quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef BigSmurf het volgende:
Dit soort jeans zijn er ook gewoon voor vrouwen hoor, de skinny versies van Nudie bijvoorbeeld kunnen prima door vrouwen worden gedragen.
Vrouwen in Nudies.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Agentperry het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn broeken van firetrap, jammer dat maw het merk ook verkoopt maar gelukkig hebben de mooiboys het nog niet ontdekt.
Had eerst altijd een slim/carrot fit maar daar pas ik tegenwoordig niet meer in en ben er ook op mentaal gebied wel uit gegroeid. Het staat toch wat kinderlijk.
Dank. Schoot me zo te binnenquote:+1 voor de TT.
Die zijn er genoeg alleen niet in dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog mensen die g-star dragen?
Vind het echt zo'n guido merk. Toen ik 16 was vond ik het helemaal de shit maar nu
denham is wel een nice merk, maar wil je een goede broek betaal je al snel 250+. die goedkopere vind ik shit en de goede broeken vind ik dan weer te duur. maar als je het geld hebt, nice.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Schultenpauper het volgende:
M'n Nudie, waarin mijn beurs noodgedwongen naar de andere kant is verhuist.
[ afbeelding ]
Wat is jullie ervaring met Denham jeans trouwens?
Ik heb er laatst twee gekocht en ben erg tevreden ermee.
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goed![]()
Heel nice is diequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Nee ook de S710XX 19ozquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Moet de invoice overigens nog krijgen. 28 had ik nooit ingekomen trouwens, dat is beetje hetzelfde als mijn G007's en die zijn one wash. Denk dat ik sizewize wel goed zit dus.
Jij had toch de straight? S0500?
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef don-diablo het volgende:
M'n mail is beantwoord en de aangevraagde swatches worden verstuurd. Nu is het wachten.
Bij mij gaat het al langere tijd tussen 1 en 3. Eerst de samples afwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Aw men, nu ik #1 zie neig ik er steeds meer naar om die te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Op zich zijn ze allemaal wel oké. Van elke is vast wel een oké broek te maken, voor elk wat wils iig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hahaha maar de enige die er niet tof uit ziet op die site is fabric 17.
Lekker ongeduldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef BigSmurf het volgende:
M'n RRDS is nog niet binnen, twee dagen geleden al gemaild hoe lang het ongeveer ging duren, nog geen reactie gehad van de verkoper. Ben benieuwd wanneer hij komt.
Vandaag besteld, morgen in huis gaat hier niet op dus geduld. Ik had wat bij asos besteld en normaal is dat er in een weekje. Nu moest ik 3 weken wachten.quote:
Maar ik heb 'm zaterdag gekocht haha. Is voor UK begrippen nog kort dag, I know.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vandaag besteld, morgen in huis gaat hier niet op dus geduld. Ik had wat bij asos besteld en normaal is dat er in een weekje. Nu moest ik 3 weken wachten.
Zal er volgende week dam sowieso wel zijn. Welke maat heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm zaterdag gekocht haha. Is voor UK begrippen nog kort dag, I know.
Een 31/34.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal er volgende week dam sowieso wel zijn. Welke maat heb je besteld?
Als je een maatje 32/34 had genomen had je em makkelijk kunnen resellen. Aan mij.quote:
Welk merk nou danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Voorlopige keuze AD:
Fabric: #1
Pocket lining: #9 (of misschien #5)
Back pockets: plain
Coin pocket: peek a boo
Top button: union made
middle buttons: tweede van rechts op de foto met alle 5. (zilverkleurig met laurier)
Rivets: hidden
Threads: geel plus in de inseam de bovenste van de twee blauw
Leather patch
Tab ben ik nog niet over uit. Indien een ja dan de zwarte met witte letters.
Threads lijken me tof, goede keuzequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef don-diablo het volgende:
Voorlopige keuze AD:
Fabric: #1
Pocket lining: #9 (of misschien #5)
Back pockets: plain
Coin pocket: peek a boo
Top button: union made
middle buttons: tweede van rechts op de foto met alle 5. (zilverkleurig met laurier)
Rivets: hidden
Threads: geel plus in de inseam de bovenste van de twee blauw
Leather patch
Tab ben ik nog niet over uit. Indien een ja dan de zwarte met witte letters.
Volgens mij was die bezig met verhuizen van zijn werkplaatsquote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef M1stral het volgende:
Artist heeft het een beetje afgedaan bij mij, ik heb hem twee keer een order verstuurd en tot op heden nog geen reply gehad. Dus dan maar geen AD.
Ja maakt niet uit hoorquote:
Uh het is een lap stof uit een winkel waar ik denk ik een telefoon hoesje van ga maken en mee ga prutsen denk ikquote:
quote:De zelfkant is de "natuurlijke" rand van een lap geweven stof, daar waar de inslagdraden van richting veranderen. Bij gebruik van een lap stof in bijvoorbeeld kleding zal deze aan de zelfkant niet rafelen en hoeft ook niet extra afgewerkt te worden, in tegenstelling tot daar waar de stof geknipt werd.
quote:"Due to problem with current landlord, I'm currently in the process of moving my workshop again.
Every mail will still be reply but every order will not be started til 30/06/2011.
Current order will be ready to shipped by next week.
Thank you for your understanding.
Gun"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef BigSmurf het volgende:
RRDS binnen, en gaat meteen weer in de resell, de broek zit qua size en fit bovenin perfect, maar de bootcut is me helaas echt te wijd, valt me qua fit echt tegen. Toch maar weer een AJ halen binnenkort.AanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bokkepoot, jij had wel interesse toch?de RR zit juist heel relaxt en de bootcut is even wennen als je het een tijdje niet hebt gedragen. Al geef ik ook de voorkeur naar straight fits op dit moment.
Wat zijn leuke adresjes om samurai te kijken/bestellen voor een goede prijs voor die broeken? Big ken ik al maar soms erg prijzig.Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Je kunt het goed hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
Fitpics.Dat lijkt zo. Dat heb ik ook wanneer ik weer een RR aan doe. Had laatst m'n RR aan en was ook weer even wennen door de pijpen, maar icm m'n enige overgebleven paar Nike sb dunks staat het heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@don Misschien heb je gelijk. Relaxed zit het sowieso, maar voor m'n gevoel zijn die pijpen zo extreem wijd vergeleken met een AJ.Love will tear us apart (Joy Division)
Oke waar ik achter ben gekomen. Het is wel selvage, maar selvage van oude machines was afgewerkt, en selvage van nieuwe machines wordt gewoon afgesneden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
Ik wil sowieso een AD erbij, maar dat kan wel even wachten. Zit nu te denken aan een momo of samurai of evt iets anders. Het is leuk om te kijken en erover te lezen etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je heel goed kijkt ziet je dat je het zo kan lostrekken
De draden dan..
Met selvage kan dat niet..
Voor de AD liefhebbers trouwens
[..]
De fit is in principe perfect ja, maar ik twijfel toch of ik die bootcut wel nice vind [zeurmodus]. Heb ook geen grote schoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon dragen die RRDS... Past inderdaad mooi bij wat grotere schoenen.
Fit is ace
Oh gewoon 1 meter lang, maar is zeker wel 1,50 breed... Alleen ben nog niet zo heel goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, de reden dat je geen mails had is omdat Gun bezig wat met verplaatsen naar een ander pand. Heb je inmiddels al wel reactie op je order of niet? Wat zijn je keuzes geweest dan?
Ik wacht dan juni maar gewoon af, heb ik ook wat meer tijd voor m'n edwin, taai broekje, maar begint al te komen, verwacht dat deze wel mooie fades krijgt
Smurf, fit is toch gewoon top, paartje Red Wings 8111 eronder en helemaal top. Is ook een kwestie van gewenning, maar als je alleen lage schoenen hebt, kan je misschien beter resellen of hoge schoenen kopen.
DE, hoeveel m2 heb je gekocht? Laptop/tablet hoes is ook vet, succes ermee
Verrie nais.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Nice die knieënquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef sarlo013 het volgende:
Vandaag mijn Broken Twill een dompel bad gegeven omdat de stank niet meer te houden was en freebreze en de vriezer hielpen ook niet meer
[ link | afbeelding ]
IMG_0015 by cvmeel, on Flickr
Ok las er dan over heenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef don-diablo het volgende:
Had bokkepoot ook al gepost.![]()
Ali nog adresjes voor samurai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |