Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
Big kende ik al had ik al eerder gepost. Ik ga van het weekend misschien even kijken op die andere sites. Alleen even kut van dat translate
Wat hebben ze toch mooie broeken, maar momo's blijven ook baas. Zoveel moois om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Yeahhh Binnen
Wind-ElementDit keer niet in kartonnen boek doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah jah deze pastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
Deze gaat wel passen neem ik aan? Ben je die Water al kwijt?
Hehe jah die water versie is zeeerr nice, zelfs iets mooier dan wind versiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef bokkepoot het volgende:
Mooie Samurai.
Al vind ik de water versie beter![]()
Als ik de fitpics zo zie komt dat soaken helemaal goed
Daarom heet het 'cheap' monday.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Heb net toch maar deze van Acne gekocht.
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Fitpicsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Die zit op het randje qua skinnyheid, maar beter dan cheap monday imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.
Alleen de kleur van jouw broek vind ik minder mooi.
Kleur is juist tof, grijze skinny's bij vrouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.
Fietsen heeft daar (bij mij in ieder geval) wel invloed op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap ook niet hoe je een broek op je onderbenen laat faden maar goed
Die faden wel echt heel bruut. Zijn die hier ook te koop? Nee zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.superfuture.co(...)722156&postcount=262
Indigoskin Jeans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |