Je kan ook twee keer foto's maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Eerst even een paar dagen dragen anders is het zo lelijk
De okinawa verkoopt iemand op sufu, tagged 32.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Artistdenim is naar 15/06/11 nu ipv 30/06/11![]()
Nashville is mooi
Ik zit te dubben sugarcane okinawa deze:
http://www.selfedge.com/s(...)h=65&products_id=189
Alleen niet voor dat bedrag natuurlijk.
Deze:
http://farm4.static.flickr.com/3486/5707036931_d34761d24a_z.jpg
Totaal 255spgdollar
Tagsize 33 maten
Inseam 33". Leg opening 8.9"
Waist = 16.1. Thigh = 12.25. Knee = 9.25
Ik zag het idd, ben geen lid daar.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
De okinawa verkoopt iemand op sufu, tagged 32.
Kan vast nog wel wat af van dat $245 prijskaartje.
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=281018
De broek die onderweg is even weggelaten wil ik ook nog een AD en dan het nieuwe jaar iets voor de contest halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik zag het idd, ben geen lid daar.
Ik skip het sowieso nu. Artistdenim wordt mijn volgende aankoop denk ik.
Dan nieuwe jaar een 19+ oz voor contest
Expected to arrive in how many days?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat Ali zei.en een plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat Ali zei.en een plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Je moet voor de lol eens de supermarket van superfuture doorkijken. Allemaal schitterende denims voor een leuk prijsje.. alleen is 75% gehemmed naar 32quote:
Het enige wat ik pas is denk ik Roy Denim, (wat ik niet heel erg vind overigens) ik heb minstens 38 nodig als ik de broek onderop ook nog wil omslaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens de supermarket van superfuture doorkijken. Allemaal schitterende denims voor een leuk prijsje.. alleen is 75% gehemmed naar 32
Nee, ik heb nog nooit selvage gehad, ben lekker goedkoop met mijn 501STFjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef bokkepoot het volgende:
Imperial heeft ook inseams van 38.
Alleen heeft dat model Wat ik wil( de shearer) een vrij hoge rise. En de backpockets zijn vrij groot..
http://blueingreensoho.co(...)virtuemart&Itemid=62
Deze is ook tof..
Moet je maar eens rondkijken in de 811 contest thread op Superfuture.![]()
Momotaro heeft ook belachelijke lange inseams.
Alleen houd jij meer van Cone denim?
Die van mij was na een redelijke regenbui (zijn eerste) ook weer als karton op de bovenbenen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Cpt. het volgende:
Met hemelvaart met m'n APC's in een baggersloot gesprongen vervolgens maar een meer in gesprongen om de modder er uit te krijgen. Dit was dus m'n eerste soak
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel verandering zie, alleen mn portemonnee zie je nu nog duidelijker en hij is weer enorm stijf.
Zal kijken of ik morgen even foto's kan maken.
Gewoon standaard een regenbroek in je tas doen. Neemt amper ruimte in en je dry blijft lekker droog.quote:
Neh.. Ik ga de volgende keer wel met de auto.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon standaard een regenbroek in je tas doen. Neemt amper ruimte in en je dry blijft lekker droog.
Correctedquote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef don-diablo het volgende:
Fiets + dry + regen = blauwe benen&blauw water in het doucheputje.
Indien mogelijk doe ik dat ook, maar goed, als je niet altijd een auto tot je beschikking hebt, dan wordt het lastig!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neh.. Ik ga de volgende keer wel met de auto.
Maar even een remindertje gestuurd, kan me niet voorstellen dat hij z'n mail vanaf zaterdagmiddag al niet meer gelezen heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef BigSmurf het volgende:
Nog steeds geen reactie van Sebastian, beetje schraal dit. Nu heb ik dus een ALD liggen, maar ik kan 'm nog niet aan omdat ik niet zeker weet of ik hem kan/moet terugsturen.
Boven mijn wallet heb ik zelfs meer fades..quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Sinji het volgende:
Vind het jammer dat het niet stug blijft hehe
Vandaag 2 maanden mark. Aardige fades. Maar rechterhoneycomb heeft een stuk meer contrast dan de linker. Wallet gaat ook als een malle. Zal foto's maken op 3e maand.
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar even een remindertje gestuurd, kan me niet voorstellen dat hij z'n mail vanaf zaterdagmiddag al niet meer gelezen heeft.
Heb ik met m'n Nudie. Schiet niet echt op, maar dat was ook niet de bedoeling. Verkoper in de winkel waar ik em gehaald heb heeft een GTDRS en die heeft wel veel progress. Mooi broekje is dat geworden. Zo zie je maar weer dat een straight fit langer duurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef T_Fuff het volgende:
Wat gaat dit topic hard. Ik zou zelf graag wat bijdragen, maar man die Nashville is a tough one.
Heb hem dagelijks aan, eigenlijk sinds ik hem heb alleen Edwin aan, maar er is alleen wat electric blue te bespeuren.
Ik was lang into Nudie maar nu neig ik duidelijk meer naar Japans denim.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef x3ro het volgende:
Mijn eerste en tot nu toe enige aanwinst van 7 for all mankind. Een grijzige 'Slimmy'
[ afbeelding ]
Ben de laatste maanden wat meer into US jeans. Citizens of Humanity ben ik ook heel erg over te spreken, pasvorm en quality-wise.
Gaaf ding.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
Even een update-je. Ik was zoals wellicht al bekend bezig een paar Sams te kopen en wellicht nog een AD. Echter heb ik besloten ze alletwee niet aan te schaffen. Om de simpele reden dat a: De Sams best tricky zijn om hier binnen te krijgen als je totaal geen Japans spreekt. Cimmuniceren met alleen Google Translate heeft eigenijk niet echt vruchten afgeworpen, daar het niet altijd duidelijk is wat er precies bedoeld word. En dan heb ik het vooral over shipping en betalingen verrichten.
AD is een ander verhaal. Daar hoor ik maar niks van :/ Anyway, his loss... Ik heb namelijk net bij Blue Owl een pre-order bevestigd, en wel deze!
N&F Japan Heritage Selvage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck he, en dat na 4 maanden dragen!
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
N&F weet interessante broeken te maken alleen de fits vind ik dan nu weer niet zo. Gaan op dit moment m'n voorkeuren niet naar uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef M1stral het volgende:
Oh, ik ben voor de Skinny Guy gegaan. maar hij is er eventueel ook in Weird Guy. Alleen vind ik het topblock dan wat aan de ruime kant.
Dope!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
Even een update-je. Ik was zoals wellicht al bekend bezig een paar Sams te kopen en wellicht nog een AD. Echter heb ik besloten ze alletwee niet aan te schaffen. Om de simpele reden dat a: De Sams best tricky zijn om hier binnen te krijgen als je totaal geen Japans spreekt. Cimmuniceren met alleen Google Translate heeft eigenijk niet echt vruchten afgeworpen, daar het niet altijd duidelijk is wat er precies bedoeld word. En dan heb ik het vooral over shipping en betalingen verrichten.
AD is een ander verhaal. Daar hoor ik maar niks van :/ Anyway, his loss... Ik heb namelijk net bij Blue Owl een pre-order bevestigd, en wel deze!
N&F Japan Heritage Selvage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck he, en dat na 4 maanden dragen!
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
Haha ik heb er ook nog over lopen denken..Maar ik wil hem in de slimguy versie..En die bestaat nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
I don't care van wie het is, haha. Ik vond de fabric UBER vet. Daar waar ik normaal niet snel een N&F zou kopen was deze keus snel gemaakt.
Ik heb dat met de Grey Selvedge, die wil ik zó graag in de slimguy, maar die is er dus ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha ik heb er ook nog over lopen denken..Maar ik wil hem in de slimguy versie..En die bestaat niet
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/japan-trip/
Hier word ie geweven trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |