Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
Big kende ik al had ik al eerder gepost. Ik ga van het weekend misschien even kijken op die andere sites. Alleen even kut van dat translate
Wat hebben ze toch mooie broeken, maar momo's blijven ook baas. Zoveel moois om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bestel via SutoCorp (www.sutocorp.com). Gasten spreken engels en voor een bestelling hoef je alleen een pagelink te geven met het aan te schaffen item.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Yeahhh Binnen
Wind-ElementDit keer niet in kartonnen boek doos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah jah deze pastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
Deze gaat wel passen neem ik aan? Ben je die Water al kwijt?
Hehe jah die water versie is zeeerr nice, zelfs iets mooier dan wind versiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef bokkepoot het volgende:
Mooie Samurai.
Al vind ik de water versie beter![]()
Als ik de fitpics zo zie komt dat soaken helemaal goed
Daarom heet het 'cheap' monday.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Heb net toch maar deze van Acne gekocht.
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Fitpicsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk weer een Cheap Monday skinny halen maar het is altijd een kwelling om die aan te trekken
Die zit op het randje qua skinnyheid, maar beter dan cheap monday imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goede keus! Ik heb twee broeken van Acne en die zitten super.
Alleen de kleur van jouw broek vind ik minder mooi.
Kleur is juist tof, grijze skinny's bij vrouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De kleur vind ik juist wel mooi! Zocht al langer een fijne grijze skinny, dus ik hoop dat ie mij ook super zit.
Fietsen heeft daar (bij mij in ieder geval) wel invloed op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap ook niet hoe je een broek op je onderbenen laat faden maar goed
Die faden wel echt heel bruut. Zijn die hier ook te koop? Nee zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.superfuture.co(...)722156&postcount=262
Indigoskin Jeans
Smaken verschillen, ik vind ze epic.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:15 schreef T_Fuff het volgende:
Lelijk, ongeacht hoe episch ze gefade zijn. Dit vind ik gewoon zonde. Toegegeven dat de honeycombs wel erg vet contrast hebben.
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
Ai, da's wel vet balen. En ja, dat wist ik, prijzige bende. In dat geval kan het inderdaad geen kwaad, even alles weer op orde krijgen.
Iemand trouwens die me iets meer informatie kan geven over de verschillende fits van ALD? Dus de Frontier en Prescott?
Okee, dus de Prescott is slimmer dan de Frontier, daar was ik dus benieuwd naar. Als je het vergelijkt met Nudie zou je de Prescott dus kunnen vergelijken met de Slim Jim en de Frontier met de Average Joe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:14 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb 2 frontiers en 1 prescott. De prescott is slim straight en de frontier is straight. That's it. Royston is slim, maar met kleinere leg opening dan prescott. Royal is loose.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef T_Fuff het volgende:
Laat uitwaaien, meer dan genoeg, niet wassen, krijg je spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn masa ruikt ook wel een beetje maar lang niet zo erg.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Tanner Goods maakt mooie.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan je goede egale riemen kopen die nog moeten 'agen' als het ware?
Oh en niet te duur
Kusjes
Weet dat ze het in Rotterdam verkopen bij Country House en dat Don er ooit eentje in z'n handen heeft gehad bij Lava Mannenkleding.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Weet iemand of ze in Utrecht ALD verkopen, en waar? bvd
Bij de Rode Winkel hebben ze het verkocht. Maar volgens mij nu niet meer. Bij de image hebben ze het volgens mij ook niet. Dus ik vrees nergens meer. De meeste kans heb je bij de bendorff in Den Haag. De eigenaar daarvan is de oprichter van ALD.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Ze hebben het gehad bij de rode winkel, maar nu al 2 jaar niet meer. Bijna alle modellen kun je bij The Globe in Arnhem vinden. Mode d'emploi in Den Haag en bendorff hebben het ook zoals gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Gaat de goeie kant opquote:Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de kleuren niet lekker krijgen met mijn mobiel
Jah dit was ook met mijn telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
Zit er goed uit zo...
Maak eens fitpics met de zelfontspanner buiten in de tuin.
Geeft veel duidelijkere foto's van de fit en fabric
Vind de fits van N&F allemaal wat aan de slim side als ik de foto's altijd zie. Heb liever straight. 20% korting op denim bij asos.. Nashville of ED39 als afwisseling van mn AJDRS.. Tempting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
Having no money sucks
Naked & Famous
Skinny Guy - Momotaro x Naked Famous
http://www.barneys.com/Skinny-Guy/500947574,default,pd.html
Naked & Famous
Skinny Guy Jean - Reverse Fade
http://www.barneys.com/Skinny-Guy-Jean/501157072,default,pd.html
Naked & Famous
Weird Guy - Big John x Naked & Famous
http://www.barneys.com/Weird-Guy/501205713,default,pd.html
Dacht ergens gelezen te hebben dat er een weidguy high aan kwamquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Feit dat ze lastig faden is niet zo erg omdat ik enigszins representatief op m'n werk moet verschijnen. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen. Gewoon straight zoals de ED39 welke vergelijkbaar is met m'n AJ geloof ik of meer een classic straight fit. Ik had laatst een 39 moeten passen toen ik de kans had verdorie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |