quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:
TNT Post bekt inderdaad een stuk lekkerder!
Leuk trouwens dat die busjes nu wit worden van de voorkant. Af en toe heb ik al eens naar wildvreemden in een oranje busje mijn hand opgestoken omdat ik dacht dat het collega`s waren. Zal wat worden met het aantal witte busjes dat rondrijden.
Dat zou me verbazen. Niet omdat het nou echt zo'n vreselijk slechte naam is, maar omdat altijd als er bij TNT iets verandert mensen daar alleen maar over lopen te klagen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef carboni het volgende:
Overigens heeft iemand hier al iemand gesproken die het wel een goede naam vond?
Haha, TNT kent wel een echte klaagcultuur ja. Als er niks te klagen valt, word er maar geklaagd over dat er geklaagd word.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Niet omdat het nou echt zo'n vreselijk slechte naam is, maar omdat altijd als er bij TNT iets verandert mensen daar alleen maar over lopen te klagen.
Ja, maar geen rembourszendingen.quote:
heb je al gebeld naar de klantenservice? het kan zijn dat je een postbezorger hebt met kuren, dat komt hier weleens voor. dan zetten ze het gewoon in t schuurtje.. erg vervelend. Ik zou zeker eventjes melding maken als je dat nog niet gedaan hebt. En vraag je buren ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:33 schreef Niltag het volgende:
Even een vraag he. Gebeurt het wel eens dat een wijk gewoon een dag niet gelopen wordt bij TNT?
Sinds de laatste paar maanden vaak dagen geen post en dan in ene een hele vracht. Ook behoor ik elke vrijdag een weekblad thuis te krijgen en dit is nu al de vijfde keer dit jaar dat dit blad gewoon niet op vrijdag wordt bezorgd terwijl het toch wel degelijk op donderdag wordt verstuurd.
Dat geloof ik wel. Maar ik ben benieuwd hoe dat hier gestalte gaat krijgen. De pakketservice is in deze contreien namelijk al volledig uitbesteed aan subcontractors. Ik heb de lokale onderaannemer pas nog gevraagd wanneer ze precies onze aangetekenden zouden overnemen, en deze barstte uit in een tirade waarin onze fijne werkgever in 1 adem werd genoemd met allerlei vervelende ziektes. Samengevat: ze hadden onvoldoende capaciteit om ook nog ± 50 aangetekenden per dag (want zoveel heeft ons DVG er gemiddeld, met uitschieters naar 100) er bij te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan ze vanaf deze maand beginnen met de agt's over te plaatsen naar de pakketservice?
Op zich is dat niet slecht, concurrent minder die op de been werd gehouden met geld uit Duitsland. Daar kan je niet tegen concurreren....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef Bloemhof het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ame-postbedrijf.html
oh jippie.
Haha, hier zie je ook dat de subcontrators steeds minder worden aangezien ze steeds minder betalen. Kan me voorstellen dat ze die agt er niet bij willen en zeker niet de gerechtelijke. Zie je zal schrijven? Ze kunnen soms al geen Nederlandsquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar ik ben benieuwd hoe dat hier gestalte gaat krijgen. De pakketservice is in deze contreien namelijk al volledig uitbesteed aan subcontractors. Ik heb de lokale onderaannemer pas nog gevraagd wanneer ze precies onze aangetekenden zouden overnemen, en deze barstte uit in een tirade waarin onze fijne werkgever in 1 adem werd genoemd met allerlei vervelende ziektes. Samengevat: ze hadden onvoldoende capaciteit om ook nog ± 50 aangetekenden per dag (want zoveel heeft ons DVG er gemiddeld, met uitschieters naar 100) er bij te doen.
Ik werk er zelf en haat het bedrijf en een groot gedeelte van de medewerkers ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dank je.
En nu uitleggen wat er gebeurd is
1. Ik importeer veel (zakelijk) gewoon via TNT.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dank je.
En nu uitleggen wat er gebeurd is
Ok je haat dus medewerkers van TNT Post.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
1. Ik importeer veel (zakelijk) gewoon via TNT.
Maar vorige maand zijn de helft van de pakjes retour afzender gegaan.
Wij hebben noooit een briefje in de bus gehad.
2. vandaag ging ik pakje ophalen @ postkantoor, krijg je te horen: sorry we hebben nu geen tijd om te kijken.. WTF?!
Kramerica.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft hier ECCO schoenen en kan dat aanbevelen?
Gebeurt hier ook regelmatig ja, erg irritant. Zeker 's ochtends om 06:30 als er nog geen TC aanwezig is en er een zaterdagwerker niet komt opdagen omdat ie niet goed is geinformeerd over z'n begintijd. Dan moet er ten eerste iemand mensen uit bed gaan bellen om te vragen of ze als de sodemieter naar kantoor kunnen komen en ten tweede loopt het hele vosproces in de soep, de wijken die direct na het vossen gezet worden lopen daardoor ook weer vertraging etcetera. Als er dan ook nog eens veel post is ben je helemaal de pineut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef sbientje het volgende:
Absoluut ja! Dat kan echt niet. Zo hebben ze mij eens op zaterdag ineens op 8u gezet, terwijl ik standaard half tien begin. Ik ga echt niet iedere week checken of ik niet toevallig op een andere tijd hoef hoor, bel maar
Bij ons is er ook eens een gast van de gemeente langs geweest op een depot in een garage, maar dat was bij iemand met garage naast het huis. Daar is uiteindelijk niks tegen gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja, ik werd laatst gefotografeerd toen ik mijn wijk uit zo'n garagebox pakte.
Echt tof vond ik het niet, want ik weet niet wat hij gaat doen met die foto.
Zeker iemand die er last van had.
Ik ook. Een collega had te weinig uren staan en daardoor mocht ik natuurlijk het veld ruimen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef Think_Pad het volgende:
[me=Think_Pad] is voor het eerst sinds tijden op zaterdag weer vrij
[/me]
Wel wennen hoor
Inderdaad. Prima dingen, ze zitten heerlijk. Ze slijten alleen wel vrij snel naar mijn gevoel (de zolen), maar ze worden natuurlijk intensief gebruikt. En omdat de zool een samenstelling is van een harde waterdichte buitenlaag en een poreuze schokabsorberende binnenkant, verliezen de zolen hun waterdichtheid zodra de buitenlaag op sommige plekken zo ver is doorgesleten dat je de binnenlaag er doorheen ziet (meestal bij de hak). En door deze samenstelling kun je ze ook niet opnieuw laten verzolen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wie heeft hier ECCO schoenen en kan dat aanbevelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |