me 2, paar weken geleden. Hier komt mijn review:quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef MdMa98 het volgende:
Ben zelf naar de zwaluwhoeve geweest. Eerste keer, en erg leuke ervaring. Leuk om even dit topic te bekijken!
Ik knutsel wel wat in elkaar!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:31 schreef Mylene het volgende:
Er is ook een Wiki aangemaakt zodat jullie zelf een verslag kunnen toevoegen. Er kunnen misschien ook foutjes staan in de OP. Deze kunnen dan ook gewijzigd worden.
Het enige wat er nog mist is een mooie banner. Wie maakt er even een?
Net even op de site gekeken, ziet er prachtig uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Deverana is heel fijn, misschien volgende week dinsdag er weer heen. De vader van mn schoonzus heeft dat complex mee gebouwd en vertelde dat t zeker 30 miljoen euro heeft gekost!!de eigenaar heeft deverana gebouwd zoals ie t overal over de wereld t mooist vond. Goed gelukt
Ik ben er meer vergeten. Ik heb het alsnog aangepast in de OP en Wiki.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef simmu het volgende:
kijk ik nou niet goed? ik mis groningen: http://www.thermendewaterlelie.nl/ (verslagje van simmu)
edit. w8 ff, ik kijk ff in de wiki, hopelijk maak ik niks stuk!
pfview! ik was net bezig in de wiki nadat ik poste toen ik gebeld werdquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben er meer vergeten. Ik heb het alsnog aangepast in de OP en Wiki.
Helemaal niet, pas het gerust aan. Zoals ik al eerder zei, er kunnen misschien foutjes in staan die gewijzigd kunnen worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef simmu het volgende:
[..]
pfview! ik was net bezig in de wiki nadat ik poste toen ik gebeld werd
maarruh, zevenhuizen ligt toch in groningen?![]()
vind je het erg als ik het morgen opzoek/uitzoek? tis bedtijd hier!
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
owja is waar.
dit een ideetje?
[ afbeelding ]
Goed gedaan!quote:
Ontbreken: niet aanwezig zijn op een plaats waar men wel verwacht of gewenst wordt.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:31 schreef Mylene het volgende:
Er is ook een Wiki aangemaakt zodat jullie zelf een verslag kunnen toevoegen. Er kunnen misschien ook foutjes staan in de OP. Deze kunnen dan ook gewijzigd worden.
Het enige wat er nog mist ontbreekt is een mooie banner. Wie maakt er even een?
Nee hoor, dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef lady-wrb het volgende:
is het gek als je in je eentje naar de sauna gaat?
Nee hoor! Er gaan heel veel mensen alleen naar de sauna, dus gek is het helemaal niet. Ik ben een paar weken geleden nog alleen geweest, maar ik vind er eigenlijk gewoon niet zoveel aan in mijn eentje.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef lady-wrb het volgende:
Nee helemaal niet. Ik moet nu juist wennen aan het samen gaan, omdat ik altijd alleen ging. Mijn huidige partner is helemaal om en in de wolken over de sauna. Alleen kun je altijd doen waar je zin in hebt, geen probleem als je in slaap valt bij het rusten en wordt je in de sauna waar ik kom gewoon met rust gelaten.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:08 schreef lady-wrb het volgende:
Je ziet het idd regelmatig.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook regelmatig in mijn eentje. Lekker rustig.
De laatste keer dat ik daar ben geweest was het nog De Smelt. Het saunagedeelte is erg klein en niet zo erg verzorgd qua inrichting. Er zijn niet zo veel faciliteiten. Er was destijds wel gratis koffie, thee en frisdrank (er is namelijk verder in het saunagedeelte géén horecapunt, dat gaat via de patatzaak in het grote zwembad) en er was lekker ruikend scrubzout aanwezig bij de douches. Vergeleken met 'echte sauna's' is het goedkoop, maar ik vond het helemaal niks. Ik ga dus ook nooit meer terugquote:Op donderdag 7 april 2011 11:03 schreef Fok_Patrick het volgende:
Hey allemaal,
Heeft iemand ervaring met de sauna bij de Bonte Wever?
Hoe groot is het, is het de moeite?
Wij gaan binnenkort die kant op en ik zou graag wat meningen horen / lezen..
Alvast bedankt!!
LOL hemeltje neequote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Fok_Patrick het volgende:
De prijs is niet belangrijk, zit toch al in dat hotel, en de sauna is dan dus 'gratis'..
Ik hoef me dus geen illusies te maken dat het net zo genieten wordt als bij Elysium?
Klopt, ook deze was ik net als die van simmu vergeten mee te nemen. Ze staan er nu wel in. Foutje Sylvana heb ik ook hersteld.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:59 schreef Tamashii het volgende:
Tof!!!!
Ik mis trouwens wel Sauna de Veluwe waar ik toch wel een aantal keer over heb geschreven. Goede sauna hoor!
Top!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ook deze was ik net als die van simmu vergeten mee te nemen. Ze staan er nu wel in. Foutje Sylvana heb ik ook hersteld.
Lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hoe is die watergrot in het Elysium?
Ik vroeg me af waar dat knopje nou voor was en voor ik het wist liet ik een waterval los op 2 volslagen vreemden die zich doodschrokkenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LekkerDat water laten klateren op je nek is zalig
Yep, deze winter gebouwd, met nog wat andere dingen.. wanneer gaan we?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
is dat weer nieuw, een watergrot in elysium?
lol! Het komt best hard naar beneden stortenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Jurk het volgende:
Ik vroeg me af waar dat knopje nou voor was en voor ik het wist liet ik een waterval los op 2 volslagen vreemden die zich doodschrokken![]()
Klinkt goed! Leuk dat er straks ook eentje met veel mogelijkheden dichterbij zitquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende maand opent de sauna aan de Maarsseveense plassen (tussen Utrecht en Maarssen) http://www.spasereen.nl/C9-HOME.html
Ik ben heel benieuwd, ik kan nog geen prijzen ontdekken op de website. De ligging is in elk geval erg fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |