Zkr vett die NFquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef M1stral het volgende:
Even een update-je. Ik was zoals wellicht al bekend bezig een paar Sams te kopen en wellicht nog een AD. Echter heb ik besloten ze alletwee niet aan te schaffen. Om de simpele reden dat a: De Sams best tricky zijn om hier binnen te krijgen als je totaal geen Japans spreekt. Cimmuniceren met alleen Google Translate heeft eigenijk niet echt vruchten afgeworpen, daar het niet altijd duidelijk is wat er precies bedoeld word. En dan heb ik het vooral over shipping en betalingen verrichten.
AD is een ander verhaal. Daar hoor ik maar niks van :/ Anyway, his loss... Ik heb namelijk net bij Blue Owl een pre-order bevestigd, en wel deze!
N&F Japan Heritage Selvage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck he, en dat na 4 maanden dragen!
Hier overigens raw pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, of wat?
Jah dat is idd zo, met 2x sams heb je domestic shipping en international shippingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef M1stral het volgende:
Nou, ik vind bestellen uit Japan maar een crime. Die kunnen je vooraf niet eens een totaal kostenplaatje geven. Je betaald als ware een voorschot om het item te kopen en vervolgens word dan pas berekend wat de shipping is.
Laat ik het zo zeggen, ik weet graag waar ik aan toe ben.
Hahaha jah kan iddquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef BigSmurf het volgende:
Uitbesteding aan jou ook mogelijk Ali? Altijd handig om te weten in de toekomst.
200 USD inclusief World Wide Shipping + Chainstitching. Dus net geen 140 euro.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een über geyle denim die heritage selvedge.Check ze zeegroen faden dan! Hoeveel heb je ervoor betaald?
En, als je mijn Artist ziet, dan neem je er zelf ook wel eentje
Da's wel chill. Will keep it in mind.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaha jah kan iddVind ik niet zo erg
Heb don-diablo geholpen nu met zijn sugarcane okinawa via een ander forum, ff afwachten totdat die binnen is. Ik betaalde via paypal en hij later aan mij nadat hij het paypal mailtje zag.
Had jij nou al besteld bij AD, nee toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een über geyle denim die heritage selvedge.Check ze zeegroen faden dan! Hoeveel heb je ervoor betaald?
En, als je mijn Artist ziet, dan neem je er zelf ook wel eentje
Prima joh, was gewoon even nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef T_Fuff het volgende:
Nee nog niet besteld, ik wacht even rustig af tot hij weer orders aanneemt, moet sowieso nog een vriend overtuigen mee te bestellen en op een andere vriend die weet nog niet precies wat hij wilt qua backpockets en fabric.
Ik laat wel weten als ik ga bestellen hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef bokkepoot het volgende:
Japan Heritage Selvage![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnt een oude run van Samurai te zijn
Waar bij de kont? J&J is kwalitatief ook niet je van het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Hippe_Student het volgende:
Al mijn J&J broeken zijn bij de kont gescheurd![]()
En ik heb niet bepaald een fat ass..
Tussen de 2 broekzakken in en dan net iets erboven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar bij de kont? J&J is kwalitatief ook niet je van het.
Misschien door het fietsen? Of kan zijn dat die daar net vouwt en vervolgens sneller slijt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:08 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Tussen de 2 broekzakken in en dan net iets erboven.
Vaak ook bij de hoeken van de broekzakken.
En En ? Al mailquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Prima joh, was gewoon even nieuwsgierig.
Mail gehad over m'n ALD, is inderdaad wat mis gegaan met m'n pakketje. Hij is nu niet thuis, ik krijg morgenavond mail. To be continued.
Hij heeft de darktone nog liggen, gewoon verkeerde opgestuurd. Ik mag kiezen welke ik wil, verzenden is op zijn kosten uiteraard, maar de darktone is nog bijna 2 cm kleiner in de waist dan de Sterling die ik nu heb.quote:
Nop, dan worden het meteen 3 maten groter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft hij die niet in een maat groterrr?
Ja, dat weet ik dus niet. En durf het ook niet echt te gokken. Deze zit als ik 'm flink hoog optrek een beetje strak, uitloop van 0,5 - 1 inch zou ie goed moeten zitten, maar met deze broek is het niet zo erg om 'm een beetje loose te dragen, dus dan zou ik die darktone bijna 2" uit moeten lopen. Weet niet of dat wel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ok, is die 2cm niet te overbruggen na flink wat wear?
Hoe stretchen die ALD's eigenlijk?
Of ik begrijp het niet, of jij begrijpt het niet. Je zegt dat je die Darktone bijna 2 inch uit zou moeten lopen en vervolgens suggereer je dat dat niet zo'n probleem moet zijn, want 2 cm is immers maar een inch of 0.75?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet. En durf het ook niet echt te gokken. Deze zit als ik 'm flink hoog optrek een beetje strak, uitloop van 0,5 - 1 inch zou ie goed moeten zitten, maar met deze broek is het niet zo erg om 'm een beetje loose te dragen, dus dan zou ik die darktone bijna 2" uit moeten lopen. Weet niet of dat wel gaat gebeuren.
Waar is bokkepoot Mistral als je 'm nodig hebt?!![]()
Daarnaast vind ik deze stiekem misschien nog wel iets toffer met compleet donkere stiksels en selvedge, maar goed.
EDIT: Okee, wat rondgezocht op google, het schijnt dat ALD best wel hard stretcht. Dan zou die [/b]2cm[/b] niet zo'n probleem moeten zijn, gezien dat maar 0,75 inch is.
Wat ik bedoelde, was dat de Sterling goed moet zitten als ik 'm ongeveer 0,5 tot 1 inch uitloop. De Darktone is 2 centimeter kleiner in de waist, wat dus 0,75 inch is. Dat optellend zou ik die Darktone dus bijna 2 inch (1 + 0,75 =quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Of ik begrijp het niet, of jij begrijpt het niet. Je zegt dat je die Darktone bijna 2 inch uit zou moeten lopen en vervolgens suggereer je dat dat niet zo'n probleem moet zijn, want 2 cm is immers maar een inch of 0.75?
You do the math.
Ik ga je in ieder geval vertellen dat denim echt niet heel makkelijk 2 inch uitloopt, dat is meer dan 5 cm, mocht je er uberhaupt al inkomen.
Helingquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:39 schreef Kasanova_ het volgende:
Goed, ik heb dus een nieuwe Levi's gekocht via het internet en nu zit er nog zo een plastic beveiligingsgeval eraan die ervoor zorgen dat het alarm afgaat.
Hoe krijgt men deze eraf zonder schade aan te broek toe te richten?
Wat een amateurs zeg...quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:39 schreef Kasanova_ het volgende:
Goed, ik heb dus een nieuwe Levi's gekocht via het internet en nu zit er nog zo een plastic beveiligingsgeval eraan die ervoor zorgen dat het alarm afgaat.
Hoe krijgt men deze eraf zonder schade aan te broek toe te richten?
En dan net zo lang winkels in en uit lopen voordat het alarm een keer af gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat een amateurs zeg...
Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen laten zitten, is wel uniek natuurlijk
Kreeg net mail van hem, hij heeft de Darktone nog eens nagemeten samen met een andere Prescott Sterling die hij nog had liggen, beide 30/35, de waist van de Darktone is vrijwel precies hetzelfde als die van de Sterling, beide net geen 40 cm. Hij dacht dat mijn Sterling 42 cm was ofzo, vandaar dat hij het had over 2 cm kleiner, maar mijn Sterling is ook gewoon 40 cm. Dus ze zijn gewoon even groot. Echt even eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, mijn ALD's rekken behoorlijk uit, prescott is ongeveer 3cm gestrechted. Lijkt me lastig om meer te stretchen, tenzij je je buik helemaal vacuum kan trekken. Wat m1stral zegt dus
Ik zou in principe de broek terugsturen, een re-fund eisen alsmede dat hij de shipping betaald voor het terugzenden van een verkeerd geleverde broek. En dan nadat je geld terug gestort is de broek ergens anders aanschaffen als straf voor zijn onkunde omwille het feit van verkeerde informatie betreffende maatvoering en de jeans zelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kreeg net mail van hem, hij heeft de Darktone nog eens nagemeten samen met een andere Prescott Sterling die hij nog had liggen, beide 30/35, de waist van de Darktone is vrijwel precies hetzelfde als die van de Sterling, beide net geen 40 cm. Hij dacht dat mijn Sterling 42 cm was ofzo, vandaar dat hij het had over 2 cm kleiner, maar mijn Sterling is ook gewoon 40 cm. Dus ze zijn gewoon even groot. Echt even eenmoment.
Enfin, vanwege de rare gang van zaken kreeg ik tevens de aanbieding dat als ik de Broken Twill hou, ik korting krijg op de Darktone (mag 'm dan kopen voor 80 euro), als "goedmakertje" vanwege de verzending en dergelijke. Twijfel twijfel twijfel, zal ik het doen?
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met een t-shirt. Ook soortgelijk opgelost. Maar het is geen ramp want deze ALD is erg nice.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Slordig? Ja. Een ramp? Not at all.
Heb al gemaild dat ik 'm niet hoef.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien wilt iemand die ALD voor 80 euro
Cuff is 2x met pic
Je had er misschien iemand blij mee kunnen maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb al gemaild dat ik 'm niet hoef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |