Eenschquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben al in best wat sauna's geweest, maar de Zwaluwehoeve, waar ik zondag voor het eerst geweest ben, slaat toch wel alles.
Eens maar nooit meer: de Zwaluwehoeve is een opgeklopte sauna, die het vooral moet hebben van de naamsbekendheid. Binnen is het TE druk, zijn de faciliteiten mwoah en de service ronduit slecht. Ga in ieder geval nooit voor het buffet; dat is een totale desillusie. Voor 20 euro heb je weinig keuze, lange rijen en wordt het eten weinig bijgevuld. Heel, heel jammer. Wellicht wat minder reclame maken in heel Nederland en wat meer op de kwaliteit gaan letten ipv de kwantiteit.
Geef mij maar de Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Elysium of Schiedam anytime....
Goed bezig geweest!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Mylene het volgende:
Het volgende deel krijgt een geheel nieuwe OP met zo'n beetje alle verslagen bezochte sauna's van users uit de voorgaande delen. Ik heb ze op een rijtje gezet.
Is het misschien dan ook mogelijk om individueel je mening te geven (in bijvoorbeeld een cijfer)? Misschien een poll ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef Mylene het volgende:
Het volgende deel krijgt een geheel nieuwe OP met zo'n beetje alle verslagen bezochte sauna's van users uit de voorgaande delen. Ik heb ze op een rijtje gezet.
Ken je Devarana al ? Die is echt schitterend, mijn favoriete sauna.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben al in best wat sauna's geweest, maar de Zwaluwehoeve, waar ik zondag voor het eerst geweest ben, slaat toch wel alles.
Eens maar nooit meer: de Zwaluwehoeve is een opgeklopte sauna, die het vooral moet hebben van de naamsbekendheid. Binnen is het TE druk, zijn de faciliteiten mwoah en de service ronduit slecht. Ga in ieder geval nooit voor het buffet; dat is een totale desillusie. Voor 20 euro heb je weinig keuze, lange rijen en wordt het eten weinig bijgevuld. Heel, heel jammer. Wellicht wat minder reclame maken in heel Nederland en wat meer op de kwaliteit gaan letten ipv de kwantiteit.
Geef mij maar de Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Elysium of Schiedam anytime....
Ziet er goed uit zeg! Je leest wel heel veel negatieve verhalen over de horeca... Dat is wel zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef creno het volgende:
[..]
Ken je Devarana al ? Die is echt schitterend, mijn favoriete sauna.
neuh dat doe ik ook niet, maar de verhalen die je leest zijn wel erg (vooral omdat het allemaal nogal prijzig schijnt te zijn..)quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij moet je sowieso niet met al te hoge verwachtingen de horeca van sauna's ingaan
Ik zou het wel of niet bezoeken ook niet van de horeca af laten hangenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef progje het volgende:
[..]
neuh dat doe ik ook niet, maar de verhalen die je leest zijn wel erg (vooral omdat het allemaal nogal prijzig schijnt te zijn..)
Maar ik ga er wel een keertje heen!
niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zou het wel of niet bezoeken ook niet van de horeca af laten hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |