quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja vorige keer dat ik meete zat ik op 86 kg dacht ik met 16% maar dat is al meer dan 3 kwart jaar geleden en daarna juist wat meer gefocust op kracht en spierconditie. Toen ik begon met trainen was ik overigens 1.65 en 65 KG. Dus denk dat ik wel wat spier ben aangekomen, is er een manier om dit een beetje te meten want als ik het van mezelf moet zeggen blijf ik bescheiden en zeg ik nee
Wow, toen je begon was je 1.65m en nu 1.73m? Hoeveel tijd zat hiertussen en hoelang train je al in totaal?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef 67Impala het volgende:
Ik ga binnenkort ff een foto plaatsen en vragen om een verdict!
Ben iig een endo maar wil eerst ff mijn vetpercentage weten, want ben van plan me volledig te gaan focussen om wat droger te worden.. ben nu naar mijn idee wat zwaar en wil mijn buikje weg hebbenMaar goed omdat ik vroeger wat dik was is met toen al een hele vooruitgang. Sport al vrij lang maar ook heel lang slechts een beetje aan kloten en niet weten waar ik mee bezig ben. Laatste paar jaar wat serieuzer maar heb nooit progress foto's gemaakt! Dus kan het niet echt monitoren.
Stats qua lengte gewicht: 1.73.5 (jawel een ukkie) en 90 KG. Mijn bf is nog even een raadsel maar schat hem rond de 17 a 18
geen koolhydraten en amper calorien. Het zal iig 10x beter zijn dan normale frisdrank!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wat drinken jullie zoal de hele dag? Ik ben altijd een stevige drinker geweest (hoewel ik geen alcohol gebruik) ik word altijd zo simpel van dat water de hele dag daarom drink nu al een tijdje :
[ afbeelding ]
Top Aqua Clear van de Aldi
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9816&gram=250
Ik vind het een aanrader, zit ook niks in en er zit wat smaak aan
Ik heb geen bb-figuur, meer beachboy.Daarom houd ik me een beetje op de achtegrondqua fotos.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
Het valt mij op dat er maar weinig foto`s geplaatst worden.
Ik zie 100e eetschema's langskomen, maar resultaten in foto form blijven uit.
Is iedereen bang zich zelf te laten zien?
Dure shit man, bij body en fitshop of xxl is het een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:35 schreef gamezz het volgende:
Zit nu op 67 kg en 1.80 m, ectomorph. Net een paar maanden aan het trainen, maar sinds enkele weken nu ook meer bezig met voeding. Voor shakes gebruik ik Whey Isolate + toegevoegde voedingsstofen. Afbeelding.
Wellicht een fitness topic een goed idee zou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:48 schreef ukga het volgende:
[..]
geen koolhydraten en amper calorien. Het zal iig 10x beter zijn dan normale frisdrank!
[..]
Ik heb geen bb-figuur, meer beachboy.Daarom houd ik me een beetje op de achtegrondqua fotos.
Maar wil best voor en na fotos posten met speclist erbij
Altijd water of melk, andere dingen hoef ik niet. Water is lekker en melk ook, alleen melk is soms op. (goh)quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Wat drinken jullie zoal de hele dag? Ik ben altijd een stevige drinker geweest (hoewel ik geen alcohol gebruik) ik word altijd zo simpel van dat water de hele dag daarom drink nu al een tijdje :
[ afbeelding ]
Top Aqua Clear van de Aldi
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9816&gram=250
Ik vind het een aanrader, zit ook niks in en er zit wat smaak aan
Ja, normaal is het 50 euro voor 1,2 kg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dure shit man, bij body en fitshop of xxl is het een stuk goedkoper.
Al die synthetische zoetstoffen drink ik ook niet, troep is dat. Dan nog liever gezoet met suiker. Water idd beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd water of melk, andere dingen hoef ik niet. Water is lekker en melk ook, alleen melk is soms op. (goh)
Laat mij raden, de Tuinen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, normaal is het 50 euro voor 1,2 kg.Het is dat het 2e gratis was, anders had ik het niet gekocht.
Heb nu dus 2,4 kg voor 50 euro van dat spul.
[..]
Al die synthetische zoetstoffen drink ik ook niet, troep is dat. Dan nog liever gezoet met suiker. Water idd beter.
Ja, maar als je een fitnesstopic opent, komen ook al die huisvrouwtjes en andere scooterboy idioten er op af. Ik ben wel 100% serieus aan het trainen, en bereik ook daadwerkelijkwat. een echte bodybuilder zal ik niet worden, en dat is mn doel ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wellicht een fitness topic een goed idee zou zijn.
Ik heb het idee dat de meeste meer voor een fitness figuur gaan dan pure bodybuilders look.
Eens ik heb precies hetzelfde doel. Hoef niet mega groot te worden maar ben wel gedisciplineerd aan het trainen. Niet even voor de zomer zoals de meeste boys bij mij op de sportschool :")quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, maar als je een fitnesstopic opent, komen ook al die huisvrouwtjes en andere scooterboy idioten er op af. Ik ben wel 100% serieus aan het trainen, en bereik ook daadwerkelijkwat. een echte bodybuilder zal ik niet worden, en dat is mn doel ook niet.
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Eens ik heb precies hetzelfde doel. Hoef niet mega groot te worden maar ben wel gedisciplineerd aan het trainen. Niet even voor de zomer zoals de meeste boys bij mij op de sportschool :")
Ik heb Whey Revolution en dat is prima spul! Ik betaal dacht ik voor 2.5 KG zo'n 37 eu . Als ik een pot bij XXL koop betaal je er ook 50 eu voor en qua waardes ontlopen die twee elkaar niet heel veel dacht ik.
(Overigens XXL Wheydelicious Cappucino)
Nigga nu weekaanbieding Whey Perfection 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfectionquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nigga nu weekaanbieding Whey Perfection 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Weekaanbieding!
52 DOLLAS
CHOCOLATA is 's morgens heel lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Holy moly, nu nog smaak kiezen. Berry Blast? Blijft dat lekker? Banaan bleef in ieder geval lekker maar ga nu niet nog een keer banaan kiezen.
Zo heey, 4cm!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Met name bij endo's hoopt het vet rond de buik op. Je kunt met een meetlint je nekomtrek en buikomtrek meten, en samen met je lengte tot een schatting van je vetpercentage komen. Het is vrij onnauwkeurig, maar het kan je een trend geven als je dit om de tijd doet.
Ik woog in februari hetzelfde als nu, maar had een buikomtrek van 84 cm destijds, 80 cm nu. Dan kun je wel stellen dat de krachttraining effect heeft gehad.
Een oud klasgenoot van mij zit een beetje in die fitness spullen en ik neem al een hele tijd die potten van hem af. Ik zou niet weten wat die eiwitten normaal kosten eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar heb je dat spul weg (voor die prijs)? Ik loop ook nog te dubben wat mijn volgende gaat worden.
Welk merk koop je van hem?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij zit een beetje in die fitness spullen en ik neem al een hele tijd die potten van hem af. Ik zou niet weten wat die eiwitten normaal kosten eigenlijk.
Ik lees hier trouwens een hoop goeie verhalen over die whey perfection dus toch ook eens een pot proberen zodra ik door mijn huidige whey potjes heen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |