Smaken verschillen, ik vind ze epic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:15 schreef T_Fuff het volgende:
Lelijk, ongeacht hoe episch ze gefade zijn. Dit vind ik gewoon zonde. Toegegeven dat de honeycombs wel erg vet contrast hebben.
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ai, da's wel vet balen. En ja, dat wist ik, prijzige bende. In dat geval kan het inderdaad geen kwaad, even alles weer op orde krijgen.
Iemand trouwens die me iets meer informatie kan geven over de verschillende fits van ALD? Dus de Frontier en Prescott?
Okee, dus de Prescott is slimmer dan de Frontier, daar was ik dus benieuwd naar. Als je het vergelijkt met Nudie zou je de Prescott dus kunnen vergelijken met de Slim Jim en de Frontier met de Average Joe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef T_Fuff het volgende:
Laat uitwaaien, meer dan genoeg, niet wassen, krijg je spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn masa ruikt ook wel een beetje maar lang niet zo erg.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Tanner Goods maakt mooie.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je goede egale riemen kopen die nog moeten 'agen' als het ware?
Oh en niet te duur
Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |