SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef BigSmurf het volgende:
RRDS binnen, en gaat meteen weer in de resell, de broek zit qua size en fit bovenin perfect, maar de bootcut is me helaas echt te wijd, valt me qua fit echt tegen. Toch maar weer een AJ halen binnenkort.AanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?de RR zit juist heel relaxt en de bootcut is even wennen als je het een tijdje niet hebt gedragen. Al geef ik ook de voorkeur naar straight fits op dit moment.
Wat zijn leuke adresjes om samurai te kijken/bestellen voor een goede prijs voor die broeken? Big ken ik al maar soms erg prijzig.Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Je kunt het goed hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Fitpics.Dat lijkt zo. Dat heb ik ook wanneer ik weer een RR aan doe. Had laatst m'n RR aan en was ook weer even wennen door de pijpen, maar icm m'n enige overgebleven paar Nike sb dunks staat het heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.Love will tear us apart (Joy Division)
Oke waar ik achter ben gekomen. Het is wel selvage, maar selvage van oude machines was afgewerkt, en selvage van nieuwe machines wordt gewoon afgesneden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
Ik wil sowieso een AD erbij, maar dat kan wel even wachten. Zit nu te denken aan een momo of samurai of evt iets anders. Het is leuk om te kijken en erover te lezen etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
De fit is in principe perfect ja, maar ik twijfel toch of ik die bootcut wel nice vind [zeurmodus]. Heb ook geen grote schoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon dragen die RRDS... Past inderdaad mooi bij wat grotere schoenen.
Fit is ace
Oh gewoon 1 meter lang, maar is zeker wel 1,50 breed... Alleen ben nog niet zo heel goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, de reden dat je geen mails had is omdat Gun bezig wat met verplaatsen naar een ander pand. Heb je inmiddels al wel reactie op je order of niet? Wat zijn je keuzes geweest dan?
Ik wacht dan juni maar gewoon af, heb ik ook wat meer tijd voor m'n edwin, taai broekje, maar begint al te komen, verwacht dat deze wel mooie fades krijgt
Smurf, fit is toch gewoon top, paartje Red Wings 8111 eronder en helemaal top. Is ook een kwestie van gewenning, maar als je alleen lage schoenen hebt, kan je misschien beter resellen of hoge schoenen kopen.
DE, hoeveel m2 heb je gekocht? Laptop/tablet hoes is ook vet, succes ermee
Verrie nais.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Nice die knieënquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Ok las er dan over heenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef don-diablo het volgende:
Had bokkepoot ook al gepost.![]()
Ali nog adresjes voor samurai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |