quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef seto het volgende:
Met apparaten groei je wel, je moet alleen heel veel isoleerwerk doen.
Het is uiteindelijk een blikje tonijn geworden... tja, cutten zuigt.quote:
Ik raad je dit aan, of een variant daarop.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand die nog lekkere dingen weet om te eten tijdens een cut ?ik heb honger
Dan is het idd logisch dat je niet groeide.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Agentperry het volgende:
en ik zei het omdat dat voor mij persoonlijk zo was maar om eerlijk te zijn, toen ik nog apparaten gebruikte trainde ik lang niet zo goed en at ik niet aangepast.
Ik doe altijd 3 setjes van 12 reps en dan bouw ik op in gewicht. Waarom vind je 5-8 beter? Omdat je dan zwaarder gewicht (moet) pak(kken)t en meer groeit? En bij 12 reps meer sterker wordt ipv groei of wat is het principe erachter of je reden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Agentperry het volgende:
[..]
12 reps is trouwens te veel, 5-8 is beter. en train je met vrije gewichten? want op apparaten groei je inderdaad niet.
voor kracht moet je juist nog minder reps doen. 5-8 reps is volgens mij optimaal voor spiergroei. 12 is meer voor stamina.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik doe altijd 3 setjes van 12 reps en dan bouw ik op in gewicht. Waarom vind je 5-8 beter? Omdat je dan zwaarder gewicht (moet) pak(kken)t en meer groeit? En bij 12 reps meer sterker wordt ipv groei of wat is het principe erachter of je reden?
Lukt me ook nooit. 7 oefeningen duurt wel 'n uurtje. Soms zelfs iets langer (bv. 70 minuten).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad met 7/8 oefeningen per training nog nooit binnen 3 kwartier klaar geweest.
Waarom zou je spieren die je niet of nauwelijks gebruikt opwarmen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef gamezz het volgende:
10-20 min aan cardio (fietsen, lopen, roeien) als warming up aan te raden? Wie doet daaraan?
Ik train full-body.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je spieren die je niet of nauwelijks gebruikt opwarmen?
Hey mod, fix die OP titel eens. Haal die "U jelly?" weg en zet er iets normaals voor.quote:
Hoeveel beenoefeningen dan? Laten dat er 2 of 3 zijn. Ik vind het persoonlijk onzinnig om speciaal daarvoor 20 minuten te gaan fietsen. Als je je er fijn bij voelt, moet je het gewoon doen natuurlijk, maar enig nut voor je training heeft het volgens mij niet (behalve dat jij je er fijn bij voelt).quote:
Ik ben na 4 maanden splitten voor de afwisseling weer bezig met full body. Kan ook prima lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Aha, jij denkt: "Ik train vandaag borst, dus ik ga bankdrukken!" Als je alleen die oefening doet, ben je zo klaar jaEn er gebeurt ook niks met je figuur
En het dikgedrukte: Als beginner zijnde groei je meestal beter op een fullbodyschema. Als je wat ervaren bent gedij je meestal beter op een split. Dus geen van beide is "beter".
Beginnen met 'n tijdje full body kan sowieso geen kwaad. Beetje opbouwen, beetje wennen. Kun je daarna altijd nog verder zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
Omnomnom, Snickers.
[..]
Ik ben na 4 maanden splitten voor de afwisseling weer bezig met full body. Kan ook prima lijkt me.
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een blikje tonijn geworden... tja, cutten zuigt.
Ja, daar zit wel wat in. Hoewel je met roeien ook andere spiergroepen gebruikt. En het kan inderdaad wel fijn voelen, het lijkt zelfs of ik dan fitter ben tijdens de training.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeveel beenoefeningen dan? Laten dat er 2 of 3 zijn. Ik vind het persoonlijk onzinnig om speciaal daarvoor 20 minuten te gaan fietsen. Als je je er fijn bij voelt, moet je het gewoon doen natuurlijk, maar enig nut voor je training heeft het volgens mij niet (behalve dat jij je er fijn bij voelt).
Dan zou ik het gewoon doen. Gaat erom dat jij je goed en fit voelt. Daarmee houdt het nut wel op, maar als het verschil echt merkbaar is, dan kun je er wel 10 a 15 minuutjes roeien voor over hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel wat in. Hoewel je met roeien ook andere spiergroepen gebruikt. En het kan inderdaad wel fijn voelen, het lijkt zelfs of ik dan fitter ben tijdens de training.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Shit zeg, ik heb net een paar foto's gevonden uit half juli 2010 (kut U600 camera wel) en deze even in een Paint geplakt met wat zojuist gemaakte foto's + een van twee weken terug. Ben nog steeds een rasecto en lang nog niet waar ik wil zijn () maar man man man, goddank, die progressie.
[ afbeelding ]
Ben meteen na de zomer beter gaan eten (had ook meer honger), in december 2010 begonnen bij de lokale fitnesstoko, februari serieuzer bezig gegaan qua schema (inspiratie: BB.com, Zyzz, alles), april whey erbij + nog beter eten en het gaat goed nu. Ben sinds deze week van mijn fitnesscontract af en ga nog deze week knoop doorhakken voor andere, 'echte' gym in de stad, meer vrije gewichten, squats + deadlifts enzovoort erbij. Kortom, serieuzer trainen, heb er erg veel zin in en zou dit veel eerder gedaan moeten hebben.
begin foto's zijn bagger... anyway ga zo door zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |