quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoi
Zien jullie vrouwen nog iets uit de H&M collectie dat ik moet hebben?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze reageren niet![]()
Enfermera waar ben je?
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wat zit je in mn MyAT te neuzen
Ontopic: Ik ben nog steeds sterk, nog steeds niks besteld!![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef alors het volgende:
CL finale heren, en jullie willen nu kledingadvies?
Uhhhh weet ik hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoorIk wist dat dit topic bestond en jij hier wel eens kwam.
Ik ben opzoek naar nieuwe kleding
Jij weet vast wel wat leuks
Weet je wat nou grappig is... Mijn vriendenclub zit vol met alpha males maar geen één houdt van voetbal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef alors het volgende:
ik kan nog altijd goed slagen hoor, als je maar vroeg op staatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar de sale van H&M bevat doorgaans de afdankertjes, restpartijen en retourzendingen, maar de gewilde krenten zijn allang uit de pap gehaald.
En ik denken: wtf zit ik in een finale?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik denken: wtf zit ik in een finale?
Doe eens pics posten dan, misschien wel!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik denken: wtf zit ik in een finale?
Pics van jou en je vriendengroep!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef Physics het volgende:
[..]
Weet je wat nou grappig is... Mijn vriendenclub zit vol met alpha males maar geen één houdt van voetbal.
Anyone?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd dat linnen biker-jasje nog op de site zien staan, met die schuine rits?
Die was er in taupe en wit.
Ik had hem in twee maten besteld, 38 en 40, en de 40 zakte al af en de 38 zat goed, al zal ie nog wel uitlubberen.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:39 schreef Zoheetik het volgende:
CherryLips: en als je dat eerste jurkje een maat groter zou bestellen? Zou 'ie dan wel goed/beter zitten?
wat kost ie nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:02 schreef Joell het volgende:
'k ben 's een keer vroeg opgestaan en ein-de-lijk heb ik de boyfriend-jeans uit de sale gevist in maat 25![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |