quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef BigSmurf het volgende:
Dit soort jeans zijn er ook gewoon voor vrouwen hoor, de skinny versies van Nudie bijvoorbeeld kunnen prima door vrouwen worden gedragen.
Vrouwen in Nudies.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Agentperry het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn broeken van firetrap, jammer dat maw het merk ook verkoopt maar gelukkig hebben de mooiboys het nog niet ontdekt.
Had eerst altijd een slim/carrot fit maar daar pas ik tegenwoordig niet meer in en ben er ook op mentaal gebied wel uit gegroeid. Het staat toch wat kinderlijk.
Dank. Schoot me zo te binnenquote:+1 voor de TT.
Die zijn er genoeg alleen niet in dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog mensen die g-star dragen?
Vind het echt zo'n guido merk. Toen ik 16 was vond ik het helemaal de shit maar nu
denham is wel een nice merk, maar wil je een goede broek betaal je al snel 250+. die goedkopere vind ik shit en de goede broeken vind ik dan weer te duur. maar als je het geld hebt, nice.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Schultenpauper het volgende:
M'n Nudie, waarin mijn beurs noodgedwongen naar de andere kant is verhuist.
[ afbeelding ]
Wat is jullie ervaring met Denham jeans trouwens?
Ik heb er laatst twee gekocht en ben erg tevreden ermee.
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goed![]()
Heel nice is diequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Nee ook de S710XX 19ozquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Moet de invoice overigens nog krijgen. 28 had ik nooit ingekomen trouwens, dat is beetje hetzelfde als mijn G007's en die zijn one wash. Denk dat ik sizewize wel goed zit dus.
Jij had toch de straight? S0500?
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef don-diablo het volgende:
M'n mail is beantwoord en de aangevraagde swatches worden verstuurd. Nu is het wachten.
Bij mij gaat het al langere tijd tussen 1 en 3. Eerst de samples afwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Aw men, nu ik #1 zie neig ik er steeds meer naar om die te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Op zich zijn ze allemaal wel oké. Van elke is vast wel een oké broek te maken, voor elk wat wils iig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hahaha maar de enige die er niet tof uit ziet op die site is fabric 17.
Lekker ongeduldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef BigSmurf het volgende:
M'n RRDS is nog niet binnen, twee dagen geleden al gemaild hoe lang het ongeveer ging duren, nog geen reactie gehad van de verkoper. Ben benieuwd wanneer hij komt.
Vandaag besteld, morgen in huis gaat hier niet op dus geduld. Ik had wat bij asos besteld en normaal is dat er in een weekje. Nu moest ik 3 weken wachten.quote:
Maar ik heb 'm zaterdag gekocht haha. Is voor UK begrippen nog kort dag, I know.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vandaag besteld, morgen in huis gaat hier niet op dus geduld. Ik had wat bij asos besteld en normaal is dat er in een weekje. Nu moest ik 3 weken wachten.
Zal er volgende week dam sowieso wel zijn. Welke maat heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm zaterdag gekocht haha. Is voor UK begrippen nog kort dag, I know.
Een 31/34.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal er volgende week dam sowieso wel zijn. Welke maat heb je besteld?
Als je een maatje 32/34 had genomen had je em makkelijk kunnen resellen. Aan mij.quote:
Welk merk nou danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Voorlopige keuze AD:
Fabric: #1
Pocket lining: #9 (of misschien #5)
Back pockets: plain
Coin pocket: peek a boo
Top button: union made
middle buttons: tweede van rechts op de foto met alle 5. (zilverkleurig met laurier)
Rivets: hidden
Threads: geel plus in de inseam de bovenste van de twee blauw
Leather patch
Tab ben ik nog niet over uit. Indien een ja dan de zwarte met witte letters.
Threads lijken me tof, goede keuzequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Voorlopige keuze AD:
Fabric: #1
Pocket lining: #9 (of misschien #5)
Back pockets: plain
Coin pocket: peek a boo
Top button: union made
middle buttons: tweede van rechts op de foto met alle 5. (zilverkleurig met laurier)
Rivets: hidden
Threads: geel plus in de inseam de bovenste van de twee blauw
Leather patch
Tab ben ik nog niet over uit. Indien een ja dan de zwarte met witte letters.
Volgens mij was die bezig met verhuizen van zijn werkplaatsquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef M1stral het volgende:
Artist heeft het een beetje afgedaan bij mij, ik heb hem twee keer een order verstuurd en tot op heden nog geen reply gehad. Dus dan maar geen AD.
Ja maakt niet uit hoorquote:
Uh het is een lap stof uit een winkel waar ik denk ik een telefoon hoesje van ga maken en mee ga prutsen denk ikquote:
quote:De zelfkant is de "natuurlijke" rand van een lap geweven stof, daar waar de inslagdraden van richting veranderen. Bij gebruik van een lap stof in bijvoorbeeld kleding zal deze aan de zelfkant niet rafelen en hoeft ook niet extra afgewerkt te worden, in tegenstelling tot daar waar de stof geknipt werd.
quote:"Due to problem with current landlord, I'm currently in the process of moving my workshop again.
Every mail will still be reply but every order will not be started til 30/06/2011.
Current order will be ready to shipped by next week.
Thank you for your understanding.
Gun"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef BigSmurf het volgende:
RRDS binnen, en gaat meteen weer in de resell, de broek zit qua size en fit bovenin perfect, maar de bootcut is me helaas echt te wijd, valt me qua fit echt tegen. Toch maar weer een AJ halen binnenkort.AanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?de RR zit juist heel relaxt en de bootcut is even wennen als je het een tijdje niet hebt gedragen. Al geef ik ook de voorkeur naar straight fits op dit moment.
Wat zijn leuke adresjes om samurai te kijken/bestellen voor een goede prijs voor die broeken? Big ken ik al maar soms erg prijzig.Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Je kunt het goed hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Fitpics.Dat lijkt zo. Dat heb ik ook wanneer ik weer een RR aan doe. Had laatst m'n RR aan en was ook weer even wennen door de pijpen, maar icm m'n enige overgebleven paar Nike sb dunks staat het heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.Love will tear us apart (Joy Division)
Oke waar ik achter ben gekomen. Het is wel selvage, maar selvage van oude machines was afgewerkt, en selvage van nieuwe machines wordt gewoon afgesneden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
Ik wil sowieso een AD erbij, maar dat kan wel even wachten. Zit nu te denken aan een momo of samurai of evt iets anders. Het is leuk om te kijken en erover te lezen etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
De fit is in principe perfect ja, maar ik twijfel toch of ik die bootcut wel nice vind [zeurmodus]. Heb ook geen grote schoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon dragen die RRDS... Past inderdaad mooi bij wat grotere schoenen.
Fit is ace
Oh gewoon 1 meter lang, maar is zeker wel 1,50 breed... Alleen ben nog niet zo heel goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, de reden dat je geen mails had is omdat Gun bezig wat met verplaatsen naar een ander pand. Heb je inmiddels al wel reactie op je order of niet? Wat zijn je keuzes geweest dan?
Ik wacht dan juni maar gewoon af, heb ik ook wat meer tijd voor m'n edwin, taai broekje, maar begint al te komen, verwacht dat deze wel mooie fades krijgt
Smurf, fit is toch gewoon top, paartje Red Wings 8111 eronder en helemaal top. Is ook een kwestie van gewenning, maar als je alleen lage schoenen hebt, kan je misschien beter resellen of hoge schoenen kopen.
DE, hoeveel m2 heb je gekocht? Laptop/tablet hoes is ook vet, succes ermee
Verrie nais.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Nice die knieënquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Ok las er dan over heenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef don-diablo het volgende:
Had bokkepoot ook al gepost.![]()
Ali nog adresjes voor samurai?
Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
Big kende ik al had ik al eerder gepost. Ik ga van het weekend misschien even kijken op die andere sites. Alleen even kut van dat translate
Wat hebben ze toch mooie broeken, maar momo's blijven ook baas. Zoveel moois om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Yeahhh Binnen
Wind-ElementDit keer niet in kartonnen boek doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah jah deze pastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
Deze gaat wel passen neem ik aan? Ben je die Water al kwijt?
Hehe jah die water versie is zeeerr nice, zelfs iets mooier dan wind versiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef bokkepoot het volgende:
Mooie Samurai.
Al vind ik de water versie beter![]()
Als ik de fitpics zo zie komt dat soaken helemaal goed
Daarom heet het 'cheap' monday.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Heb net toch maar deze van Acne gekocht.
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Fitpicsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Die zit op het randje qua skinnyheid, maar beter dan cheap monday imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.
Alleen de kleur van jouw broek vind ik minder mooi.
Kleur is juist tof, grijze skinny's bij vrouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.
Fietsen heeft daar (bij mij in ieder geval) wel invloed op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap ook niet hoe je een broek op je onderbenen laat faden maar goed
Die faden wel echt heel bruut. Zijn die hier ook te koop? Nee zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.superfuture.co(...)722156&postcount=262
Indigoskin Jeans
Smaken verschillen, ik vind ze epic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:15 schreef T_Fuff het volgende:
Lelijk, ongeacht hoe episch ze gefade zijn. Dit vind ik gewoon zonde. Toegegeven dat de honeycombs wel erg vet contrast hebben.
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ai, da's wel vet balen. En ja, dat wist ik, prijzige bende. In dat geval kan het inderdaad geen kwaad, even alles weer op orde krijgen.
Iemand trouwens die me iets meer informatie kan geven over de verschillende fits van ALD? Dus de Frontier en Prescott?
Okee, dus de Prescott is slimmer dan de Frontier, daar was ik dus benieuwd naar. Als je het vergelijkt met Nudie zou je de Prescott dus kunnen vergelijken met de Slim Jim en de Frontier met de Average Joe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef T_Fuff het volgende:
Laat uitwaaien, meer dan genoeg, niet wassen, krijg je spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn masa ruikt ook wel een beetje maar lang niet zo erg.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Tanner Goods maakt mooie.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je goede egale riemen kopen die nog moeten 'agen' als het ware?
Oh en niet te duur
Kusjes
Weet dat ze het in Rotterdam verkopen bij Country House en dat Don er ooit eentje in z'n handen heeft gehad bij Lava Mannenkleding.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Weet iemand of ze in Utrecht ALD verkopen, en waar? bvd
Bij de Rode Winkel hebben ze het verkocht. Maar volgens mij nu niet meer. Bij de image hebben ze het volgens mij ook niet. Dus ik vrees nergens meer. De meeste kans heb je bij de bendorff in Den Haag. De eigenaar daarvan is de oprichter van ALD.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Ze hebben het gehad bij de rode winkel, maar nu al 2 jaar niet meer. Bijna alle modellen kun je bij The Globe in Arnhem vinden. Mode d'emploi in Den Haag en bendorff hebben het ook zoals gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Gaat de goeie kant opquote:Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de kleuren niet lekker krijgen met mijn mobiel
Jah dit was ook met mijn telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
Zit er goed uit zo...
Maak eens fitpics met de zelfontspanner buiten in de tuin.
Geeft veel duidelijkere foto's van de fit en fabric
Vind de fits van N&F allemaal wat aan de slim side als ik de foto's altijd zie. Heb liever straight. 20% korting op denim bij asos.. Nashville of ED39 als afwisseling van mn AJDRS.. Tempting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
Having no money sucks
Naked & Famous
Skinny Guy - Momotaro x Naked Famous
http://www.barneys.com/Skinny-Guy/500947574,default,pd.html
Naked & Famous
Skinny Guy Jean - Reverse Fade
http://www.barneys.com/Skinny-Guy-Jean/501157072,default,pd.html
Naked & Famous
Weird Guy - Big John x Naked & Famous
http://www.barneys.com/Weird-Guy/501205713,default,pd.html
Dacht ergens gelezen te hebben dat er een weidguy high aan kwamquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Feit dat ze lastig faden is niet zo erg omdat ik enigszins representatief op m'n werk moet verschijnen. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen. Gewoon straight zoals de ED39 welke vergelijkbaar is met m'n AJ geloof ik of meer een classic straight fit. Ik had laatst een 39 moeten passen toen ik de kans had verdorie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Volgens een user op styleforum kwam er inderdaad een high rise aan..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben dat er een weidguy high aan kwam
Met een higher rise
Edwin zit qua constructie beter in elkaar dan nudie(naar mijn bescheiden mening).quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Feit dat ze lastig faden is niet zo erg omdat ik enigszins representatief op m'n werk moet verschijnen. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen. Gewoon straight zoals de ED39 welke vergelijkbaar is met m'n AJ geloof ik of meer een classic straight fit. Ik had laatst een 39 moeten passen toen ik de kans had verdorie.
Denk zelf ook de Nashville omdat die zo classic is. AD in #1 er nog bij en kan ik even vooruit. Al ga ik binnenkort langs de tdn in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Artistdenim is naar 15/06/11 nu ipv 30/06/11![]()
Nashville is mooi
Ik zit te dubben sugarcane okinawa deze:
http://www.selfedge.com/s(...)h=65&products_id=189
Alleen niet voor dat bedrag natuurlijk.
Deze:
http://farm4.static.flickr.com/3486/5707036931_d34761d24a_z.jpg
Totaal 255spgdollar
Tagsize 33 maten
Inseam 33". Leg opening 8.9"
Waist = 16.1. Thigh = 12.25. Knee = 9.25
haha verslaafde.. Eerst maar eens raggen als ik jouw wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nashville is mooi
Deze:
Totaal 255spgdollar
Tagsize 33 maten
Hahahaha als jij mijn Water ff over neem dan is mijn dub snel voorbijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
haha verslaafde.. Eerst maar eens raggen als ik jouw was
Binnenkort.. eerst toetsen voor school en dan zie je vanzelf een PM verschijnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahahaha als jij mijn Water ff over neem dan is mijn dub snel voorbij
Hehehe ik zie het wel tegemoetquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Binnenkort.. eerst toetsen voor school en dan zie je vanzelf een PM verschijnen![]()
Als ik hem pas..
Oh ja: Kwijl.... Would want. Mooie fit ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nashville is mooi
Deze:
Totaal 255spgdollar
Tagsize 33 maten
Ik heb het gevoel dat die net past of iets te groot is. Bij mijn bovenbenen danquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh ja: Kwijl.... Would want. Mooie fit ook.
Tagged size 33 is true 32 en dat streched naar 33 wat voor mij dan perfect is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die net past of iets te groot is. Bij mijn bovenbenen dan
Kan hem ook voor jou bestellen 255singapore dollar incl shipping.
Dan gewoon jouw adres als shipping doenof je kan zelf met paypal payen
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef ynuhh het volgende:
Bij dezen een foto van één van mijn Acne's.
[ afbeelding ]
Ok dat is mooiquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tagged size 33 is true 32 en dat streched naar 33 wat voor mij dan perfect is.
Mooiquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef ynuhh het volgende:
Bij dezen een foto van één van mijn Acne's.
[ afbeelding ]
Das slechts 140 euro en een beetje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
LeukIs ze de eerste dame die hier fitpic post?
Heb je ook achterkant, voor je honeycombs.
[..]
Ok dat is mooiLaat maar weten in pm ofzo als je het wilt
Jap mooie deal hequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das slechts 140 euro en een beetje?
Do want. Even vergeleken met de maten van m'n AJ en de 33 komt goed overeen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap mooie deal he
Ik zal je ff de link doorsturen
Meten is wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Do want. Even vergeleken met de maten van m'n AJ en de 33 komt goed overeen.
Thnx. De fitpics zien er wel een beetje raar uit omdat die te lang is voor die vent, maar ik denk dat ik ze wel wil.quote:
Jah diegene is 1.75 en 33 inseam is dan wat lang idd voor diegenequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx. De fitpics zien er wel een beetje raar uit omdat die te lang is voor die vent, maar ik denk dat ik ze wel wil.
Waar verkopen ze dat in Utrecht dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Vandaag in Utrecht een broek gekocht van Norse Projects. Zit wel verdomde goed en hij is mooi clean.
Was je bij ill ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Vandaag in Utrecht een broek gekocht van Norse Projects. Zit wel verdomde goed en hij is mooi clean.
Picsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Volgende keer maak ik ook een foto van de achterkant. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de term wel eerst op moest zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
LeukIs ze de eerste dame die hier fitpic post?
Heb je ook achterkant, voor je honeycombs.
Ok danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik ook een foto van de achterkant. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de term wel eerst op moest zoeken.
Het label geeft aan dat de broek een 'raw' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 04-06-2011 16:54:50 ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef BigSmurf het volgende:
Toch maar wel even wat fitpics gemaakt (duidelijk SOG, heb aankomende maandag tentamen). Moet zeggen dat als ie de Darktone niet meer kan leveren, ik deze (mits met wat leuke korting) wel ga houden. Fit is goddelijk.
Pics!Lijkt me slim straight?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door don-diablo op 04-06-2011 21:17:40 ]Love will tear us apart (Joy Division)
Vind het niet echt een slim straight, hij valt een beetje als een wat wijdere AJ vind ik.quote:
quote:
Vind de backpockets juist heel tof. Denk dat, mocht ik deze broek houden, ik ze hou zoals ze zijn, misschien dat ik ze 2x ga omslaan, maar denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Kleur is nice Bigsmurf
Ben zelf niet fan van de backpockets, ga je nog hemmen of hou je het zo? 2x omslaan kan ookOf nice stacken
Smaken verschillen, ik vind de backpockets juist tof.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Echt lelijk, die kontzakken, dat kan zich nooit normaal rond je billen benen vormen
Hmm, kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vind dat asymmetrische juist wel iets hebben. De kruizen vind ik zelf ook echt het mooiste detail van ALD!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:40 schreef M1stral het volgende:
Enerzijds vind ik hem erg mooi BigSmurf, maar iets in het plaatje is een beetje off bij mij. En dan denk ik richting de twee verschillende backpockets. Of beiden met flap, of beiden zonder. Ik vind die "kruizen" echter supervet en de kleur is ook goed.
Oh, en de fit is overigens mighty fine.
Pics!quote:
Eerst even een paar dagen dragen anders is het zo lelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind de backpockets juist tof.
[..]
Hmm, kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vind dat asymmetrische juist wel iets hebben. De kruizen vind ik zelf ook echt het mooiste detail van ALD!
[..]
Pics!
Je kan ook twee keer foto's maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Eerst even een paar dagen dragen anders is het zo lelijk
De okinawa verkoopt iemand op sufu, tagged 32.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nashville is mooi
Deze:
Totaal 255spgdollar
Tagsize 33 maten
Ik zag het idd, ben geen lid daar.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
De okinawa verkoopt iemand op sufu, tagged 32.
Kan vast nog wel wat af van dat $245 prijskaartje.
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=281018
De broek die onderweg is even weggelaten wil ik ook nog een AD en dan het nieuwe jaar iets voor de contest halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik zag het idd, ben geen lid daar.
Ik skip het sowieso nu. Artistdenim wordt mijn volgende aankoop denk ik.
Dan nieuwe jaar een 19+ oz voor contest
Expected to arrive in how many days?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat Ali zei.en een plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat Ali zei.en een plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Je moet voor de lol eens de supermarket van superfuture doorkijken. Allemaal schitterende denims voor een leuk prijsje.. alleen is 75% gehemmed naar 32quote:
Het enige wat ik pas is denk ik Roy Denim, (wat ik niet heel erg vind overigens) ik heb minstens 38 nodig als ik de broek onderop ook nog wil omslaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens de supermarket van superfuture doorkijken. Allemaal schitterende denims voor een leuk prijsje.. alleen is 75% gehemmed naar 32
Nee, ik heb nog nooit selvage gehad, ben lekker goedkoop met mijn 501STFjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef bokkepoot het volgende:
Imperial heeft ook inseams van 38.
Alleen heeft dat model Wat ik wil( de shearer) een vrij hoge rise. En de backpockets zijn vrij groot..
http://blueingreensoho.co(...)virtuemart&Itemid=62
Deze is ook tof..
Moet je maar eens rondkijken in de 811 contest thread op Superfuture.![]()
Momotaro heeft ook belachelijke lange inseams.
Alleen houd jij meer van Cone denim?
Die van mij was na een redelijke regenbui (zijn eerste) ook weer als karton op de bovenbenen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Cpt. het volgende:
Met hemelvaart met m'n APC's in een baggersloot gesprongen vervolgens maar een meer in gesprongen om de modder er uit te krijgen. Dit was dus m'n eerste soak
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verandering zie, alleen mn portemonnee zie je nu nog duidelijker en hij is weer enorm stijf.
Zal kijken of ik morgen even foto's kan maken.
Gewoon standaard een regenbroek in je tas doen. Neemt amper ruimte in en je dry blijft lekker droog.quote:
Neh.. Ik ga de volgende keer wel met de auto.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon standaard een regenbroek in je tas doen. Neemt amper ruimte in en je dry blijft lekker droog.
Correctedquote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef don-diablo het volgende:
Fiets + dry + regen = blauwe benen&blauw water in het doucheputje.
Indien mogelijk doe ik dat ook, maar goed, als je niet altijd een auto tot je beschikking hebt, dan wordt het lastig!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neh.. Ik ga de volgende keer wel met de auto.
Maar even een remindertje gestuurd, kan me niet voorstellen dat hij z'n mail vanaf zaterdagmiddag al niet meer gelezen heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef BigSmurf het volgende:
Nog steeds geen reactie van Sebastian, beetje schraal dit. Nu heb ik dus een ALD liggen, maar ik kan 'm nog niet aan omdat ik niet zeker weet of ik hem kan/moet terugsturen.
Boven mijn wallet heb ik zelfs meer fades..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
Vind het jammer dat het niet stug blijft hehe
Vandaag 2 maanden mark. Aardige fades. Maar rechterhoneycomb heeft een stuk meer contrast dan de linker. Wallet gaat ook als een malle. Zal foto's maken op 3e maand.
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar even een remindertje gestuurd, kan me niet voorstellen dat hij z'n mail vanaf zaterdagmiddag al niet meer gelezen heeft.
Heb ik met m'n Nudie. Schiet niet echt op, maar dat was ook niet de bedoeling. Verkoper in de winkel waar ik em gehaald heb heeft een GTDRS en die heeft wel veel progress. Mooi broekje is dat geworden. Zo zie je maar weer dat een straight fit langer duurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef T_Fuff het volgende:
Wat gaat dit topic hard. Ik zou zelf graag wat bijdragen, maar man die Nashville is a tough one.
Heb hem dagelijks aan, eigenlijk sinds ik hem heb alleen Edwin aan, maar er is alleen wat electric blue te bespeuren.
Ik was lang into Nudie maar nu neig ik duidelijk meer naar Japans denim.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef x3ro het volgende:
Mijn eerste en tot nu toe enige aanwinst van 7 for all mankind. Een grijzige 'Slimmy'
[ afbeelding ]
Ben de laatste maanden wat meer into US jeans. Citizens of Humanity ben ik ook heel erg over te spreken, pasvorm en quality-wise.
Gaaf ding.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
Even een update-je. Ik was zoals wellicht al bekend bezig een paar Sams te kopen en wellicht nog een AD. Echter heb ik besloten ze alletwee niet aan te schaffen. Om de simpele reden dat a: De Sams best tricky zijn om hier binnen te krijgen als je totaal geen Japans spreekt. Cimmuniceren met alleen Google Translate heeft eigenijk niet echt vruchten afgeworpen, daar het niet altijd duidelijk is wat er precies bedoeld word. En dan heb ik het vooral over shipping en betalingen verrichten.
AD is een ander verhaal. Daar hoor ik maar niks van :/ Anyway, his loss... Ik heb namelijk net bij Blue Owl een pre-order bevestigd, en wel deze!
N&F Japan Heritage Selvage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck he, en dat na 4 maanden dragen!
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
N&F weet interessante broeken te maken alleen de fits vind ik dan nu weer niet zo. Gaan op dit moment m'n voorkeuren niet naar uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef M1stral het volgende:
Oh, ik ben voor de Skinny Guy gegaan. maar hij is er eventueel ook in Weird Guy. Alleen vind ik het topblock dan wat aan de ruime kant.
Dope!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
Even een update-je. Ik was zoals wellicht al bekend bezig een paar Sams te kopen en wellicht nog een AD. Echter heb ik besloten ze alletwee niet aan te schaffen. Om de simpele reden dat a: De Sams best tricky zijn om hier binnen te krijgen als je totaal geen Japans spreekt. Cimmuniceren met alleen Google Translate heeft eigenijk niet echt vruchten afgeworpen, daar het niet altijd duidelijk is wat er precies bedoeld word. En dan heb ik het vooral over shipping en betalingen verrichten.
AD is een ander verhaal. Daar hoor ik maar niks van :/ Anyway, his loss... Ik heb namelijk net bij Blue Owl een pre-order bevestigd, en wel deze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
Haha ik heb er ook nog over lopen denken..Maar ik wil hem in de slimguy versie..En die bestaat nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
I don't care van wie het is, haha. Ik vond de fabric UBER vet. Daar waar ik normaal niet snel een N&F zou kopen was deze keus snel gemaakt.
Ik heb dat met de Grey Selvedge, die wil ik zó graag in de slimguy, maar die is er dus ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha ik heb er ook nog over lopen denken..Maar ik wil hem in de slimguy versie..En die bestaat niet
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/japan-trip/
Hier word ie geweven trouwens
Zkr vett die NFquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
Jah dat is idd zo, met 2x sams heb je domestic shipping en international shippingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef M1stral het volgende:
Nou, ik vind bestellen uit Japan maar een crime. Die kunnen je vooraf niet eens een totaal kostenplaatje geven. Je betaald als ware een voorschot om het item te kopen en vervolgens word dan pas berekend wat de shipping is.
Laat ik het zo zeggen, ik weet graag waar ik aan toe ben.
Hahaha jah kan iddquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef BigSmurf het volgende:
Uitbesteding aan jou ook mogelijk Ali? Altijd handig om te weten in de toekomst.
200 USD inclusief World Wide Shipping + Chainstitching. Dus net geen 140 euro.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een über geyle denim die heritage selvedge.Check ze zeegroen faden dan! Hoeveel heb je ervoor betaald?
En, als je mijn Artist ziet, dan neem je er zelf ook wel eentje
Da's wel chill. Will keep it in mind.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha jah kan iddVind ik niet zo erg
Heb don-diablo geholpen nu met zijn sugarcane okinawa via een ander forum, ff afwachten totdat die binnen is. Ik betaalde via paypal en hij later aan mij nadat hij het paypal mailtje zag.
Had jij nou al besteld bij AD, nee toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een über geyle denim die heritage selvedge.Check ze zeegroen faden dan! Hoeveel heb je ervoor betaald?
En, als je mijn Artist ziet, dan neem je er zelf ook wel eentje
Prima joh, was gewoon even nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef T_Fuff het volgende:
Nee nog niet besteld, ik wacht even rustig af tot hij weer orders aanneemt, moet sowieso nog een vriend overtuigen mee te bestellen en op een andere vriend die weet nog niet precies wat hij wilt qua backpockets en fabric.
Ik laat wel weten als ik ga bestellen hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef bokkepoot het volgende:
Japan Heritage Selvage![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnt een oude run van Samurai te zijn
Waar bij de kont? J&J is kwalitatief ook niet je van het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Hippe_Student het volgende:
Al mijn J&J broeken zijn bij de kont gescheurd![]()
En ik heb niet bepaald een fat ass..
Tussen de 2 broekzakken in en dan net iets erboven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar bij de kont? J&J is kwalitatief ook niet je van het.
Misschien door het fietsen? Of kan zijn dat die daar net vouwt en vervolgens sneller slijt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:08 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Tussen de 2 broekzakken in en dan net iets erboven.
Vaak ook bij de hoeken van de broekzakken.
En En ? Al mailquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Prima joh, was gewoon even nieuwsgierig.
Mail gehad over m'n ALD, is inderdaad wat mis gegaan met m'n pakketje. Hij is nu niet thuis, ik krijg morgenavond mail. To be continued.
Hij heeft de darktone nog liggen, gewoon verkeerde opgestuurd. Ik mag kiezen welke ik wil, verzenden is op zijn kosten uiteraard, maar de darktone is nog bijna 2 cm kleiner in de waist dan de Sterling die ik nu heb.quote:
Nop, dan worden het meteen 3 maten groter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft hij die niet in een maat groterrr?
Ja, dat weet ik dus niet. En durf het ook niet echt te gokken. Deze zit als ik 'm flink hoog optrek een beetje strak, uitloop van 0,5 - 1 inch zou ie goed moeten zitten, maar met deze broek is het niet zo erg om 'm een beetje loose te dragen, dus dan zou ik die darktone bijna 2" uit moeten lopen. Weet niet of dat wel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ok, is die 2cm niet te overbruggen na flink wat wear?
Hoe stretchen die ALD's eigenlijk?
Of ik begrijp het niet, of jij begrijpt het niet. Je zegt dat je die Darktone bijna 2 inch uit zou moeten lopen en vervolgens suggereer je dat dat niet zo'n probleem moet zijn, want 2 cm is immers maar een inch of 0.75?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet. En durf het ook niet echt te gokken. Deze zit als ik 'm flink hoog optrek een beetje strak, uitloop van 0,5 - 1 inch zou ie goed moeten zitten, maar met deze broek is het niet zo erg om 'm een beetje loose te dragen, dus dan zou ik die darktone bijna 2" uit moeten lopen. Weet niet of dat wel gaat gebeuren.
Waar is bokkepoot Mistral als je 'm nodig hebt?!![]()
Daarnaast vind ik deze stiekem misschien nog wel iets toffer met compleet donkere stiksels en selvedge, maar goed.
EDIT: Okee, wat rondgezocht op google, het schijnt dat ALD best wel hard stretcht. Dan zou die [/b]2cm[/b] niet zo'n probleem moeten zijn, gezien dat maar 0,75 inch is.
Wat ik bedoelde, was dat de Sterling goed moet zitten als ik 'm ongeveer 0,5 tot 1 inch uitloop. De Darktone is 2 centimeter kleiner in de waist, wat dus 0,75 inch is. Dat optellend zou ik die Darktone dus bijna 2 inch (1 + 0,75 =quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ik begrijp het niet, of jij begrijpt het niet. Je zegt dat je die Darktone bijna 2 inch uit zou moeten lopen en vervolgens suggereer je dat dat niet zo'n probleem moet zijn, want 2 cm is immers maar een inch of 0.75?
You do the math.
Ik ga je in ieder geval vertellen dat denim echt niet heel makkelijk 2 inch uitloopt, dat is meer dan 5 cm, mocht je er uberhaupt al inkomen.
Helingquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:39 schreef Kasanova_ het volgende:
Goed, ik heb dus een nieuwe Levi's gekocht via het internet en nu zit er nog zo een plastic beveiligingsgeval eraan die ervoor zorgen dat het alarm afgaat.
Hoe krijgt men deze eraf zonder schade aan te broek toe te richten?
Wat een amateurs zeg...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:39 schreef Kasanova_ het volgende:
Goed, ik heb dus een nieuwe Levi's gekocht via het internet en nu zit er nog zo een plastic beveiligingsgeval eraan die ervoor zorgen dat het alarm afgaat.
Hoe krijgt men deze eraf zonder schade aan te broek toe te richten?
En dan net zo lang winkels in en uit lopen voordat het alarm een keer af gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat een amateurs zeg...
Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten zitten, is wel uniek natuurlijk
Kreeg net mail van hem, hij heeft de Darktone nog eens nagemeten samen met een andere Prescott Sterling die hij nog had liggen, beide 30/35, de waist van de Darktone is vrijwel precies hetzelfde als die van de Sterling, beide net geen 40 cm. Hij dacht dat mijn Sterling 42 cm was ofzo, vandaar dat hij het had over 2 cm kleiner, maar mijn Sterling is ook gewoon 40 cm. Dus ze zijn gewoon even groot. Echt even eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, mijn ALD's rekken behoorlijk uit, prescott is ongeveer 3cm gestrechted. Lijkt me lastig om meer te stretchen, tenzij je je buik helemaal vacuum kan trekken. Wat m1stral zegt dus
Ik zou in principe de broek terugsturen, een re-fund eisen alsmede dat hij de shipping betaald voor het terugzenden van een verkeerd geleverde broek. En dan nadat je geld terug gestort is de broek ergens anders aanschaffen als straf voor zijn onkunde omwille het feit van verkeerde informatie betreffende maatvoering en de jeans zelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kreeg net mail van hem, hij heeft de Darktone nog eens nagemeten samen met een andere Prescott Sterling die hij nog had liggen, beide 30/35, de waist van de Darktone is vrijwel precies hetzelfde als die van de Sterling, beide net geen 40 cm. Hij dacht dat mijn Sterling 42 cm was ofzo, vandaar dat hij het had over 2 cm kleiner, maar mijn Sterling is ook gewoon 40 cm. Dus ze zijn gewoon even groot. Echt even eenmoment.
Enfin, vanwege de rare gang van zaken kreeg ik tevens de aanbieding dat als ik de Broken Twill hou, ik korting krijg op de Darktone (mag 'm dan kopen voor 80 euro), als "goedmakertje" vanwege de verzending en dergelijke. Twijfel twijfel twijfel, zal ik het doen?
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met een t-shirt. Ook soortgelijk opgelost. Maar het is geen ramp want deze ALD is erg nice.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Slordig? Ja. Een ramp? Not at all.
Heb al gemaild dat ik 'm niet hoef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien wilt iemand die ALD voor 80 euro
Cuff is 2x met pic
Je had er misschien iemand blij mee kunnen maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb al gemaild dat ik 'm niet hoef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |