abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97563275
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn ( :') ) maar man man man, goddank, die progressie. :') [ afbeelding ]

Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles :') ), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig. :)
pi_97563337
Welke whey trouwens?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:46:44 #53
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97563342
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Mr.J het volgende:
Godver, kan een mod die tyfus Zyzz bagger uit de OP halen?
Dat /fit/-gedoe begint vervelend te worden ja.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_97563356
Nette progressie man, de grootste vooruitgang dus in 4-5 maanden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:48:32 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97563420
Goed bezig, jezus wat was jij mager. Door blijven eten jij. :P

Zie ik nou dat je wat last hebt van soft nipples? Dat heb ik helaas ook, ziet er alleen redelijk uit wanneer ik het koud heb.
Confidence through competence
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:54:49 #56
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97563728
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn ( :') ) maar man man man, goddank, die progressie. :') [ afbeelding ]

Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles :') ), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_97564022
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

begin foto's zijn bagger... anyway ga zo door zou ik zeggen :)
Yup, ik had in december goede foto's moeten maken, had echter nooit het idee om 'echt bezig' te gaan en deed meer voor de lol mee met andere gasten. (cardio'en en 12 reps per set, je kent het wel :') ) Kortom, dan maak je nog geen foto's.

Pas in februari kreeg ik door hoeveel er mogelijk was, zelfs als je de aanleg niet had. Zyzz is dan niet het beste voorbeeld kwam ik later achter (om obvious reasons :') ), maar toch was het een enorme zet aan motivatie. Ben toen pas serieus bezig gegaan met shit inlezen enzo. Daarna is het heel snel gegaan, voornamelijk noobgains lijkt me, heb een tijdje semi-SS gedaan met mix van machines en soort van vrije gewichten aangezien dat alles was wat daar beschikbaar was. Die beginpics in dat collage zijn de meest recente 'voor' foto's die ik heb. Gemaakt met een U600, aan het einde van de vakantie, resolutie/kwaliteit naar beneden ivm om ruimte te besparen want 64MB is zo vol. :') Had het nooit zo op shirtless pics maken voor de spiegel, ook voor obvious reasons natuurlijk :'), maar nu dus wel. :)

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Goed bezig. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
Welke whey trouwens?
Dankje. :) Whey was 2.5 kg XXL isolate banaan trouwens, is nu op, ga waarschijnlijk die Protein Perfectionmix halen binnenkort, Berry Blast las ik? Had ook een chocolade sample van XXL maar die shit was kaolo ranzig, met water iig. :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef gamezz het volgende:
Nette progressie man, de grootste vooruitgang dus in 4-5 maanden.
Yuh, ineens fysieke inspanning doen + 2x zoveel eten dan normaal, de zogenaamde noobgains, lijken nu wel een beetje op te zijn, ben benieuwd hoe het verder gaat straks. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig, jezus wat was jij mager. Door blijven eten jij. :P

Zie ik nou dat je wat last hebt van soft nipples? Dat heb ik helaas ook, ziet er alleen redelijk uit wanneer ik het koud heb.
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef seto het volgende:

[..]

Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.
Nice! Mijn SS was eigenlijk niet echt SS te noemen, beperkte vrije gewichten hier en bijv. deadliften kon je alleen in de smith doen dus ben daar nog niet aan begonnen en begin daar binnenkort mee in nieuwe gym mee dus. Squatten en niet-smith benchen dus ook, oude gym was bijvoorbeeld geen rack ofzo dus dan was het kut om meer dan 40kg op je rug te krijgen terwijl je dat makkelijk kon doen qua benen. Belangrijkste voor mij is waarschijnlijk het eten + late lichamelijke pubertijd geweest + impuls door alle inspanning dus, beetje inhaling achterstand, maar oh well. :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:05:07 #58
55709 Stereotomy
pi_97564257
Oww... je zit nog in de pubertijd? Dan zou ik me idd geen zorgen maken, zelfs de pijn hoort daar een klein beetje bij. Trekt wel weg.

Ben wel benieuwd hoeveel kcal je nu eet op een dag en wat je verdeling eiwit/vet/carbs is?
pi_97565110
Iemand ervaring met die programma's van Kris Gethin van BB.com ?
pi_97565150
Heb nu door alle drukte met studie & andere dingen geen echt voedingsschema waar ik me elke dag aan houd, wil dat wel graag gaan doen. Heb veel bewondering voor mensen hier zoals 'Zyzz' (de FOK! user) die zo trouw al die rijst/kip/shit kunnen kopen & koken & weg werken, ik las 4500 kcal per dag bij hem. Moet die shit dan ook maar op zondag gaan doen en invriezen voor rest van de week, dan moet het wel lukken.

Nu is het ongeveer:

's ochtends (tijd verschilt ivm studie):
• shake met whey + 300ml water + honing
• *douchen*
• 4x grof volkoren met kipfilet/ham en sandwich spread
• banaan
• shake met 500ml melk + 150gr brintaspul van de Aldi + paar mikken kwark als dat nog over is, iig shakebeker tot de rand vol

over de dag @ school:
• 8-10x (hangt van tijd + zin om te smeren af) grof volkoren met kipfilet en sandwichspread
• appel
• banaan
• alles wat ik in haast nog kan plunderen aan evergreen koekjes en shit voor ik wegga
• vaak ongezouten notenmix van de Aldi, half zakje opeten
• water drinken (flesje bijvullen)

's avonds:
• avondeten tot je niet meer kan, veel pasta en ander normaal gezinseten, bij vriendin blijven eten = veel rijst met veel kip enzo (alles opeten)
• twee bakjes yoghurt
• twee bekers melk

ong. twee uur na eten/trainen, vaak is dit voor het slapen:
• shake met whey + brintaspul (zoveel mogelijk) + melk afvullen tot de rand (0.5l ong) + honing
• kliekjes van de dag (of eerder) opmaken, komt vaak aan op proppen aangezien ik eigenlijk geen honger meer heb, toch dooreten
• banaan
• vaak nog 2/3 eetlepels pindakaas, omdat het kan

Verder zuip ik zoveel mogelijk melk wanneer ik het zie staan, als ik nog wat kwark overheb dan eet ik daar vaak nog een halve bak van weg (met ongezouten notenmix), en voor de rest alles wat ik tegenkom en niet teveel vet bevat. Eigenlijk eet ik heel random, zolang het maar veel is en veel eiwitten bevat. Wil dus ook graag wat regelmatiger gaan eten wanneer ik daar de tijd voor kan vinden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 31-05-2011 23:41:07 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:41:05 #61
55709 Stereotomy
pi_97565859
Holy fuck, je eet alles wat er in je gezichtsveld komt? :P

Kan niet zeggen dat het niet werkt, aan de pics te zien, lijkt alsof je geen grammetje vet aanzet. Dus ga zo door en/of doe er nog een schepje bovenop. ^O^
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:42:09 #62
55709 Stereotomy
pi_97565896
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen er :') zo over en waarom post 'ie niet meer? :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:44:55 #63
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97565985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

precies ecto is juist kut
Ja, als ik een week verrot eet ben ik 3 kg zwaarder aan vet.
Deathlift or Die.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:46:27 #64
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97566045
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen er :') zo over en waarom post 'ie niet meer? :P
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?

dat soort shit :')
pi_97566126
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Holy fuck, je eet alles wat er in je gezichtsveld komt? :P

Kan niet zeggen dat het niet werkt, aan de pics te zien, lijkt alsof je geen grammetje vet aanzet. Dus ga zo door en/of doe er nog een schepje bovenop. ^O^
Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar. :')

Ik zit nu nog steeds aardappelen met wortels weg te prakken, heb nog best veel honger terwijl ik morgen om half 9 van huis moet. Haal de slaap met de komende vrije dagen wel weer in, het is even niet anders. Ik blijf ook dingen toevoegen aan die 'voedingsschema' post wanneer ze me te binnen schieten, kijk, zo goed is mijn schema. :') Moet veel regelmatiger dit.

En nou, mijn abs worden nu langzaam maar zeker minder zichtbaar, meer vet waarschijnlijk. Ik doe ook geen hanging leg raises en ab crunches meer, vind abs niet zo belangrijk nu en wil voornamelijk mijn armen/schouders/rug/benen aanpakken, die abs en eventuele cut zie ik volgend jaar zomer wel, als ik nu wat vet aankom kan het me weinig schelen zolang ik maar blijf groeien. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:

[..]

Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?

FOK!Zyzz, vind zijn fysiek erg tof (eigenlijk wat ik wil hebben), en kan me enigzins met hem identificeren, naar eigen zeggen was hij ook een Mr. Ecto die na een enorme vreetbulk er nu zo bijloopt. Kan niet zeggen dat hij niet enthousiast is.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:48:28 #66
55709 Stereotomy
pi_97566131
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:

[..]

Klinkt constructief opbouwend. oO<
pi_97566150
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzz
Ik zie hem af en toe nog wel posten trouwens.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:50:55 #68
253447 Ethanolic
pi_97566239
Ik ben vaak 45-60 min in de sportschool trouwens, rond de 8-10 oefeningen, 4x8 met 1 min rust.
Deathlift or Die.
pi_97566242
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:

[..]

Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzz
Ik zie hem af en toe nog wel posten trouwens.
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html

Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:52:01 #70
55709 Stereotomy
pi_97566286
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar. :')
Wees blij, eten is lekker. :P

Ben zelf een endo, gehele leven mollig, nu voor het eerst normaal en wou dat ik jouw metabolisme had :Y)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:52:43 #71
253447 Ethanolic
pi_97566311
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
Shitload aan eten.
MAN MAN MAN serieus als ik dit zou eten zou ik moddervet worden.
Deathlift or Die.
pi_97566355
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wees blij, eten is lekker. :P

Ben zelf een endo, gehele leven mollig, nu voor het eerst normaal en wou dat ik jouw metabolisme had :Y)
Het is veel eten, zeker als je dat 'stop met eten'-gevoel krijgt. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik schat het niet meer dan een 3000 kcal ofzo?
pi_97566358
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html

Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.
pi_97566392
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Loopt wel los. Qua Kcal valt het volgens mij best mee.
pi_97566445
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')