abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94960974
heel erg bedankt voor je uitgebreide review!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:16:53 #282
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_95066662
Ik ben al in best wat sauna's geweest, maar de Zwaluwehoeve, waar ik zondag voor het eerst geweest ben, slaat toch wel alles.

Eens maar nooit meer: de Zwaluwehoeve is een opgeklopte sauna, die het vooral moet hebben van de naamsbekendheid. Binnen is het TE druk, zijn de faciliteiten mwoah en de service ronduit slecht. Ga in ieder geval nooit voor het buffet; dat is een totale desillusie. Voor 20 euro heb je weinig keuze, lange rijen en wordt het eten weinig bijgevuld. Heel, heel jammer. Wellicht wat minder reclame maken in heel Nederland en wat meer op de kwaliteit gaan letten ipv de kwantiteit.

Geef mij maar de Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Elysium of Schiedam anytime....
pi_95074742
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben al in best wat sauna's geweest, maar de Zwaluwehoeve, waar ik zondag voor het eerst geweest ben, slaat toch wel alles.

Eens maar nooit meer: de Zwaluwehoeve is een opgeklopte sauna, die het vooral moet hebben van de naamsbekendheid. Binnen is het TE druk, zijn de faciliteiten mwoah en de service ronduit slecht. Ga in ieder geval nooit voor het buffet; dat is een totale desillusie. Voor 20 euro heb je weinig keuze, lange rijen en wordt het eten weinig bijgevuld. Heel, heel jammer. Wellicht wat minder reclame maken in heel Nederland en wat meer op de kwaliteit gaan letten ipv de kwantiteit.

Eensch :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:21:26 #284
16715 Mylene
*schatje*
pi_95074928
Het volgende deel krijgt een geheel nieuwe OP met zo'n beetje alle verslagen bezochte sauna's van users uit de voorgaande delen. Ik heb ze op een rijtje gezet.
pi_95075078
Oooooh ik moet echt weer naar de sauna. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95075088
Wat let je :P
pi_95075164
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Mylene het volgende:
Het volgende deel krijgt een geheel nieuwe OP met zo'n beetje alle verslagen bezochte sauna's van users uit de voorgaande delen. Ik heb ze op een rijtje gezet.
Goed bezig geweest! ^O^
pi_95075262
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:24 schreef tjoptjop het volgende:
Wat let je :P
Geen tijd, geen vrij. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:46:51 #289
16715 Mylene
*schatje*
pi_95076178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed bezig geweest! ^O^
Je staat er best wel vaak in ;).
pi_95076733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je staat er best wel vaak in ;).
Dat geloof ik best :D
pi_95077174
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Mylene het volgende:
Is het misschien dan ook mogelijk om individueel je mening te geven (in bijvoorbeeld een cijfer)? Misschien een poll ofzo?

Zwaluwhoeve was aan deze kant ook één keer en nooit weer. Amper gezweten daar door de drukte (deur ging elke keer open en dicht) en de waren zeer minimaal. Door de drukte geen één kunnen volgen. Bleek dat sommige mensen al een half uur voor de deur stonden te wachten, terwijl het buiten vroor.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:19:30 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_95077611
Ik heb de verslagen verzameld en verwerkt voor een OP. Wat je zou kunnen doen om je eigen verslag een cijfer te geven in een aangemaakte Wiki. Hier is de Wiki ook voor bedoeld. Ik heb zeg maar de basis gelegd. Het is aan jullie om dit bij te werken of uit te breiden. Een mooie banner ontbreekt er bijvoorbeeld ook nog.

Ik persoonlijk zou gewoon een cijfer geven.
  woensdag 6 april 2011 @ 17:58:28 #293
16874 creno
born this way
pi_95128337
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef SnuggLe het volgende:

Ken je Devarana al ? Die is echt schitterend, mijn favoriete sauna.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_95130434
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef creno het volgende:

[..]

Ken je Devarana al ? Die is echt schitterend, mijn favoriete sauna.
Ziet er goed uit zeg! Je leest wel heel veel negatieve verhalen over de horeca... Dat is wel zonde eigenlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door progje op 06-04-2011 19:13:15 ]
pi_95134467
Volgens mij moet je sowieso niet met al te hoge verwachtingen de horeca van sauna's ingaan :P
pi_95135767
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij moet je sowieso niet met al te hoge verwachtingen de horeca van sauna's ingaan :P
neuh dat doe ik ook niet, maar de verhalen die je leest zijn wel erg (vooral omdat het allemaal nogal prijzig schijnt te zijn..)

Maar ik ga er wel een keertje heen!
pi_95135990
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef progje het volgende:

[..]

neuh dat doe ik ook niet, maar de verhalen die je leest zijn wel erg (vooral omdat het allemaal nogal prijzig schijnt te zijn..)

Maar ik ga er wel een keertje heen!
Ik zou het wel of niet bezoeken ook niet van de horeca af laten hangen ;)
pi_95137522
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zou het wel of niet bezoeken ook niet van de horeca af laten hangen ;)
niet?
pi_95137795
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef progje het volgende:

[..]

niet?
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat doen :P
  woensdag 6 april 2011 @ 21:11:31 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo