3000?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is veel eten, zeker als je dat 'stop met eten'-gevoel krijgt.
[..]
Ik schat het niet meer dan een 3000 kcal ofzo?
Ah niet goed gekeken, hoewel nu bedenk ik me dat er heel gespierde foto's stonden en minder. Excussez.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.
Zal het ook eens doorlezen. En inderdaad, als je zijn voor/na foto's bekijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html
Dit was eigenlijk de webpagina die mij superenthousiast maakte, wist toen nog niet van de roids, maar goed, zelfs zonder roids en gewoon met veel vreten en hard trainen is hij heel ver gekomen gezien zijn startsituatie. Motiverend als fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij heeft een goed lichaam. Maar in het begin was FokZyzz echt verschrikkelijk vervelend. ergens in de reeks van #95quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
FOK!Zyzz, vind zijn fysiek erg tof (eigenlijk wat ik wil hebben), en kan me enigzins met hem identificeren, naar eigen zeggen was hij ook een Mr. Ecto die na een enorme vreetbulk er nu zo bijloopt. Kan niet zeggen dat hij niet enthousiast is.
Zodra ik een degelijk voedingsschema + nieuw trainingsschema (wss SS, maar dan real deal) ga opstellen koop ik nieuwe whey en ga ik proberen regelmatiger te worden in plaats van dit random vreetveelslaapentrain-patroon. Wil dan wel boven de 3000 kcal zitten. (weeg nu zonder kleren 's ochtends 67kg) Ik houd dat uitstellen van whey kopen nu even als spreekwoordelijke stok achter de deur, zodat ik niet weer aan zo'n vreetperiode begin zonder structuur.quote:
What?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
• shake met whey + 300ml water + honing 115kcal
• *douchen*
• 4x grof volkoren met kipfilet/ham en sandwich spread 280+ zeker nog 50
• banaan 124
• shake met 500ml melk + 150gr brintaspul van de Aldi + paar mikken kwark als dat nog over is, iig shakebeker tot de rand vol melk 250kcal, brinta 300+ kcal
ontbijt alleen al zeker 1100
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel de zomer2010 als nu-foto's staan in één afbeelding, die staat in een spoiler in een van mijn posts eerder in dit topic.
... nou, die 200 gram notenmix per dag hakt er ook in? 1200+ kcal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
meeste van mijn voeding komt nog steeds uit de avondmaaltijd.
Oh ja, dat was jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
178 bij 81 op het moment, foto staat in vorig topic.
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was jij.
2500 kcal is ongeveer maintenance bij die stats he? Misschien een idee om 200-300 kcal erbij te doen, of wil je echt heel lean proberen te groeien?
Oh je bent aan het cuttenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.
In zomer 2010 (foto is van: Tuesday, July 20, 2010 8:45 PM, iig, toen op mijn laptop gezet) trainde ik helemaal nog niet, enige fysieke inspanning die ik daar deed was soms 1x per week voor de lol 10x opdrukken met zo'n iPod touch app. Maar dat was zelfs voor die foto's al. Mijn armen waren miserabel terwijl ik er nu best tevreden over ben, maar vergeleken met het geheel vind ik ze dan weer te klein. Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik nu al serieus getraind heb dus ik ga het allemaal bekijken. Ik denk dat dat van mij gewoon een enorme inhaalslag was qua pubertijd enzo, want ik was echt ziek skinny, gewoon benedengemiddeld, dus dan is het logisch dat je zo'n groei gaat maken lijkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Foto's nog ff beter gekeken. Ik zei in vorige post dat ik maar net iets meer dan jij in zomer 2010 had, dat moet ik even corrigeren: ben een stuk dichter bij jij nu dan jij eerst. Om te vergelijken zou ik eigenlijk ook foto's moeten plaatsen, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Maar volgens mij zit ik best wel close met jou en misschien ongeveer op hetzelfde niveau.
Mijn vraag is: hoe kan dat? Ik eet een stuk minder dan jij. Wel ben ik 2,5 jaar bezig met trainen en aan jouw foto's van zomer2010 te zien was jij daar nog niet lang bezig. Misschien komt het ook doordat jij jonger bent (denk ik, ik ben 20).
Zak is 200 gram, half zakje is 100 gram.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... nou, die 200 gram notenmix per dag hakt er ook in? 1200+ kcal?
Of doe je maar om de dag een zakje legen, los eten en in je kwark?
500g.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Hoeveel kwark moet er gegeten worden trouwens?
Wat is aan te raden?
Haha ja ik heb nog nooit zo'n laag VP gehad als ik nu heb, altijd een mollig kind geweest.quote:
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet op onderhoud en doe 4 keer in de week 30 min cardio naast m'n kracht en voetbaltraining. Doel is 14% tegen de tijd dat ik van gym switch.
Mag ik tijdens cutten geen krachttraining doen dan? Krachttraining is zeer goed voor je metabolisme.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?
Ok, wat doe je nu dan? Hoe vaak zit je in de sportschool? Je eet wel veel zo te zien, daar zal het verschil tussen jou en mij wel zitten. Ik was ook altijd beneden gemiddeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In zomer 2010 (foto is van: Tuesday, July 20, 2010 8:45 PM, iig, toen op mijn laptop gezet) trainde ik helemaal nog niet, enige fysieke inspanning die ik daar deed was soms 1x per week voor de lol 10x opdrukken met zo'n iPod touch app. Maar dat was zelfs voor die foto's al. Mijn armen waren miserabel terwijl ik er nu best tevreden over ben, maar vergeleken met het geheel vind ik ze dan weer te klein. Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik nu al serieus getraind heb dus ik ga het allemaal bekijken. Ik denk dat dat van mij gewoon een enorme inhaalslag was qua pubertijd enzo, want ik was echt ziek skinny, gewoon benedengemiddeld, dus dan is het logisch dat je zo'n groei gaat maken lijkt me.
Ja, ik las dat je een half zakje op school zo opeet en 's avonds nog wat bij je kwark doet, ging dus uit van een hele zak per dag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
Zak is 200 gram, half zakje is 100 gram.
FFBs (Former Fat Boys) Unite.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog nooit zo'n laag VP gehad als ik nu heb, altijd een mollig kind geweest.
Bij newbees en/of mensen met een relatief hoog vetpercentage lukt dit volgens de literatuur en heb het bij mezelf ook gezien. Heb -20% kcal onder maintenance gegeten sinds maart, 3 kilo vet afgevallen maar veel meer spiergroei en sterker geworden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining en cardio te combineren? Vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa kweken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |