Gewoon zelf boodschappen doen. Er is niets zo vervelend als honger hebben of willen eten en alleen maar prutspul in huis hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wie gebruiken/Gebruikten er hier Roids?
En wat gebruik je exact?
Omdat Whey geen natuurproduct is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...quote:
Whey loopt wel los toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...
Jongequote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Hardlopen!
Dat had je inderdaad kunnen weten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Hardlopen!
als ik thuis ben koopt mijn ma wel alles wat ik vraag maar zit 4-5 dagen in de week op kamers dus dan moet ik die shit zelf betalen(indirect nog door mijn ouders maar goed).quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
waarom zoveel iso? en waarom begin je ermee?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Nieuw workout plan
Ben bij een nieuwe gym gegaan waar ze fatsoenlijk spul hebben. Ik kan nu eindelijk ook gaan deadliften en squatten om rug en benen ook te trainen. Wat vinden jullie van onderstaand schema? Het zal je opvallen dat er veel cardio in zit, maar dat komt omdat ik dol ben op hardlopen. Dit zal m'n groei niet helpen, maar dat heb ik er wel voor over om lekker buiten te kunnen rennen
--
Day 1: pull (biceps, back) + abs
Biceps: biceps curl, hammer curl, concentration curl
Back: dumbbell row, deadlift, overhand pull-ups
Abs: weighted cable crunch, leg raises
Cardio: HIIT 30 minutes
Day 2: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 3: rest
Day 4: push (triceps, chest) + obliques
Triceps: two-hand triceps extension, lying French press, triceps push-down
Chest: bench press, incline dumbbell fly OR cable crossovers
Obliques: Broom twist, side bends OR saxon side bends
Cardio: light treadmill 30 minutes
Day 5: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 6: rest
Day 7: leg+shoulder
Legs: squats, leg press, long dumbbell lunge
Shoulders: military press, lateral raise,shrugs
Cardio: light elliptical 30 minutes
--
Wat ik me afvraag; hoeveel oefeneingen moet je maximaal per dag doen? Op dag 1 doe ik in totaal 8 oefeningen. Is dat niet te veel?
Sorry, het plan is in het Engels omdat ik in Australië woon en het ook met een PT ga bespreken.
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ikquote:Suprise at 10k likesAlso new Zyzz PROTEIN OF THE GODS protein powder released next week...stay tuned
Tja, internet hypes/famequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef robuust89 het volgende:
Zomg @ Facebook
[..]
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ik
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
welke ik net tegenkwam op Dumpert.
Als je er zo uitziet... dan zit er toch een steekje bij je los? Kudo's voor de dikke armen, maar om eerlijk te zijn; het ziet er NIET uit?
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren. Opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Gelukkig heb ik thuis een ez-curl en barbell (30mmquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Halcon het volgende:
Gym dicht dus. Wel even hier met wat dumbbells en gereedschapskisten lopen kloten.
Jij snapt er duidelijk niets van. Dat filmpje slaat nergens op, die heeft Synthol in zijn spieren gespoten en dit doet niets anders dan gigantisch veel volume geven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.
synthol daargelaten dan, bijdehandquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |