ik doe me best maar ze komen maar nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chins, Deadlifts, BORs' seated cable rows, back hyperextensions.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.quote:Health Works wil mensen laten fitnessen op een manier die het beste bij hen past. In een stijlvolle omgeving, met de nieuwste apparatuur van diverse topmerken waaronder Technogym, en alle noodzakelijke faciliteiten.
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:49 schreef DeBassist het volgende:
iemand ervaring bij health works in gorinchem (: ?
heb er zelf ook een hekel aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een fitnessgym, ik weet niet wat je doel is maar ik ben blij dat ik weg ben bij een soortgelijke toko.
ze hebben daar alles van technogym volgensmij. Hoeveel KG aan dumbells weet ik niet, zal morgen even kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou even gaan kijken wat voor dumbbells en krachtspullen ze daar hebben liggen. De rest heb je toch geen fuck aan.
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon trainen man, komt vanzelf. Zien er absoluut niet onderontwikkeld uitquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mijn schouders echt waardeloos, ze zijn, zelfs toen ik nog heel erg skinny was, altijd al best 'wijd' geweest, maar er zit eigenlijk geen massa daar. Behalve front delts een klein beetje dan (je kunt erop duwen), door machine shoulder press () en als mooimeegenomen'tje van benchen. Wat raden jullie aan als dé dingen om snel een beetje meer schouders te krijgen? Ik lees vooral over front/lateral raises, db shoulder press en military press. Klopt het ook dat delts over het algemeen beter groeien van meer reps en minder gewicht? Alvast bedankt.
Ja is gemaakt met me telefoonquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechte foto's, maar volgens mij geen slechte lats.
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
[..]
ik doe me best maar ze komen maar niet
vóór (190 cm 68() kilo
[ afbeelding ]
na 14 maanden; 190 cm 81 kilo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind hem heerlijk, doe het liever dan bankdrukken. zie ook maar weinig mensen echt ohp's doen, veelal dumbbel military presses, of machine press. heb het idee dat veel mensen het toch niet hebben op het idee dat ze een barbell bovenhun hoofd hebben hangen.quote:
Dankjequote:Op donderdag 2 juni 2011 16:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice hoor, vooral goede pecs. ziet er op het oog groter uit dan ik, terwijl ik 1.88 bij 82,5kg ben, bf% van 11-12%, wat zijn jouw stats? zowel lichamelijk als op de grote 3.
snap nooit waarom mensen hem achter hun hoofd doen, wat voegt het toe? want het lijkt me niet bepaald fijner. zelfde geld voor mensen die lat pullys achter hun hoofd doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik dat doe krijg ik last van m'n rug. Ik doe hem altijd achter mn hoofd.
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef ukga het volgende:
[..]
DankjeIk meot er wel eerlijk bijzeggen dat ik bij de 3de foto net me borst had getrained
lengte; 190 cm
gewicht 81 kilo
bf; rond 10 % (de laatste meting( niet op weegschaal maar 4punts meting) was ik 83 kilo met 14%, dus ik schat nu zo een 10 a 11 %
14 maanden goed beuken in de gym en goed eten (laatste maand minder vet en koolhydraten)
wat bedoel je met grote 3?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:13 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ah ok, iets droger dus. en wat zijn je stats op de grote 3?
deadiftquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef ukga het volgende:
[..]
wat bedoel je met grote 3?
aantal kilo banken, aantal kilo squaten en... ofzo?
Als ik train, 3 sets van 6 a 7;quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe 70 bench, 100 dl en 100 squat (max, 1 rep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |