Die blauwe bikini is wel erg leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Enfermera het volgende:
Vanochtend nog even gekeken, maar ik was alweer wat aan de lante kant volgens mij.. Was er iets over half 6 en er waren al een aantal dingen uitverkochtMagoed.
Morgen weer een poging en dan wat eerder.
Heb nu dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het broekje dus niet van de onderste bikini, die was uitverkocht
Ja, vond ik dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die blauwe bikini is wel erg leuk
Ik ben gelijk aangestoken om voor bikini's te kijken. Je kan er niet genoeg van hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, vond ik dus ookIn de andere kleurtjes vond ik 'm minder, deze is echt
Hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben gelijk aangestoken om voor bikini's te kijken. Je kan er niet genoeg van hebben
Dat ook nog eens! En alles wordt ook niet zo geplet zoals bij best veel van die dichte bandeaubikini's van de h&m.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef alors het volgende:
Dat vind ik juist tof, ook veel handiger met bruin worden.
Je bedoelt van die onderste bikinitop?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Vind die inkepingen er zo gaar uit zienDat ze alleen aan de onderkant vast zitten die bovenstukjes..
Ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:43 schreef alors het volgende:
Dat vind ik juist tof, ook veel handiger met bruin worden.
Je hebt 14 dagen de tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Binnen hoeveel dagen kun je de kleding dat je per post ontvangen hebt terugsturen, is dit 30 dagen -zoals in een fysieke winkel van H&M- of 14 dagen.
Wowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Wajoo mijn bestelling is zowaar in behandeling, incl een aantal dingen die nageleverd zouden worden. Waaronder het bikinibroekje dat eind juni zou komen.![]()
Ik schrik ervan.
het zijn ook verschillende rokjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:15 schreef Zoheetik het volgende:
Huh, is die onderste boord echt verschillend van breedte bij die rokjes?
Ik denk het, het is wel hetzelfde materiaal en vorm, de een is van Divided, de ander van de gewone lijn.quote:
Lol ja dat vind ik ook altijd zo'n mooie, wat betekent dat iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef Zoheetik het volgende:
Zijn de oorbellen waar bij staat "Getest op nikkel" nikkelvrij?
Of testen ze alleen?
ahahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Lol ja dat vind ik ook altijd zo'n mooie, wat betekent dat idd
Ik vind het überhaupt geen mooie voeten om slippers mee te tonen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Zoheetik het volgende:
En zit deze teen raar of ligt dat aan mij? En de schaduw....
[ link | afbeelding ]
Ikkuh! Heb maat 36boven 38onder. Heb een maat s genomen, zit perfect. En lijk niet zwanger, door band onder boobs zit ie goed (voor zover ik boobs hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Zoheetik het volgende:
Ja ik snap het ook niet hoor... Waarom zetten ze er niet gewoon bij "Nikkelvrij"?
Nu weet ik niet of ik ze kan bestellen.
Oh en heeft iemand dit jurkje al?
[ afbeelding ]
Zien er zo leuk uit. En niet zo duur (7,95)... Maar wil er niet zwanger in lijken
.
Mocht je een keer laat opblijven, 's nachts vullen ze alles al wel aan maar ze maken de site pas 's ochtends om half 6 up to date. Ik weet niet precies wanneer, maar een paar dagen terug heb ik zo om 1 uur 's nachts met behulp van het bestelformulier dat bikini broekje kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag even in R'dam geweest om te kijken of ik die bikini kon scoren, maar helaas no luckAlleen nog broekjes in maat 44
Heb nog ff het topje laten staan in mn bestelling, weet nog niet zeker of ik 'm nou wel of niet wil.. Hij is opzich wel grappig maar ik weet niet of ik er nog een keer vroeg voor op wil staan
![]()
Oh echt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mocht je een keer laat opblijven, 's nachts vullen ze alles al wel aan maar ze maken de site pas 's ochtends om half 6 up to date. Ik weet niet precies wanneer, maar een paar dagen terug heb ik zo om 1 uur 's nachts met behulp van het bestelformulier dat bikini broekje kunnen bestellen.
95-1691 is iig de code voor dat oranje gebloemde bikini broekje die je volgens mij bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |