quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn () maar man man man, goddank, die progressie.
[ afbeelding ]
Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben.
Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat /fit/-gedoe begint vervelend te worden ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Mr.J het volgende:
Godver, kan een mod die tyfus Zyzz bagger uit de OP halen?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn () maar man man man, goddank, die progressie.
[ afbeelding ]
Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben.
Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ik had in december goede foto's moeten maken, had echter nooit het idee om 'echt bezig' te gaan en deed meer voor de lol mee met andere gasten. (cardio'en en 12 reps per set, je kent het welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
begin foto's zijn bagger... anyway ga zo door zou ik zeggen
quote:
Dankje.quote:
Yuh, ineens fysieke inspanning doen + 2x zoveel eten dan normaal, de zogenaamde noobgains, lijken nu wel een beetje op te zijn, ben benieuwd hoe het verder gaat straks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef gamezz het volgende:
Nette progressie man, de grootste vooruitgang dus in 4-5 maanden.
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig, jezus wat was jij mager. Door blijven eten jij.
Zie ik nou dat je wat last hebt van soft nipples? Dat heb ik helaas ook, ziet er alleen redelijk uit wanneer ik het koud heb.
Nice! Mijn SS was eigenlijk niet echt SS te noemen, beperkte vrije gewichten hier en bijv. deadliften kon je alleen in de smith doen dus ben daar nog niet aan begonnen en begin daar binnenkort mee in nieuwe gym mee dus. Squatten en niet-smith benchen dus ook, oude gym was bijvoorbeeld geen rack ofzo dus dan was het kut om meer dan 40kg op je rug te krijgen terwijl je dat makkelijk kon doen qua benen. Belangrijkste voor mij is waarschijnlijk het eten + late lichamelijke pubertijd geweest + impuls door alle inspanning dus, beetje inhaling achterstand, maar oh well.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef seto het volgende:
[..]
Hehe ongeveer zelfde progressie als ik. Begon in februari met Starting Strength op 78kg @ 1m96, nu op 89kg. Heb er alleen wel een buikje aan overgehouden, maar die gaat wel weg bij een cut ooit.
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen erzo over en waarom post 'ie niet meer?
Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Holy fuck, je eet alles wat er in je gezichtsveld komt?
Kan niet zeggen dat het niet werkt, aan de pics te zien, lijkt alsof je geen grammetje vet aanzet. Dus ga zo door en/of doe er nog een schepje bovenop.
FOK!Zyzz, vind zijn fysiek erg tof (eigenlijk wat ik wil hebben), en kan me enigzins met hem identificeren, naar eigen zeggen was hij ook een Mr. Ecto die na een enorme vreetbulk er nu zo bijloopt. Kan niet zeggen dat hij niet enthousiast is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?
dat soort shit
Klinkt constructief opbouwend.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Zyzz (vernoemtt naar zijn idool; Zyzz) geilt op die fitness oostblok homo, en schroomt zich niet om elke keer plaatjes van zijn idool te laten zien. Wanner men er op reageert zegt ie enkel; U MAD BRO? U MIRIN? U JELLY?
dat soort shit
Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzzquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
En wie is deze Zyzz, waarom praat iedereen erzo over en waarom post 'ie niet meer?
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zijn idool: http://www.wrestlepower.net/showthread.php?18692-Zyzz
Ik zie hem af en toe nog wel posten trouwens.
Wees blij, eten is lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, ik heb echt het idee dat ik het grootste gedeelte van mijn leven te weinig heb gegeten en daarom van zo'n laag gewicht (en bijbehorende bf%) kom, eerst maar eens een flinke inhaalslag maken qua groei en daarna de aesthetics maar.
Het is veel eten, zeker als je dat 'stop met eten'-gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wees blij, eten is lekker.
Ben zelf een endo, gehele leven mollig, nu voor het eerst normaal en wou dat ik jouw metabolisme had
Ik schat het niet meer dan een 3000 kcal ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MAN MAN MAN serieus als ik dit zou eten zou ik moddervet worden.
Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html
Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
Loopt wel los. Qua Kcal valt het volgens mij best mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MAN MAN MAN serieus als ik dit zou eten zou ik moddervet worden.
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Hee, ik heb je eerste foto gezien, maar kan nergens vinden hoe het nu is. Ik heb nu iets meer dan jij daar had, maar ik ben wel echt ecto. Dus ben wel benieuwd naar de huidige foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |