Heb net iemand gepm'd, op dit late tijdstip geen tijd om het opnieuw te typen, dus soort van copypasta:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Ok, wat doe je nu dan? Hoe vaak zit je in de sportschool? Je eet wel veel zo te zien, daar zal het verschil tussen jou en mij wel zitten. Ik was ook altijd beneden gemiddeld.
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.
Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen en aan jouw foto's van zomer2010 te zien was jij daar nog niet lang bezig. Misschien komt het ook doordat jij jonger bent (denk ik, ik ben 20).
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?
Ik heb een vermoeden?quote:Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen
Dat is een beetje kort door de bocht, maar ik had er verder ook geen uitleg bijgegeven, dus begrijpelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?
Dat waarschijnlijk. Ik moet energie nog een keer uitrekenen. Wel mee bezig, nog niet afgemaakt. Ik zocht nog een goede link, volgens mij had ik die in het vorige topic gekregen, maar nog niet naar gekeken. Dat doe ik morgen even, 't is opeens alweer 10 voor 1quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een vermoeden?
Hoeveel energie eet je per dag, en welke verdeling carb/vet/eiwit daarin?
Ach so.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:48 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is een beetje kort door de bocht, maar ik had er verder ook geen uitleg bijgegeven, dus begrijpelijkIk ben 2,5 jaar bij de sportschool. Ik begon in 6e middelbare school toen ik wegens omstandigheden een tijd niet naar school kon, maar wel kon sporten, in de herfst. Dat was max 1 x per week ofzo, niet serieus, geen idee hebbend waar ik mee bezig was. In mijn eerste studiejaar had ik ook niet echt een idee waar ik mee bezig was en ging ik denk gemiddeld 1 x per week. Het eerste halfjaar van dit jaar trainde ik eigenlijk niet. In januari weer ingeschreven bij een sportschool, 2 á 3 x per week trainen. Ik zie nu echt duidelijk resultaat, eerder zag ik ook wel resultaat omdat ik gewoon net zo ecto was als Panzermaus, en dan zie je zoiets al snel.
Om lang verhaal kort te maken, ik train dus een half jaar redelijk serieus, maar wel zonder op voeding te letten. De laatste tijd wil ik op de voeding gaan letten en een trainingsschema maken. Ik roei ook sinds een halfjaar, daar heeft het ook mee te maken dat ik gegroeid ben. Eerst 1 x per week, en sinds een maand 3 x per week.
Dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Voeding + Trainen + Rust + Kennis + Toewijding = Win
Zelf zou ik uiteindelijk iets willen hebben wat het meest in de buurt ligt van Johnny.D, ook op FOK!, komt echter nooit hier:quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen![]()
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
kk editquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zelf zou ik uiteindelijk iets willen hebben wat het meest in de buurt ligt van Johnny.D, ook op FOK!, komt echter nooit hier:
[ afbeelding ]
dit zijn echt mismaakte buikspieren
wat zijn dit voor mismaakte buikspieren?
Heb alleen foto's van zijn bovenlichaam gezien, maar een bovenlichaam als dat, ja, daar wil ik keihard voor werken. Meer hoeft niet, zo lopen er op DBB.com enorme buffels rond (Rob S. bijvoorbeeld, jaren trainen, steroids ook, enzovoort), maar dat vind ik gewoon niet meer mooi. Wat ik uiteindelijkkkkkk zou willen, en dan spelen genen en alles ook nog mee, is een mooi 'breed' bovenlichaam met goede benen en mooie brede rug + traps + schouders + armen, eigenlijk alles mooi in verhouding. Niet zo'n uit verhouding geblazen guido.Hoeft niet eens zo groot/zwaar te zijn.
Ik moet nu echt gaan slapen trouwens.
Wut?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen![]()
Ik wil overigens geen echte bodybuilder als Schwarzenegger te worden, ik ga meer voor een body als Fredrik Ljungberg.
Alsof iemand daar wat aan kan doen, dat is genetisch bepaald.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:07 schreef Tinytrip het volgende:
[..]
kk edit
mismaakte buikspieren, echt vreselijk
1.5 bak wegtikken? Welke kwark heb je trouwens?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zit op niet trainingsdagen op 750 gram![]()
![]()
lekker spul
Dat weet ik en heb ik al meerdere malen gezegd, maar het was beter dan niets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:29 schreef Tinytrip het volgende:
ewa panzermaus, leg press zegt niets over wat je kan squatten. De overdracht is vrijwel niks.
Wat zijn de zwaarste dumbells in je gym? beter doe je gewoon dumbell front squats als je primaire quad oefeningen.
Wees er maar niet zo zeker van. Ik ben nu 19 en heb ze al sinds ik 14 was..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, 's ochtends zijn ze het 'ergste', dan zitten er schijven onder en lijken het minitietjes/heuveltjes, had ik eerder nooit, denk zelf aan hormoonbalansverstoring door pubertijd en dit dus. Ze zijn ook erg pijnlijk en goed zichtbaar door elk shirt dat maar een beetje strak zit. Moet kunnen, er verandert veel dus dan dit ook maar. Heb er volste vertrouwen in dat het wel goed komt.
pussypadquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |