Dat weet ik en heb ik al meerdere malen gezegd, maar het was beter dan niets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:29 schreef Tinytrip het volgende:
ewa panzermaus, leg press zegt niets over wat je kan squatten. De overdracht is vrijwel niks.
Wat zijn de zwaarste dumbells in je gym? beter doe je gewoon dumbell front squats als je primaire quad oefeningen.
Wees er maar niet zo zeker van. Ik ben nu 19 en heb ze al sinds ik 14 was..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt.
pussypadquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
shitquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen![]()
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
Ik heb ook niet de ambitie om steeds groter en steeds sterker te worden. Een beetje in verhouding vind ik al heel wat....quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
shit
Tijd voor een apart fitness topic. Zo'n voetbal lichaam heb je in 6/8 maanden... tenzij je echt een superdunne ecto bent misschien. En zoals Arnold zul je NIET worden, dus rustig maar.
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.quote:
Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
Je blijft nog wel een mietje hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dit dus... Mensen die mij mietje noemen en vervolgens de helft van mijn gewicht doen.....
Als je van een zeer laag vetpercentage komt dan heb je ook veel meer om op te vullen voordat je chubby gaat lijken. Langzaam maar zeker worden mijn buikspieren nu ook minder zichtbaar, maar daar lig ik niet wakker van. Meest ontevreden (bovenlichaam) ben ik nu over mijn schouders, wanneer ik mijn arm flex zijn die deltaspieren er wel en kun je ze indrukken. Wanneer ik ze laat hangen heb ik eigenlijk geen schouderkoppen, bovenlichaam lijkt dan meer een omgekeerde driekhoek met armen op de bovenste twee hoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef ukga het volgende:
Panzermaus blijft wel erg droog desondanks zn vreetfestijn
had ik dat maar
mischien :$:$$:$:$$, zie paar posts terug.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
Ik vind het gewoonweg niet lekker aanvoelen en daarbij voel je het amper als je traps en je rug goed ontwikkeld zijn, vind het wel wat hebben die koude stang in je nek en gaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gebruik ik ook altijd, dikke skitta dat het er dom uitziet. als ik 100+kg op mijn rug heb zonder die pad ga ik dood man.
Zo'n figuur ligt gelukkig nu in m'n verleden, maar heb het wel gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik trap af.
[ afbeelding ]
Nja vorige keer dat ik meete zat ik op 86 kg dacht ik met 16% maar dat is al meer dan 3 kwart jaar geleden en daarna juist wat meer gefocust op kracht en spierconditie. Toen ik begon met trainen was ik overigens 1.65 en 65 KG. Dus denk dat ik wel wat spier ben aangekomen, is er een manier om dit een beetje te meten want als ik het van mezelf moet zeggen blijf ik bescheiden en zeg ik neequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pak meetlint en meet je nek en buikomtrek (over je navel heen). Dat kan een eerste indicatie geven voor je lichaamsvet percentage. Heb je veel spier trouwens? Want anders vrees ik dat je lichaamsvet % toch in de 20'ers zit met dat gewicht.
En ik kan wel foto's plaatsen van hollebolle Stereo toen en normale Stereo nu, maar laat ik eerst maar wat spieren kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |