abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97617613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef Agentperry het volgende:

[..]

synthol daargelaten dan, bijdehand :{w
Daar ging het hier over. :) Je ziet dat vaak ook wel. Dan zijn de armen overdreven "ontwikkeld" en de rest een stuk minder. Iemand die 'n beetje serieus traint zonder synthol houdt alles wel enigzins in balans.
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:56:10 #252
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97617628
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:

[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv
En ik zal je uit je dromen helpen, die Ronnie heeft zeker een paar kuurtjes achter de rug.
Deathlift or Die.
pi_97617710
Door synthol krijg je dan ook geen spiermassa, meer ontstekingen en gezwellen en andere zieke shit zodat je groter lijkt. :') Synthol is dan ook geen steroid. Met steroids kun je relatief sneller spiermassa opbouwen, en daarmee ook spierkracht.
pi_97618024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 02-06-2011 13:21:27 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_97618150
Tussen Spiermassa en spierkracht wel is wel een positieve correlatie bij, maar spiermassa en bijvoorbeeld een stoot kan wel averechts werken. Zonder snelheid stelt de stoot ook niet zoveel.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:20:01 #256
253447 Ethanolic
pi_97618213
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft imo toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor sterke dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan die meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk maken. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Je hebt een vertekenend beeld hiervan.
Deathlift or Die.
pi_97618257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:17 schreef JohnSpek het volgende:
Tussen Spiermassa en spierkracht wel is wel een positieve correlatie bij, maar spiermassa en bijvoorbeeld een stoot kan wel averechts werken. Zonder snelheid stelt de stoot ook niet zoveel.
Natuurlijk bij stoten komt meer kijken, snelheid, kracht, techniek etc
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:23:01 #258
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97618295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
volgens mij is iedereen hier naturel. heb er hier iig nog niks over gelezen en ook nog geen pics gezien ven excessief grote mensen.
Mr J. niet
en Diabox ook niet geloof ik :P
pi_97618379
quote:

[..]

Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
synthol gebruikers zijn dan ook niet echt bodybuilders, ze cheaten zich door al het harde werk heen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:39:19 #260
253447 Ethanolic
pi_97618735

gare webcamshot na de cardio, geen camera want ik ben ook maar een arme student :P
anyway nogsteeds 18% denk ik.
Deathlift or Die.
pi_97618950
quote:

[..]

Nee, dat zijn ook geen bodybuilders. Niet dat ik mezelf 'n bodybuilder wil noemen, maar ik werk er nog wel 'n beetje voor. Maar goed, doorsnee chick tijdens het uitgaan ziet het verschil vast niet tussen een met synthol opgepompte arm of 'n arm van iemand die er hard voor heeft gewerkt en daar zal het wel 'n beetje om te doen zijn.
pi_97619176
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial' :P Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
pi_97619229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial' :P Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
Dat is het ook. Het is niet duurzaam, dus na verloop van tijd merk je het wel. Spuit die gast er geen synthol meer in, dan loopt het binnen de kortste keren leeg als een luchtballon. Hetzelfde met vrouwen met dieetpillen. Werking van pillen wordt na verloop van tijd toch minder, dus het gaat dan wel weer uitlubberen.
pi_97619302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
liposuctie is een treffender vergelijking.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:58:50 #265
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97619331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
gare webcamshot na de cardio, geen camera want ik ben ook maar een arme student :P
anyway nogsteeds 18% denk ik.
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet op :'(
pi_97619463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef Agentperry het volgende:

[..]

liposuctie is een treffender vergelijking.
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:10:57 #267
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97619687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheid :)
pi_97619907
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef ukga het volgende:

[..]

Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheid :)
Ook dat, en veel hebben er de energie niet voor (zeggen ze, moe na het werk) of de tijd ervoor.. kijk hier maar eens veel zijn tussen de 3 en 5 dagen in de gym te vinden en dan gauw ander half uur. :P
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:28:29 #269
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97620187
3x per week is normaal. Ik doe ook 3x per week en dan 1,5 uur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_97620267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk :')
Hardlopen!
Haha mijn sportschool ook dicht.. Toen maar even langs de enige die wel open was, helaas was dat een grote teleurstelling met dumbells t/m 20 kilo :///
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:33:56 #271
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97620333
Het gaat nog meer worden. Straks wil ik richting de 4x per week. Rustdagen heb je gewoon nodig. Al kan ik de twee rustdagen wel één schrappen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97620722
Maar het is wel ook flink lastig om een echt goed fysiek te bouwen. Zelf heb ik er niet echt de ruggengraat voor om zo clean en strak te eten. Behalve als ik dan weer een ripped fysiek, dan denk ik gvd dat moet ik ook :p
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:49:42 #273
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97620769
Mwa ik heb één junkdag dat is op een zaterdag waar ik altijd patat eet. Weliswaar 250 gram met sla en appel en een lekkere schnitzel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:24:02 #274
253447 Ethanolic
pi_97621743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef ukga het volgende:

[..]

Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet op :'(
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.
Deathlift or Die.
pi_97621799

Ik vind mijn schouders echt waardeloos, ze zijn, zelfs toen ik nog heel erg skinny was, altijd al best 'wijd' geweest, maar er zit eigenlijk geen massa daar. Behalve front delts een klein beetje dan (je kunt erop duwen), door machine shoulder press ( :') ) en als mooimeegenomen'tje van benchen. Wat raden jullie aan als dé dingen om snel een beetje meer schouders te krijgen? Ik lees vooral over front/lateral raises, db shoulder press en military press. Klopt het ook dat delts over het algemeen beter groeien van meer reps en minder gewicht? Alvast bedankt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')