Daar ging het hier over.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
synthol daargelaten dan, bijdehand
En ik zal je uit je dromen helpen, die Ronnie heeft zeker een paar kuurtjes achter de rug.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:44 schreef Manono het volgende:
[..]
Gespierde mannen zijn okay - Ronnie van JS bv
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnionquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zag van de week aan 'n meertje twee gasten lopen met enorm opgeblazen armen en 'n flinke bierpens. Dat is absoluut geen porem.
Je hebt een vertekenend beeld hiervan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft imo toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor sterke dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan die meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk maken. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Natuurlijk bij stoten komt meer kijken, snelheid, kracht, techniek etcquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:17 schreef JohnSpek het volgende:
Tussen Spiermassa en spierkracht wel is wel een positieve correlatie bij, maar spiermassa en bijvoorbeeld een stoot kan wel averechts werken. Zonder snelheid stelt de stoot ook niet zoveel.
Mr J. nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
volgens mij is iedereen hier naturel. heb er hier iig nog niks over gelezen en ook nog geen pics gezien ven excessief grote mensen.
synthol gebruikers zijn dan ook niet echt bodybuilders, ze cheaten zich door al het harde werk heen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Nee, dat zijn ook geen bodybuilders. Niet dat ik mezelf 'n bodybuilder wil noemen, maar ik werk er nog wel 'n beetje voor. Maar goed, doorsnee chick tijdens het uitgaan ziet het verschil vast niet tussen een met synthol opgepompte arm of 'n arm van iemand die er hard voor heeft gewerkt en daar zal het wel 'n beetje om te doen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:11 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn dan ook geen serieuze bodybuilders toch? Als ze wel slank zijn en innerlijk een chromosoompje missen vind ik het ook geen porem. Gewoon omdat bodybuilding an sich puur om de show off van de buitenkant gaat, heeft toch iets zieligs of gefrustreerds. Heb meer ontzag voor dunne gasten die gezond leven en een uur kunnen rennen, dan voor syntholsukkels of meuten die hun lichaam met paardengif injecteren omdat ze graag zsm indruk willen maken met dikke armen. Maar hey nogmaals it's just an opnion
Dat is het ook. Het is niet duurzaam, dus na verloop van tijd merk je het wel. Spuit die gast er geen synthol meer in, dan loopt het binnen de kortste keren leeg als een luchtballon. Hetzelfde met vrouwen met dieetpillen. Werking van pillen wordt na verloop van tijd toch minder, dus het gaat dan wel weer uitlubberen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
liposuctie is een treffender vergelijking.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja dan kun je ook wat zeggen over vrouwen met dieet pillen? Rare vergelijking maar het is beide 'artificial'Het is beide vals spelen en niet de tijd/energie erin te stoppen wat eigenlijk nodig is.
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet opquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
gare webcamshot na de cardio, geen camera want ik ben ook maar een arme student
anyway nogsteeds 18% denk ik.
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
liposuctie is een treffender vergelijking.
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheidquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd, dat dondert ook in elkaar als zo'n dame vet blijft vreten en niet beweegt.
Ook dat, en veel hebben er de energie niet voor (zeggen ze, moe na het werk) of de tijd ervoor.. kijk hier maar eens veel zijn tussen de 3 en 5 dagen in de gym te vinden en dan gauw ander half uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:10 schreef ukga het volgende:
[..]
Tsja, mensen zijn zwak. Maar weinig mensen hebben de motivatie en de wilskracht om ergens moeite voor te doen en hun doel te bereiken. De rest ramt een spuit er in, of liposuctie, om zo hun ideaal te behalen. Uiteindelijk gaat het ten koste van hun eigen gezondheid
Haha mijn sportschool ook dicht.. Toen maar even langs de enige die wel open was, helaas was dat een grote teleurstelling met dumbells t/m 20 kilo :///quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
FFUUU, sportschool dicht. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Hardlopen!
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:58 schreef ukga het volgende:
[..]
Nice man! grote lats heb je. bij mij schieten die echt niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |