Zit nog minder eiwitten in ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
Pff vrouwen. Vraag je of ze kwark mee wil nemen. Waar komt ze mee terug? Volle kwark verdomme.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haar een shot eiwitten geven, weet ze ook weer wat dat is.
Lekker veel vet inquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
Pff vrouwen. Vraag je of ze kwark mee wil nemen. Waar komt ze mee terug? Volle kwark verdomme.
Ja veel vet, weinig eiwittenquote:
Als ik mn moeder de boodschap; magere kwark geef, komt ze met "Almhof aardbeien vla" terugquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja veel vet, weinig eiwitten![]()
Gelukkig maar 1 bak dus ik ga zelf morgen maar weer een voorraad halen.
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef 67Impala het volgende:
Nou als ik het aan mijn ma vraag of ze kwark wil halen krijg ik te horen: denk je dat ik dat ga betalen? Je gaat het zelf maar halen.. Voordeel is wel ik neem nooit het verkeerde mee
Zielig, heb echt medelijden met zo'n manquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
welke ik net tegenkwam op Dumpert.
Als je er zo uitziet... dan zit er toch een steekje bij je los? Kudo's voor de dikke armen, maar om eerlijk te zijn; het ziet er NIET uit?
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
Heb ik geen last van m'n ma gaat al bijna over d'r baard als ze whey ruiktquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef 67Impala het volgende:
Same, kipfilet dan wel standaard maar de rest niet.. En wel stiekem af en toe mijn whey stelen!
Synthol he. Zit ook niet echt een hoog gewicht op die barbellquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
Als je er zo uitziet... dan zit er toch een steekje bij je los? Kudo's voor de dikke armen, maar om eerlijk te zijn; het ziet er NIET uit?
Synthol vergroot alleen je spieren, niet je kracht iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Synthol he. Zit ook niet echt een hoog gewicht op die barbell
kan zelfs je kracht verminderen... je lichaam maak je gewoon kapot..quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef ukga het volgende:
[..]
Synthol vergroot alleen je spieren, niet je kracht idd
Ik snap niet dat mensen dit mooi/stoer of interessant vinden. Je bent dan echt een stakker pur sang naar mijn idee
Heeft veel weg van Greg Valentinoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Zielig, heb echt medelijden met zo'n man
Hier heb ik meer respect voor, maar is ook redelijk kansloos![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)p_een_skippybal.html
Ik heb wel eens verhalen gelezen over mensen die synthol gebruikte, die zeg maar elk soort vet(zuur) wat ze tegen kwamen injecteerde bij gebrek aan beter. Bij motorolie ging het mis. toen vielen er een paar dooiequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan zelfs je kracht verminderen... je lichaam maak je gewoon kapot..
Snap uberhaupt niet als je dat hebt wat je dan in de gym doet? je valt alleen maar door de mand... groter worden zal toch niet gebeuren.
bron;http://www.ergogenics.org/valentino.htmlquote:Synthol is een preparaat op oliebasis dat bodybuilder lokaal in de spieren spuiten die ze willen vergroten. Maar het schokkende bericht uit het Zweedse avondblad ging niet over 'de syntholman' zelf, maar over een krankzinnige navolger. De bodybuilder in kwestie had een mix van spijsolie, motorolie en anabolen in zijn spieren gespoten. De waarschijnlijke doodsoorzaak: een klont vet die cruciale bloedvaten in het hart had afgesloten en een infarct veroorzaakte, aldus Aftenposten. De man had een paar dagen eerder zijn 20ste verjaardag gevierd.
echt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb wel eens verhalen gelezen over mensen die synthol gebruikte, die zeg maar elk soort vet(zuur) wat ze tegen kwamen injecteerde bij gebrek aan beter. Bij motorolie ging het mis. toen vielen er een paar dooie
edit;
[..]
bron;http://www.ergogenics.org/valentino.htmlin en in triest, in de letterlijke zin van het woord.
nah is denk ik meer een schreeuw om aandacht.. hoeft niet gelijk dom te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Kansloos idd. Mensen met het IQ van een dropsleutel.
Ben zelf naturel, maar waarom deze vraag? Wil je een kuurtje doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wie gebruiken/Gebruikten er hier Roids?
En wat gebruik je exact?
Gewoon zelf boodschappen doen. Er is niets zo vervelend als honger hebben of willen eten en alleen maar prutspul in huis hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
Wie gebruiken/Gebruikten er hier Roids?
En wat gebruik je exact?
Omdat Whey geen natuurproduct is?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik gebruik Whey, wordt wel afgekeurd door m'n ouders want ja eigenlijk zou het naturel moeten.
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...quote:
Whey loopt wel los toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee omdat ik geen anabolen mag gebruiken van ze...
Jongequote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Hardlopen!
Dat had je inderdaad kunnen weten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Hardlopen!
als ik thuis ben koopt mijn ma wel alles wat ik vraag maar zit 4-5 dagen in de week op kamers dus dan moet ik die shit zelf betalen(indirect nog door mijn ouders maar goed).quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hier dus ook, heb geluk als er een keer kipfilet is om op brood te doen. Kwark, chocomelk, koolvisfilet, tonijn, cashewnoten, ik hoef dus niet te verwachten dat m;n ma dat standaard meeneemt
waarom zoveel iso? en waarom begin je ermee?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Nieuw workout plan
Ben bij een nieuwe gym gegaan waar ze fatsoenlijk spul hebben. Ik kan nu eindelijk ook gaan deadliften en squatten om rug en benen ook te trainen. Wat vinden jullie van onderstaand schema? Het zal je opvallen dat er veel cardio in zit, maar dat komt omdat ik dol ben op hardlopen. Dit zal m'n groei niet helpen, maar dat heb ik er wel voor over om lekker buiten te kunnen rennen
--
Day 1: pull (biceps, back) + abs
Biceps: biceps curl, hammer curl, concentration curl
Back: dumbbell row, deadlift, overhand pull-ups
Abs: weighted cable crunch, leg raises
Cardio: HIIT 30 minutes
Day 2: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 3: rest
Day 4: push (triceps, chest) + obliques
Triceps: two-hand triceps extension, lying French press, triceps push-down
Chest: bench press, incline dumbbell fly OR cable crossovers
Obliques: Broom twist, side bends OR saxon side bends
Cardio: light treadmill 30 minutes
Day 5: run
Cardio: run (60-90 minutes)
Day 6: rest
Day 7: leg+shoulder
Legs: squats, leg press, long dumbbell lunge
Shoulders: military press, lateral raise,shrugs
Cardio: light elliptical 30 minutes
--
Wat ik me afvraag; hoeveel oefeneingen moet je maximaal per dag doen? Op dag 1 doe ik in totaal 8 oefeningen. Is dat niet te veel?
Sorry, het plan is in het Engels omdat ik in Australië woon en het ook met een PT ga bespreken.
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ikquote:Suprise at 10k likesAlso new Zyzz PROTEIN OF THE GODS protein powder released next week...stay tuned
Tja, internet hypes/famequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef robuust89 het volgende:
Zomg @ Facebook
[..]
Gozer heeft een aardige business opgezet, lees ik
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef krazny het volgende:
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren. Opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Het ziet er supernep en ingespoten uit, vooral icm die dunne nek. Krijg iig niet het idee wat is die sterk of fit, ofzo.
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Gelukkig heb ik thuis een ez-curl en barbell (30mmquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef Halcon het volgende:
Gym dicht dus. Wel even hier met wat dumbbells en gereedschapskisten lopen kloten.
Jij snapt er duidelijk niets van. Dat filmpje slaat nergens op, die heeft Synthol in zijn spieren gespoten en dit doet niets anders dan gigantisch veel volume geven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv - maar persoonlijk hou ik meer van sterkte mannen. Or a lean mean fighting machine. Veel bodybuilders werken eerder op je lachspieren, als een opgeblazen padden die leeglopen wanneer je er in prikt In de sportschool zie ik die grote armen met gekweekte wasbordjes vaak halverwege het buikspierkwartier afhaken. Tien minuten hardlopen zit er niet eens in. Krachttraining ter ondersteuning van bv een vechtsport slaat nog ergens op maar wat ga je trots lopen doen met spieren die je niet kan gebruiken of die uit een spuitje komen? Alsof een extra grammetje vet dan nog uitmaakt
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
er is een sterke correlatie tussen spiermassa en spierkracht.
synthol daargelaten dan, bijdehandquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is geen correlatie tussen hol spiervolume en spierkracht. Spieren opspuiten is niet zo'n kunst, spierkracht is 'n ander verhaal.
Daar ging het hier over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
synthol daargelaten dan, bijdehand
En ik zal je uit je dromen helpen, die Ronnie heeft zeker een paar kuurtjes achter de rug.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnionquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.
Je hebt een vertekenend beeld hiervan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft imo toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor sterke dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan die meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk maken. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Natuurlijk bij stoten komt meer kijken, snelheid, kracht, techniek etcquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:17 schreef JohnSpek het volgende:
Tussen Spiermassa en spierkracht wel is wel een positieve correlatie bij, maar spiermassa en bijvoorbeeld een stoot kan wel averechts werken. Zonder snelheid stelt de stoot ook niet zoveel.
Mr J. nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
volgens mij is iedereen hier naturel. heb er hier iig nog niks over gelezen en ook nog geen pics gezien ven excessief grote mensen.
synthol gebruikers zijn dan ook niet echt bodybuilders, ze cheaten zich door al het harde werk heen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Nee, dat zijn ook geen bodybuilders. Niet dat ik mezelf 'n bodybuilder wil noemen, maar ik werk er nog wel 'n beetje voor. Maar goed, doorsnee chick tijdens het uitgaan ziet het verschil vast niet tussen een met synthol opgepompte arm of 'n arm van iemand die er hard voor heeft gewerkt en daar zal het wel 'n beetje om te doen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Dat is het ook. Het is niet duurzaam, dus na verloop van tijd merk je het wel. Spuit die gast er geen synthol meer in, dan loopt het binnen de kortste keren leeg als een luchtballon. Hetzelfde met vrouwen met dieetpillen. Werking van pillen wordt na verloop van tijd toch minder, dus het gaat dan wel weer uitlubberen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
liposuctie is een treffender vergelijking.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet opquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
gare webcamshot na de cardio, geen camera want ik ben ook maar een arme student
anyway nogsteeds 18% denk ik.
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
liposuctie is een treffender vergelijking.
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheidquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.
Ook dat, en veel hebben er de energie niet voor (zeggen ze, moe na het werk) of de tijd ervoor.. kijk hier maar eens veel zijn tussen de 3 en 5 dagen in de gym te vinden en dan gauw ander half uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheid
Haha mijn sportschool ook dicht.. Toen maar even langs de enige die wel open was, helaas was dat een grote teleurstelling met dumbells t/m 20 kilo :///quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
Hardlopen!
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef ukga het volgende:
[..]
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet op
ik doe me best maar ze komen maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.quote:Health Works wil mensen laten fitnessen op een manier die het beste bij hen past. In een stijlvolle omgeving, met de nieuwste apparatuur van diverse topmerken waaronder Technogym, en alle noodzakelijke faciliteiten.
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
heb er zelf ook een hekel aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.
ze hebben daar alles van technogym volgensmij. Hoeveel KG aan dumbells weet ik niet, zal morgen even kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon trainen man, komt vanzelf. Zien er absoluut niet onderontwikkeld uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mijn schouders echt waardeloos, ze zijn, zelfs toen ik nog heel erg skinny was, altijd al best 'wijd' geweest, maar er zit eigenlijk geen massa daar. Behalve front delts een klein beetje dan (je kunt erop duwen), door machine shoulder press () en als mooimeegenomen'tje van benchen. Wat raden jullie aan als dé dingen om snel een beetje meer schouders te krijgen? Ik lees vooral over front/lateral raises, db shoulder press en military press. Klopt het ook dat delts over het algemeen beter groeien van meer reps en minder gewicht? Alvast bedankt.
Ja is gemaakt met me telefoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hem heerlijk, doe het liever dan bankdrukken. zie ook maar weinig mensen echt ohp's doen, veelal dumbbel military presses, of machine press. heb het idee dat veel mensen het toch niet hebben op het idee dat ze een barbell bovenhun hoofd hebben hangen.quote:
Dankjequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.
snap nooit waarom mensen hem achter hun hoofd doen, wat voegt het toe? want het lijkt me niet bepaald fijner. zelfde geld voor mensen die lat pullys achter hun hoofd doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik dat doe krijg ik last van m'n rug. Ik doe hem altijd achter mn hoofd.
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef ukga het volgende:
[..]
DankjeIk meot er wel eerlijk bijzeggen dat ik bij de 3de foto net me borst had getrained
lengte; 190 cm
gewicht 81 kilo
bf; rond 10 % (de laatste meting( niet op weegschaal maar 4punts meting) was ik 83 kilo met 14%, dus ik schat nu zo een 10 a 11 %
14 maanden goed beuken in de gym en goed eten (laatste maand minder vet en koolhydraten)
wat bedoel je met grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?
deadiftquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
wat bedoel je met grote 3?
aantal kilo banken, aantal kilo squaten en... ofzo?
Als ik train, 3 sets van 6 a 7;quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe 70 bench, 100 dl en 100 squat (max, 1 rep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |