Weet dat ze het in Rotterdam verkopen bij Country House en dat Don er ooit eentje in z'n handen heeft gehad bij Lava Mannenkleding.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Weet iemand of ze in Utrecht ALD verkopen, en waar? bvd
Bij de Rode Winkel hebben ze het verkocht. Maar volgens mij nu niet meer. Bij de image hebben ze het volgens mij ook niet. Dus ik vrees nergens meer. De meeste kans heb je bij de bendorff in Den Haag. De eigenaar daarvan is de oprichter van ALD.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Ze hebben het gehad bij de rode winkel, maar nu al 2 jaar niet meer. Bijna alle modellen kun je bij The Globe in Arnhem vinden. Mode d'emploi in Den Haag en bendorff hebben het ook zoals gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Chev_Chelios het volgende:
Gaat de goeie kant opquote:Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de kleuren niet lekker krijgen met mijn mobiel
Jah dit was ook met mijn telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
Zit er goed uit zo...
Maak eens fitpics met de zelfontspanner buiten in de tuin.
Geeft veel duidelijkere foto's van de fit en fabric
Vind de fits van N&F allemaal wat aan de slim side als ik de foto's altijd zie. Heb liever straight. 20% korting op denim bij asos.. Nashville of ED39 als afwisseling van mn AJDRS.. Tempting..quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
Having no money sucks
Naked & Famous
Skinny Guy - Momotaro x Naked Famous
http://www.barneys.com/Skinny-Guy/500947574,default,pd.html
Naked & Famous
Skinny Guy Jean - Reverse Fade
http://www.barneys.com/Skinny-Guy-Jean/501157072,default,pd.html
Naked & Famous
Weird Guy - Big John x Naked & Famous
http://www.barneys.com/Weird-Guy/501205713,default,pd.html
Dacht ergens gelezen te hebben dat er een weidguy high aan kwamquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Feit dat ze lastig faden is niet zo erg omdat ik enigszins representatief op m'n werk moet verschijnen. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen. Gewoon straight zoals de ED39 welke vergelijkbaar is met m'n AJ geloof ik of meer een classic straight fit. Ik had laatst een 39 moeten passen toen ik de kans had verdorie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
Weirdguy schijnt aardig op de Even steven te lijken van Nudie.
Alleen de rise is waarschijnlijk fiks veel lager.
En de Slim guy is komt ongeveer 1 op 1 over met Average Joe van nudie..
Maar edwin is ook nice..Jammer dat ze best wel lastig faden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |