlichaam lijkt dan meer een omgekeerde driekhoek met armen op de bovenste twee hoeken. :') Dus dat vind ik belangrijker dan abs en laagje vet.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
mischien :$:$$:$:$$, zie paar posts terug.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:37:34 #145
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97582053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik vind het gewoonweg niet lekker aanvoelen en daarbij voel je het amper als je traps en je rug goed ontwikkeld zijn, vind het wel wat hebben die koude stang in je nek en gaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_97582521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
:Y :@
Maakt niet uit, ik trap af.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:57:24 #147
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_97582552
Ik ga binnenkort ff een foto plaatsen en vragen om een verdict!

Ben iig een endo maar wil eerst ff mijn vetpercentage weten, want ben van plan me volledig te gaan focussen om wat droger te worden.. ben nu naar mijn idee wat zwaar en wil mijn buikje weg hebben :') Maar goed omdat ik vroeger wat dik was is met toen al een hele vooruitgang. Sport al vrij lang maar ook heel lang slechts een beetje aan kloten en niet weten waar ik mee bezig ben. Laatste paar jaar wat serieuzer maar heb nooit progress foto's gemaakt! Dus kan het niet echt monitoren.

Stats qua lengte gewicht: 1.73.5 (jawel een ukkie) en 90 KG. Mijn bf is nog even een raadsel maar schat hem rond de 17 a 18 ;(
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:59:42 #148
55709 Stereotomy
pi_97582617
Pak meetlint en meet je nek en buikomtrek (over je navel heen). Dat kan een eerste indicatie geven voor je lichaamsvet percentage. Heb je veel spier trouwens? Want anders vrees ik dat je lichaamsvet % toch in de 20'ers zit met dat gewicht.

En ik kan wel foto's plaatsen van hollebolle Stereo toen en normale Stereo nu, maar laat ik eerst maar wat spieren kweken. }:|
pi_97582916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:55 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik trap af.
[ afbeelding ]
Zo'n figuur ligt gelukkig nu in m'n verleden, maar heb het wel gehad. :{
165kg @ 2m met een VP van wel 45% gok ik.

Nu net 3mnd bezig met krachttraining, misschien dat ik over een jaar wel foto's post :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:13:31 #150
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_97583015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pak meetlint en meet je nek en buikomtrek (over je navel heen). Dat kan een eerste indicatie geven voor je lichaamsvet percentage. Heb je veel spier trouwens? Want anders vrees ik dat je lichaamsvet % toch in de 20'ers zit met dat gewicht.

En ik kan wel foto's plaatsen van hollebolle Stereo toen en normale Stereo nu, maar laat ik eerst maar wat spieren kweken. }:|
Nja vorige keer dat ik meete zat ik op 86 kg dacht ik met 16% maar dat is al meer dan 3 kwart jaar geleden en daarna juist wat meer gefocust op kracht en spierconditie. Toen ik begon met trainen was ik overigens 1.65 en 65 KG. Dus denk dat ik wel wat spier ben aangekomen, is er een manier om dit een beetje te meten want als ik het van mezelf moet zeggen blijf ik bescheiden en zeg ik nee :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')