Waar verkopen ze dat in Utrecht dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Vandaag in Utrecht een broek gekocht van Norse Projects. Zit wel verdomde goed en hij is mooi clean.
Was je bij ill ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Vandaag in Utrecht een broek gekocht van Norse Projects. Zit wel verdomde goed en hij is mooi clean.
Picsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef Zwoegerploeger het volgende:
Volgende keer maak ik ook een foto van de achterkant. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de term wel eerst op moest zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
LeukIs ze de eerste dame die hier fitpic post?
Heb je ook achterkant, voor je honeycombs.
Ok danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik ook een foto van de achterkant. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik de term wel eerst op moest zoeken.
Het label geeft aan dat de broek een 'raw' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 04-06-2011 16:54:50 ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef BigSmurf het volgende:
Toch maar wel even wat fitpics gemaakt (duidelijk SOG, heb aankomende maandag tentamen). Moet zeggen dat als ie de Darktone niet meer kan leveren, ik deze (mits met wat leuke korting) wel ga houden. Fit is goddelijk.
Pics!Lijkt me slim straight?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door don-diablo op 04-06-2011 21:17:40 ]Love will tear us apart (Joy Division)
Vind het niet echt een slim straight, hij valt een beetje als een wat wijdere AJ vind ik.quote:
quote:
Vind de backpockets juist heel tof. Denk dat, mocht ik deze broek houden, ik ze hou zoals ze zijn, misschien dat ik ze 2x ga omslaan, maar denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Kleur is nice Bigsmurf
Ben zelf niet fan van de backpockets, ga je nog hemmen of hou je het zo? 2x omslaan kan ookOf nice stacken
Smaken verschillen, ik vind de backpockets juist tof.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Echt lelijk, die kontzakken, dat kan zich nooit normaal rond je billen benen vormen
Hmm, kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vind dat asymmetrische juist wel iets hebben. De kruizen vind ik zelf ook echt het mooiste detail van ALD!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:40 schreef M1stral het volgende:
Enerzijds vind ik hem erg mooi BigSmurf, maar iets in het plaatje is een beetje off bij mij. En dan denk ik richting de twee verschillende backpockets. Of beiden met flap, of beiden zonder. Ik vind die "kruizen" echter supervet en de kleur is ook goed.
Oh, en de fit is overigens mighty fine.
Pics!quote:
Eerst even een paar dagen dragen anders is het zo lelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind de backpockets juist tof.
[..]
Hmm, kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik vind dat asymmetrische juist wel iets hebben. De kruizen vind ik zelf ook echt het mooiste detail van ALD!
[..]
Pics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |