abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:51:02 #26
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_95228244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan ze vanaf deze maand beginnen met de agt's over te plaatsen naar de pakketservice?
Dat geloof ik wel. Maar ik ben benieuwd hoe dat hier gestalte gaat krijgen. De pakketservice is in deze contreien namelijk al volledig uitbesteed aan subcontractors. Ik heb de lokale onderaannemer pas nog gevraagd wanneer ze precies onze aangetekenden zouden overnemen, en deze barstte uit in een tirade waarin onze fijne werkgever in 1 adem werd genoemd met allerlei vervelende ziektes. Samengevat: ze hadden onvoldoende capaciteit om ook nog ą 50 aangetekenden per dag (want zoveel heeft ons DVG er gemiddeld, met uitschieters naar 100) er bij te doen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95228736
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_95228884
quote:
Op zich is dat niet slecht, concurrent minder die op de been werd gehouden met geld uit Duitsland. Daar kan je niet tegen concurreren.... :{
pi_95229504
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel. Maar ik ben benieuwd hoe dat hier gestalte gaat krijgen. De pakketservice is in deze contreien namelijk al volledig uitbesteed aan subcontractors. Ik heb de lokale onderaannemer pas nog gevraagd wanneer ze precies onze aangetekenden zouden overnemen, en deze barstte uit in een tirade waarin onze fijne werkgever in 1 adem werd genoemd met allerlei vervelende ziektes. Samengevat: ze hadden onvoldoende capaciteit om ook nog ą 50 aangetekenden per dag (want zoveel heeft ons DVG er gemiddeld, met uitschieters naar 100) er bij te doen.
Haha, hier zie je ook dat de subcontrators steeds minder worden aangezien ze steeds minder betalen. Kan me voorstellen dat ze die agt er niet bij willen en zeker niet de gerechtelijke. Zie je zal schrijven? Ze kunnen soms al geen Nederlands :D.
AGT moeten gewoon naar de autounit.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 april 2011 @ 19:30:44 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95230163
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef alexmeijer het volgende:
IK HAAT TNT!
en alle medewerkers ook
Dank je.

En nu uitleggen wat er gebeurd is :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95231042
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dank je.

Ik werk er zelf en haat het bedrijf en een groot gedeelte van de medewerkers ook.
pi_95231524
De enige reden dat ik zelf nog klant ben bij TNT Post is dat er gewoonweg geen geschikte concurrent is.
Als de vbg'en dicht gaan zal de kwaliteit net zo worden als bij Sandd en dan zal ik echt alles digitaal moeten gaan doen.

Oh en waarom staat hieronder nog een advertentie "word bezorger bij DHL" die gasten zijn toch nu met Sandd?
pi_95233696
Mja, ik werd laatst gefotografeerd toen ik mijn wijk uit zo'n garagebox pakte.
Echt tof vond ik het niet, want ik weet niet wat hij gaat doen met die foto.
Zeker iemand die er last van had.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:49:58 #35
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95234319
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dank je.

1. Ik importeer veel (zakelijk) gewoon via TNT.
Maar vorige maand zijn de helft van de pakjes retour afzender gegaan.
Wij hebben noooit een briefje in de bus gehad.

2. vandaag ging ik pakje ophalen @ postkantoor, krijg je te horen: sorry we hebben nu geen tijd om te kijken.. WTF?!
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 april 2011 @ 20:58:24 #36
Maffe Fries
pi_95234841
Dat is mooi klote ja

Maar dan hoef je toch niet meteen alle medewerkers te haten?
pi_95237092
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

1. Ik importeer veel (zakelijk) gewoon via TNT.
Maar vorige maand zijn de helft van de pakjes retour afzender gegaan.
Wij hebben noooit een briefje in de bus gehad.

2. vandaag ging ik pakje ophalen @ postkantoor, krijg je te horen: sorry we hebben nu geen tijd om te kijken.. WTF?!
Ok je haat dus medewerkers van TNT Post.
Even een gokje en een veilig gokje aangezien er nog maar heel weinig echte TNT Postkantoren zijn. Degene die je verteld dat ze geen tijd hebben was een medewerker van sigarenzaak, apotheek, supermarkt of pompstation. No worries ik haat ze ook, ze kunnen geen flikker en ze kunnen nog geen antwoordnummer van postbus onderscheiden qua frankering.
Pakketten zouden daar 3 weken moeten blijven liggen anders METEEN klacht indienen

Degene die geen briefje in de bus flikkerde was van pakketservice, pakketservice besteed 90% van het werk uit aan de goedkoopste subcontractor (geen medewerker van TNT Post). Die gasten krijgen een schijntje betaald per afgeleverd pakket. Toch zouden ze een briefje moeten afgeven, dus klacht indienen.

058 - 2 333 333 of 0900 - 0990 (10 ct pm) of @tntpostwebcare

Conclusie, je haat tegens TNT Post en zijn kutbeleid om ook maar elke cent te bezuiniging ten koste van kwaliteit, is terecht. Gelukkig is er vrije marktwerking en zijn de huisvrouwen van selektvracht/dhl4you binnen de kortste keren beter dan TNT Post.
De medewerkers die je moet haten zijn de managers, de reorganisatiefetisjsten en de cijferrukkers.
pi_95246425
Oke, wie heeft hier ECCO schoenen en kan dat aanbevelen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:29:58 #39
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95253446
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kramerica. :P ( als ik me dat zo goed herinner O-) )
Nothing is what it seems
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:30:13 #40
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95253452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef sbientje het volgende:
Absoluut ja! Dat kan echt niet. Zo hebben ze mij eens op zaterdag ineens op 8u gezet, terwijl ik standaard half tien begin. Ik ga echt niet iedere week checken of ik niet toevallig op een andere tijd hoef hoor, bel maar
Gebeurt hier ook regelmatig ja, erg irritant. Zeker 's ochtends om 06:30 als er nog geen TC aanwezig is en er een zaterdagwerker niet komt opdagen omdat ie niet goed is geinformeerd over z'n begintijd. Dan moet er ten eerste iemand mensen uit bed gaan bellen om te vragen of ze als de sodemieter naar kantoor kunnen komen en ten tweede loopt het hele vosproces in de soep, de wijken die direct na het vossen gezet worden lopen daardoor ook weer vertraging etcetera. Als er dan ook nog eens veel post is ben je helemaal de pineut. :P

Mja, wij hebben dan een klein kantoor, maar kan me voorstellen dat op grotere kantoren zulksoort dingen structureel gebeurt.
Nothing is what it seems
pi_95255723
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja, ik werd laatst gefotografeerd toen ik mijn wijk uit zo'n garagebox pakte.
Echt tof vond ik het niet, want ik weet niet wat hij gaat doen met die foto.
Zeker iemand die er last van had.
Bij ons is er ook eens een gast van de gemeente langs geweest op een depot in een garage, maar dat was bij iemand met garage naast het huis. Daar is uiteindelijk niks tegen gedaan.

Een ander depot dat vanuit een 'losse' garagebox werd gerund is wel gesloten, niet direct op gezag van de gemeente maar de verhuurder kreeg zoveel klachten van zijn buren dat hij het die paar euro niet waard vond.
pi_95256798
* Think_Pad is voor het eerst sinds tijden op zaterdag weer vrij :D

Wel wennen hoor :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:38:47 #43
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95257579
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef Think_Pad het volgende:
[me=Think_Pad] is voor het eerst sinds tijden op zaterdag weer vrij :D
[/me]

Wel wennen hoor :P
Ik ook. Een collega had te weinig uren staan en daardoor mocht ik natuurlijk het veld ruimen. :P

Maar ja, hindert niks, heb toch genoeg voor school te doen. O-)
Nothing is what it seems
pi_95260316
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad. Prima dingen, ze zitten heerlijk. Ze slijten alleen wel vrij snel naar mijn gevoel (de zolen), maar ze worden natuurlijk intensief gebruikt. En omdat de zool een samenstelling is van een harde waterdichte buitenlaag en een poreuze schokabsorberende binnenkant, verliezen de zolen hun waterdichtheid zodra de buitenlaag op sommige plekken zo ver is doorgesleten dat je de binnenlaag er doorheen ziet (meestal bij de hak). En door deze samenstelling kun je ze ook niet opnieuw laten verzolen.

Ik heb overigens de Track II, in 't zwart.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95260889
was vandaag weer eens meer folders lopen dan post ... eigenlijk 4HAH, de C1000 drank-folder zit in de gewone folder gevouwen.

Wel lekker weer ^O^
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:34:02 #46
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95261487
PostNL? Ik vind dat geen mooie naam. Wat is er mis met TNT Post?
't klinkt zo goedkoop, PostNL. Klinkt zo webshopachtig.
Lack of common cents
pi_95262050
Is het trouwens slim om nu aandelen te kopen in TNT?

Het is gezakt met 12% afgelopen vrijdag :') Maar kans is groot dat het weer stijgt na deze bekendmaking, toch?
Ik ben scheel als ik geen bril draag, so what?
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:37:07 #48
338190 np101
soms 1 anders 0
pi_95264158
Zo ,,weer heerlijk gewerkt. Het was wel een lange dag voor mij zeg.
Eerst een werkvergadering, waar je eigenlijk niks nieuws te horen krijgt, alleen een beetje gezeik dat de HAH nog beter gelopen moet worden. Daarna me eigen wijken gelopen, en daarna nog voor een collega een halve wijk weggebracht, omdat ie heel nodig weg moest. Achja het was prima weer :).
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 april 2011 @ 16:58:50 #49
Maffe Fries
pi_95264896
Had vandaag 3 folders, een zooi kampioenen en de Marko, dus het was druk te noemen
pi_95265050
wat een hectische dag zeg.. Ben blij dat ik thuisben!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')