jep... uhm magere kwark naturel c1000quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.5 bak wegtikken? Welke kwark heb je trouwens?
handdoek om de barquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Tinytrip het volgende:
en niet squatten met pussypad of handdoek om de bar verdomme
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
CHOCOLATA is 's morgens heel lekker.
Hij is ook een pussy.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
handdoek om de bar![]()
zitten ook paar in de gym gein over te maken... marja sgijt als ik daardoor meer gewicht aankan...![]()
Deze gast heeft t ook... dus ben niet de enige... en niet voor pussy's ha!
Ik had me nieuwe pot bestelt, komt die hoerige scheit TNT flikker precies op het half uurtje langs, dat ik er niet ben. En ook is het niet afgegeven bij de buren GVD!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.
Deze maar doen, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Goede zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had een Chocolate sample gekregen bij mijn Banana (XXL) destijds, vond hem naar een derderangs chocolademelk smaken.
[ afbeelding ]
het zal je niet tegenvallen vriend =$quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De progressie van Panzermaus is indrukwekkend natuurlijk en dat zal niet iedereen lukken, maar 2,5 jaar is wel erg lang. Iets zegt me dan toch dat je al 2,5 jaar lang niet goed bezig bent. Merk het zelf ook. Kloot je maar wat aan, dan gebeurt er weinig. Heb nu iets wat lijkt op een schema en pak wat meer rust en dat werpt z'n vruchten af. Nu maar eens echt volgens 'n schema werken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent al 2,5 jaar bezig bent en zit nu op het niveau van Panzermaus?
Het gevolg ervan is dat elk gewricht erg lenig is, maar ook relatief zwak.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is hypermobiel? Ik heb zelf ook last van rugpijn na DL maar dat is lekkere spierpijn zeg maar al voel je hen flink. Geen idee of jij dat bedoeld? Ook met de backraise heb ik dat.
Perfect! Wou net vragen of iemand een goei whey wist, aangezien deze pot van De Tuinen bijna op is (927 gram, ¤ 20) aardbeien smaak. Bovendien klont die aardig. Deze dus maar besteld in banaan smaak. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Holy moly, nu nog smaak kiezen. Berry Blast? Blijft dat lekker? Banaan bleef in ieder geval lekker maar ga nu niet nog een keer banaan kiezen.
Ik heb vanille besteld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:59 schreef LUFC het volgende:
[..]
Perfect! Wou net vragen of iemand een goei whey wist, aangezien deze pot van De Tuinen bijna op is (927 gram, ¤ 20) aardbeien smaak. Bovendien klont die aardig. Deze dus maar besteld in banaan smaak. Bedankt voor de tip.
BenF vanille is gewoon super. Is lekker met melk en water en klontert echt nooit. Standaard gratis shakebeker erbij iedere keer ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb vanille besteld.Heb nu ook zo'n klonterpakket.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hebben we die zyzz shit gehad krijgen we jou...
Als ik zo diep squat krijg ik (hoe zwaar ook) standaard een steek in mijn knie. Kan ik dit voorkomen of gewoon niet zo diep gaan, zou wel willen, maar wil alles behalve m'n knieën de tering in helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |